Bekijk volle/desktop versie : Gisteren zag ik mijn ex na 3 maanden



Pagina's : [1] 2

13-08-2011, 17:27
Hij kwam mijn intnernet fixen en hij zei dat hij naar de hel gaat omdat hij zoveel fouten gemaakt heeft (naar mij toe) en andere mensen. Hij is zo veranderd, ik herkende hem niet. Hij zei iets wat ik niet kan plaatsen. Hij belde zijn tante op want hij moest haar naar huis brengen en zei na het gesprek tegen me dat ik met hem mee ga naar zijn tante een keer. Om daar te eten. Ik zeg voor de grap; ja vanavond nou goed... Hij zei we gaan een andere keer, maar gisteren leek hij een totaal andere persoon. Ik heb mezelf echt moeten wakker schudden dat hij het is. Hij betrekt me bij meer dingen maar ik wil hem een 2e kans geven ondanks alles wat we hebben meegemaakt maar soms dan ben ik weer heel boos op hem en dat weet hij. Maar hij doet zijn best (denk ik). Ik heb hem net gemaild of hij mijn bed wil maken vanavond en kijken of we dan meteen uit eten kunnen. Maar zou jij het verleden laten rusten (met moeite) en hem een kans geven zoals iedereen dat verdiend?

13-08-2011, 17:32


Wat heeft hij geflikt?

13-08-2011, 17:32
Internet fixen? Bed maken? Is hij je klusser wella?

Oke nu even serieus. Wat heeft hij gedaan dat jullie uit elkaar zijn gegaan. Hij is toch niet vreemd gegaan hoop ik..

13-08-2011, 17:43
Op basis van wat? Ik begrijp je niet.

13-08-2011, 17:45


haha hou hem nog even aan het lijntje voor je kast

13-08-2011, 17:47

Citaat door 7ob_li_met:
Internet fixen? Bed maken? Is hij je klusser wella?

Oke nu even serieus. Wat heeft hij gedaan dat jullie uit elkaar zijn gegaan. Hij is toch niet vreemd gegaan hoop ik..
Nee geen klusser. Dat zijn dingen die hij kan doen en uit liefde voor me doet. Als zijn trui kapot is of als hij lekker wilt eten dan kook ik voor hem. Geven en nemen heet zo iets. Heeft niks te maken met orders opbrengen. Maar nee ik ben er niet achtergekomen dat hij vreemd ging. Wat mogelijk wel waar kan zijn. Maar waarom we uit elkaar gaan is niet belangrijk, we hebben wel erge dingen meegemaakt, na 4 jaar tijd word het een gewenning om veel te pikken.

13-08-2011, 17:52

Citaat door Jerome_:
konjo ik dacht hij werkt bij kpn ofzo, maar je laat hem ook bed maken hij is je dog zeker

je wilt gelijk tjoppen ofwa?

13-08-2011, 17:55

Citaat door Noujoem:
Nee geen klusser. Dat zijn dingen die hij kan doen en uit liefde voor me doet. Als zijn trui kapot is of als hij lekker wilt eten dan kook ik voor hem. Geven en nemen heet zo iets. Heeft niks te maken met orders opbrengen. Maar nee ik ben er niet achtergekomen dat hij vreemd ging. Wat mogelijk wel waar kan zijn. Maar waarom we uit elkaar gaan is niet belangrijk, we hebben wel erge dingen meegemaakt, na 4 jaar tijd word het een gewenning om veel te pikken.
Dan moet je ook geen advies vragen of je hem een tweede kans moet geven. Slimmerd.

13-08-2011, 17:55

Citaat door Jerome_:
konjo ik dacht hij werkt bij kpn ofzo, maar je laat hem ook bed maken hij is je dog zeker

je wilt gelijk tjoppen ofwa?

13-08-2011, 17:57

Citaat door Boodschappentas:
Dan moet je ook geen advies vragen of je hem een tweede kans moet geven. Slimmerd.
Idd.


13-08-2011, 17:57
jakkes wat ben ik allergisch voor zulke mensen. Is het het waard om jouw vasten te verpesten door zulke uitlatingen te doen? En praat ABN ipv suri straat taal.

13-08-2011, 17:58
Wat een verhaal.

13-08-2011, 17:58



Citaat door EvilPooh:
Humor.

13-08-2011, 17:59
hoe komt die zomaar binnen bij jou,is het je neef offzo

13-08-2011, 17:59

Citaat door Boodschappentas:
Dan moet je ook geen advies vragen of je hem een tweede kans moet geven. Slimmerd.
Oh nee hoor het is niet waar dat je alles moet vertellen om advies te vragen. Slim ben je ook niet.

Pagina's : [1] 2