Bekijk volle/desktop versie : Klik hier als je een verhaal kwijt bent



Pagina's : [1] 2

24-10-2004, 13:42
plaats hier een of meer van de volgende punten

- De titel (voor zover je die weet)
- Auteur
- Omschrijving van het verhaal
- De waardering (het aantal sterren
- Andere details

Dan kan ik de link van je verhaal plaatsen




Plaats hier alleen maar een bericht als je ook echt een verhaal zoekt

24-10-2004, 14:23


nisrin en bedir geloof ik zo ongeveer is de titel en k ben het verhaal kwijt...:S
gaat over een meisje is 19 jaar verder weet ik nie..:s

24-10-2004, 15:03
verliefd op een djin <==ben ik kwijt

bslamma

24-10-2004, 21:06
salaam

ik ben mijn verhaal ook kwijt kheb hem een paar dagen geleden hier geplaatst.
het verhaal heet(verkracht door mijn eigen neef,kweet niet meer wat ik moet doen...)
het gaat over mijzelf dat ik was verkracht toen ik klein was en ontmaagd.
ik hoop dat je die kunt vinden .

kus nadia

11-11-2004, 11:24


ik ben een verhaal kwijt!! ik was er voor de zomer mee bezig. gaat oer 2 zussen die in Rotterdam wonen. de oudste heeft een goede baan en word verliefd op een Itiliaan die het evr heeft geschopt. als jullie me kunnen helpen, heel graag alvast bedankt!!

16-11-2004, 18:54
Woullah ik ben mijn eigen verhaal kwijt haha woullahik kan hem niet meer terug vinden...
ik hoop dat je mij kunt helpen het heet Liefde en Vriendschap en ja het is geschreven door mij badgirl!!! Alvast thnxxxxxx kusjesssssssssssssssssssss

18-11-2004, 15:05
heyy ik zoek zo een verhaal ik ken de title niet en ik weet ook niet meer van wie die is maar hij gat over een meisje wiens ouders zijn overleden zij en haar zusje moesten bij haar broer en zn vrouw wonen maar die vrouw deed heel gemeen tegn haar en die broer ook, ze meosten heel vaak buiten blijven omdat die vrouw hun neit haar hhuis wou hebben egt een bitch maar zou je die voormij willen zoekn alvast bedankt


ik had t ook bij die andere topic gezet maar niemand reageerde dus probeer ik t maar heir bedankt

18-11-2004, 17:40
ik had een verhaal gelezen van uitgehuwelijkt verlaten mishandeld of zo het was een waar gebeurd verhaal van een tante van de schrijfster.ik kan het nergens meer terug vinden

22-11-2004, 19:43
ken iemand het verhaal van een meisje haar moeder is overleden en haar vader is kort daarna meteen hertrouwd met een vrouw maar die vrouw is egt een bitch en doen heel erg gemeen tegen dat meisje maar die vrouw heeft zelf ook een dochter en die heet rachida en de vader van het meisje geeft meer aandacht aan zijn stiefdochter dan zijn eigen dochter en later gaat haar stiefzusje rachida iets tegen haar vader doorlullen waardooor dat meisje het huis word getrapt

23-11-2004, 14:47
ik ben het verhaal ''mijn leven'' kwijt
het was een heel leuk verjhaal en heeeeeeeeeeel romantiessj
en het ging over een meisje dat weggegaan was bij de ouders en een hele mooie leuke jonge tegenkwam

12-12-2004, 00:04
hai ik ben yasmina alles goed maar ik ben een verhaal kwiijt ik weet wel de titel.hij die mijn ogen opende gaat over een meid die slecht begint wat ze ging met een die een neger was en haar broer had haar geslagen en toen heeft ze(carlos die neger)om haar broer in elkaar te slaan en hij kwam binnen met een mes in zijn rug en hij belande in de ziekenhuis

12-12-2004, 00:12
laat maar trouwens ik heb hem gevonden

12-12-2004, 10:07



Citaat:
heyy ik zoek zo een verhaal ik ken de title niet en ik weet ook niet meer van wie die is maar hij gat over een meisje wiens ouders zijn overleden zij en haar zusje moesten bij haar broer en zn vrouw wonen maar die vrouw deed heel gemeen tegn haar en die broer ook, ze meosten heel vaak buiten blijven omdat die vrouw hun neit haar hhuis wou hebben egt een bitch maar zou je die voormij willen zoekn alvast bedankt
ik zoek precies hetzelfde verhaal ik was er een paar weken geleden ermee bezig en toen ik terug ging naar dat verhaal kreeg ik een errorteken dat ik niet verder mocht gaan en vervolgens kon ik em nergens meer vinden hopelijk kan jij em vinden.

xxx falisa

12-12-2004, 10:38
Dat is van Ghizzy tog..? Het verhaal het: Voor jou ga ik door het vuur of so...

12-12-2004, 15:59

Citaat door falisa:
ik zoek precies hetzelfde verhaal ik was er een paar weken geleden ermee bezig en toen ik terug ging naar dat verhaal kreeg ik een errorteken dat ik niet verder mocht gaan en vervolgens kon ik em nergens meer vinden hopelijk kan jij em vinden.

xxx falisa
is dat hij die mijn ogen opende??????

Pagina's : [1] 2