Bekijk volle/desktop versie : Hoe maak je een meisje verliefd op jou?



Pagina's : [1] 2 3 4

14-08-2011, 05:06
?

14-08-2011, 05:10


geld, veel ervan.

14-08-2011, 05:12

Citaat door alucard:
geld, veel ervan.
Thanks :P

14-08-2011, 16:14
Meisjes zijn meestal verkocht om het uiterlijk.
Dus ja.. als je een goed uiterlijk hebt,dan komt het vanzelf goed denk ik.

14-08-2011, 16:18


haar speciaal laten voelen door haar te late merke dat je er alleen voor haar bent een geen oog hebt voor adere dames
werkt altijd

14-08-2011, 16:19


Ik ga jullie echt slaan!

14-08-2011, 16:19
gewoon je zelf blijven....dan komt het wel goed, en komt het niet goed ook goed.

14-08-2011, 23:27
ik zou beginnen met een auto mercedes amg ofzo altijd een stapeltje geld in je zak geen briefjes van 20 ofzo -__- ik zou zegge briefjes van 200 of 500. doe een lekker luchtje op. kleed je goed alleen merk maar niet overdreven en geen gucci pet ofzo sterker nog helemaal geen pet. altijd alles betalen en altijd et meisje thuis brengen. soms ff nix van je laten horen

14-08-2011, 23:29

Citaat door arielle:
ik zou beginnen met een auto mercedes amg ofzo altijd een stapeltje geld in je zak geen briefjes van 20 ofzo -__- ik zou zegge briefjes van 200 of 500. doe een lekker luchtje op. kleed je goed alleen merk maar niet overdreven en geen gucci pet ofzo sterker nog helemaal geen pet. altijd alles betalen en altijd et meisje thuis brengen. soms ff nix van je laten horen
Precies, zodat wij hier in MJLR ook wat te doen blijven hebben.

15-08-2011, 02:01

Citaat door arielle:
ik zou beginnen met een auto mercedes amg ofzo altijd een stapeltje geld in je zak geen briefjes van 20 ofzo -__- ik zou zegge briefjes van 200 of 500. doe een lekker luchtje op. kleed je goed alleen merk maar niet overdreven en geen gucci pet ofzo sterker nog helemaal geen pet. altijd alles betalen en altijd et meisje thuis brengen. soms ff nix van je laten horen
Nou op zo`n manier maak je goldiggers verliefd...... Wil je een meisje die verliefd word op jou om wie JIJ ben en niet je auto of je geld, dan moet je gewoon jezelf blijven! En dan kom je vanzelf de ware tegen insh`Allah....... Enige waar die arielle een beetke gelijk in kan hebben is, afentoe niks laten horen, alles wat onbereikbaar is, word aantrekkelijk! good luck

15-08-2011, 02:07
Materialistische meiden spreken voor zich en die maak je niet verliefd op wat je bent, maar doormiddel van wat je bezit en die meiden zijn er in vele aantallen, maar als je een meisje wilt verliefd maken, een meisje met inhoud, dan zichzelf en jou en anderen respecteerd om het feit als een mens en je karaktereigenschappen, dan zeg ik wees jezelf en doe je ding en sta sterk in je schoenen en laat je niet breken door de jongeren die het op de verkeerde manier hebben gemaakt, maar geloof in allah soebhanah en zorg goed voor je ouders en voor jezelf en hecht vooral geen waarde aan luxe en dingen die snel voorbij gaan, wetend dat jouw leven op een dag ook voorbij zal gaan en moge allah soebhanah je een waardevolle dame schenken die jou accepteerd en respecteerd op de manier hoe jij bent en niet op de manier hoe zij jou wilt hebben.

15-08-2011, 02:10
Wees jezelf man, en volg je hart.

15-08-2011, 02:10


wat een domme vraag

15-08-2011, 02:13

Citaat door Vrijgezellig:
Materialistische meiden spreken voor zich en die maak je niet verliefd op wat je bent, maar doormiddel van wat je bezit en die meiden zijn er in vele aantallen, maar als je een meisje wilt verliefd maken, een meisje met inhoud, dan zichzelf en jou en anderen respecteerd om het feit als een mens en je karaktereigenschappen, dan zeg ik wees jezelf en doe je ding en sta sterk in je schoenen en laat je niet breken door de jongeren die het op de verkeerde manier hebben gemaakt, maar geloof in allah soebhanah en zorg goed voor je ouders en voor jezelf en hecht vooral geen waarde aan luxe en dingen die snel voorbij gaan, wetend dat jouw leven op een dag ook voorbij zal gaan en moge allah soebhanah je een waardevolle dame schenken die jou accepteerd en respecteerd op de manier hoe jij bent en niet op de manier hoe zij jou wilt hebben.
WAUWIEE!
P.sTs dat dus!

15-08-2011, 02:13

Citaat door Vrijgezellig:
Materialistische meiden spreken voor zich en die maak je niet verliefd op wat je bent, maar doormiddel van wat je bezit en die meiden zijn er in vele aantallen, maar als je een meisje wilt verliefd maken, een meisje met inhoud, dan zichzelf en jou en anderen respecteerd om het feit als een mens en je karaktereigenschappen, dan zeg ik wees jezelf en doe je ding en sta sterk in je schoenen en laat je niet breken door de jongeren die het op de verkeerde manier hebben gemaakt, maar geloof in allah soebhanah en zorg goed voor je ouders en voor jezelf en hecht vooral geen waarde aan luxe en dingen die snel voorbij gaan, wetend dat jouw leven op een dag ook voorbij zal gaan en moge allah soebhanah je een waardevolle dame schenken die jou accepteerd en respecteerd op de manier hoe jij bent en niet op de manier hoe zij jou wilt hebben.

Pagina's : [1] 2 3 4