Bekijk volle/desktop versie : Luiers!



12-08-2011, 16:33
Salaam moe3alaikom mama's,

Mijn dochtertje heeft sinds een week zo vaak diarree luiers. Letterlijk elke luier die verschoon zit vol. De een meer dan de ander. Ik heb dan over zo een 5a6 luiers op een dag.Voorheen had ze maar 1 poepluier op een dag.
Ik ben ermee naar de huisarts geweest en zij zegt dat er niks aan dw hand is, als ze maar genoeg drinkt. Dit is op zich wel het geval. Alleen blijf ik er geen goed gevoel over hebben..

Heeft iemand dit ook meegemaakt?

12-08-2011, 16:39


Hoe oud is je dochtertje?

12-08-2011, 16:45
ze wordt over een paar dagen 5maanden. En sowieso drinkt ze te weinig voor haar doen. Ze drinkt 5a6f;esjes van gemiddeld 150cc op een dag..

12-08-2011, 16:58
Als ze stopt met drinken of zwakjes wordt dan zou ik er meteen mee naar de huisarts gaan. Zolang ze blijft drinken en goed beweegt en huilt met traantjes ( dwz dat er genoeg vocht is in haar lichaam ) en geen koorts heeft is het idd niet erg.
Maar je kunt ORS overwegen ( verkrijgbaar bij apotheek ).

12-08-2011, 17:04



Citaat door Meola:
Als ze stopt met drinken of zwakjes wordt dan zou ik er meteen mee naar de huisarts gaan. Zolang ze blijft drinken en goed beweegt en huilt met traantjes ( dwz dat er genoeg vocht is in haar lichaam ) en geen koorts heeft is het idd niet erg.
Maar je kunt ORS overwegen ( verkrijgbaar bij apotheek ).
Ze drinkt wel nog steeds evenveel als voordat ze de vele poepliers kreeg. OOk huilt ze gwoon met tranen.
Maar is ors juist niet tegen harde ontlasting?

12-08-2011, 17:12

Citaat door ouiam_romaissa_:
Ze drinkt wel nog steeds evenveel als voordat ze de vele poepliers kreeg. OOk huilt ze gwoon met tranen.
Maar is ors juist niet tegen harde ontlasting?
Nee, ORS is juist te gebruiken bij diarree en kans op uitdroging.

12-08-2011, 19:00
misschien krijgt ze haar eerste tandjes want dat kan dat ze diaree van gaat krijgen had me dochtertje ook.