Bekijk volle/desktop versie : Mourinho waarschuwt alvast: 'Niemand slaagt erin om mij stil te krijgen'



13-08-2011, 21:01
José Mourinho heeft twintig spelers geselecteerd voor het eerste duel met Barcelona in het kader van de Super Cup. In de selectie van Real Madrid ontbreken Nuri Sahin, Hamit Altintop en Esteban Granero om uiteenlopende redenen. Sergio Ramos, die met rugproblemen kampte, zit wel bij de selectie, evenals jeugdspeler Jesús. Het is veelzeggend dat Royston Drenthe, Fernando Gago en Pedro León niet in de selectie zitten maar ook niet ontbreken, ze worden simpelweg niet genoemd.

Mourinho stond de Spaanse media zaterdagavond te woord. In de laatste weken van het afgelopen seizoen koos de Portugees ervoor om zijn assistent Aitor Karanka het woord te laten voeren. "Of ik dit seizoen stiller zal zijn? Niemand slaagt erin om mij stil te krijgen", verzekerde Mourinho, die op zijn manier belang hecht aan de strijd om de Super Cup. "Het is het belangrijkste toernooi van de zomer en het minst belangrijke toernooi van het seizoen."

"Het is een toernooi op zich", vervolgde Mourinho. "Wat er ook gebeurt, gedurende het seizoen kan het alle kanten op. Met Internazionale verloren we de Super Cup en in hetzelfde seizoen wonnen we drie prijzen. Het jaar daarvoor wonnen we de Super Cup, maar wonnen we daarna alleen de landstitel. Ik heb een kleine selectie, maar dat wil ik zo houden. We hebben spelers van Real Madrid Castilla tot onze beschikking, die dit seizoen volwassener zijn. Ik hoop dat we geen zware blessures krijgen."

13-08-2011, 21:48


Real wint morgen nipt, maar verliest woensdag...

dit seizoen wordt het nek-aan-nek

13-08-2011, 21:53

Citaat door 2Pac:
Real wint morgen nipt, maar verliest woensdag...

dit seizoen wordt het nek-aan-nek
Afgelopen 2 seizoenen was het altijd nek-aan-nek geweest, respectievelijk verschil van één en 3 punten. Dat is niks. Real liet het vaak afweten op die onderlinge confrontaties tegen Barcelona. Als zij kampioen willen worden, moet Real het komende seizoen ook die wedstrijden winnen. Ik geloof er in

Kans is wel aanwezig dat Real morgen wint in Bernabéu, ja. Iedereen moet gewoon hun dag hebben, weinig balverlies en dan komt 't wel goed. Maar wordt inderdaad in Camp Nou beslist, een kansloze 0-5 zal het in ieder geval niet worden

13-08-2011, 22:00

Citaat door Raul:
Afgelopen 2 seizoenen was het altijd nek-aan-nek geweest, respectievelijk verschil van één en 3 punten. Dat is niks. Real liet het vaak afweten op die onderlinge confrontaties tegen Barcelona. Als zij kampioen willen worden, moet Real het komende seizoen ook die wedstrijden winnen. Ik geloof er in

Kans is wel aanwezig dat Real morgen wint in Bernabéu, ja. Iedereen moet gewoon hun dag hebben, weinig balverlies en dan komt 't wel goed. Maar wordt inderdaad in Camp Nou beslist, een kansloze 0-5 zal het in ieder geval niet worden
jij ziet ze vliegen... Barcelona speelde de laatste 3 duels uit met b-elftal
oog op de CL-finale

met nek-aan-nek bedoel ik dat het hele seizoen tot op de láátste speeldag (!!!)
Messi speelde de laatste 4 duels niet eens, waardoor Ronaldo zéker topscorer kon worden

is vrij logisch allemaal

13-08-2011, 22:03


Halaaaaaaaaaaa Real

13-08-2011, 22:17

Citaat door 2Pac:
jij ziet ze vliegen... Barcelona speelde de laatste 3 duels uit met b-elftal
oog op de CL-finale

met nek-aan-nek bedoel ik dat het hele seizoen tot op de láátste speeldag (!!!)
Messi speelde de laatste 4 duels niet eens, waardoor Ronaldo zéker topscorer kon worden

is vrij logisch allemaal

13-08-2011, 22:29

Citaat door realmadridno1:
Wat valt er te lachen hij heeft gewoon gelijk

13-08-2011, 22:43
Goooo mourinhooo !!

13-08-2011, 22:55
Forza Barca.