Bekijk volle/desktop versie : Ramadan effecten?



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

12-08-2011, 16:49
Laat hier weten wat er bij jou is veranderd.

Ik ben:

2 kilo afgevallen (voornamelijk spieren denk ik, minder gesport)
heb hartslag van 54/min in rust net gemeten met de hand (normaal ergens in de 70)
af en toe ook wel last van koude handen/voeten, maar heb ik wel vaker

12-08-2011, 16:53


Vlak voor etenstijd ga ik rillen van de kou. Dit jaar heb ik last van verschrikkelijke hoofdpijn.

12-08-2011, 16:55

Citaat door S_K:
Vlak voor etenstijd ga ik rillen van de kou. Dit jaar heb ik last van verschrikkelijke hoofdpijn.
Dat heb ik al vroeg op de dag, vooral als ik ergens rustig zit (als ik naar buiten ga word ik juist warmer).

Hoofdpijn is wat minder om te hebben, misschien wat meer drinken? Gayr insha'Allah!

12-08-2011, 16:56
Helemaal niks, nog steeds net zo fit als een hoentje. Still the same, Al7amdoelilah.

12-08-2011, 16:58


Geen zin meer in eten. Heel apart.

12-08-2011, 16:59

Citaat door Galatea:
Dat heb ik al vroeg op de dag, vooral als ik ergens rustig zit (als ik naar buiten ga word ik juist warmer).

Hoofdpijn is wat minder, misschien wat meer drinken? Gayr insha'Allah!
Wat mij dan altijd helpt is sokken dragen! Heb je dat wel 's geprobeerd? Van die dikke wollen sokken?

Ja klopt, dokter vertelde me inderdaad dat ik zoveel mogelijk moet drinken.

12-08-2011, 17:03
Een paar kilo minder, maar verder niet veel. Alhamdoelilah!

12-08-2011, 17:05

Citaat door Miss_Elwafa:
Helemaal niks, nog steeds net zo fit als een hoentje. Still the same, Al7amdoelilah.


Alhamdolilaah! Ik ben nog steeds fit, daar heb ik niets over te klagen.

Citaat door Vandepotgerukt:
Geen zin meer in eten. Heel apart.


Dat hebben wel meer mensen, je hongergevoel kun je steeds beter negeren.


Citaat door S_K:
Wat mij dan altijd helpt is sokken dragen! Heb je dat wel 's geprobeerd? Van die dikke wollen sokken?

Ja klopt, dokter vertelde me inderdaad dat ik zoveel mogelijk moet drinken.
Ja die doe ik dan inderdaad vaak aan! Normaal in de herfst, maar nu is het al de hele zomer herfst

Moet je doen, dat is heel belangrijk! Als ik hoofdpijn heb ga ik altijd veel water drinken, dan is het binnen een paar uur over. Het ligt bij mij volgens mij altijd aan watertekort.

12-08-2011, 17:07
Ik heb één dag echt last van hoofdpijn gehad, maar ik had die dag een wedstrijd. Voor de rest gaat het prima. We voetballen gewoon overdag.

12-08-2011, 17:08

Citaat door Galatea:

Ja die doe ik dan inderdaad vaak aan! Normaal in de herfst, maar nu is het al de hele zomer herfst

Moet je doen, dat is heel belangrijk! Als ik hoofdpijn heb ga ik altijd veel water drinken, dan is het binnen een paar uur over. Het ligt bij mij volgens mij altijd aan watertekort.
Erg is dat hè .
Ik hoop dat het na de ramadan mooi weer wordt, nazomer misschien..

Bij mij zijn het echt enorme steken en dan word ik heel duizelig etc. Heb nooit eerder geprobeerd om veel water te gaan drinken dan, vandaag maar even proberen. Dank je voor de tip!

12-08-2011, 17:11

Citaat door DeRegeerder:
Ik heb één dag echt last van hoofdpijn gehad, maar ik had die dag een wedstrijd. Voor de rest gaat het prima. We voetballen gewoon overdag.


Door het sporten kun je veel water 'verliezen', misschien lag het daaraan. Misschien ook op een warme dag die wedstrijd gehad?


Citaat door S_K:
Erg is dat hè .
Ik hoop dat het na de ramadan mooi weer wordt, nazomer misschien..

Bij mij zijn het echt enorme steken en dan word ik heel duizelig etc. Heb nooit eerder geprobeerd om veel water te gaan drinken dan, vandaag maar even proberen. Dank je voor de tip!
Echt wel. We hopen het...

Probeer het eens uit, niet geschoten is altijd mis. Beterschap!

12-08-2011, 17:12

Citaat door Galatea:
Door het sporten kun je veel water 'verliezen', misschien lag het daaraan. Misschien ook op een warme dag die wedstrijd gehad?

Echt wel. We hopen het...

Probeer het eens uit, niet geschoten is altijd mis. Beterschap!
Daar lag het ook aan. Het was in de zaal dus het is sowieso veel warmer. Gek genoeg spelen we met de ramadan wel altijd onze beste wedstrijden.

12-08-2011, 17:13


Het klopt trouwens van het water drinken. Ik drink meer dan een liter water in de nacht. Ik heb dan nergens last van.

12-08-2011, 17:15

Citaat door Galatea:
Door het sporten kun je veel water 'verliezen', misschien lag het daaraan. Misschien ook op een warme dag die wedstrijd gehad?



Echt wel. We hopen het...

Probeer het eens uit, niet geschoten is altijd mis. Beterschap!


Zal ik zeker doen! Dank je! Jij ook succes met de kou

12-08-2011, 17:15
ik heb er niet zo heel veel last van ik mis het sporten wel.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6