Bekijk volle/desktop versie : Mensen uit belgie aub help.



12-08-2011, 14:01
SALAAMA3LIKOEM,

Ik hoop dat iemand kan helpen, het gaat om een famillie lid die nu al een tijdje op zoek is na werk.
In de productie,schoonmaak maakt echt niet uit waar maar hij is elke uitzendbureau langs geweest en hij word gewoon niet geholpen eens een keer voor een tijdelijke job in de landbouw.

Hij is van marokko maar heeft gewoon geldige papieren en spreekt met MATE de NLSe taal, dat moet geen probleem zijn vind ik want hij begrijpt veel. Ik hoop inshallah dat iemand kan helpen hij is ten einde raad vandaar dat ik om jullie hulp vraag.

Inshallah laat iemand wat horen T maakt niet uit wat voor een job hij is zwaar werk gewend en t gaat om een jongeman van 24 jaar.


Ma3asallaam.

12-08-2011, 17:10


probeer het vlaams overheid in brussel ...
die nemen buitenlanders aan voor schoonmaak of catering

12-08-2011, 23:16
Ik hoop voor hem dat hij gauw wat vindt, want in deze tijd is het sowieso heel erg moeilijk, laat staan als hij de taal niet goed spreekt. is het misschien een idee om cafe's/restaurants af te gaan en vragen naar een baantje als afwashulp of keukenhulp? of marokkaanse cateraars proberen?
heel veel succes in ieder geval

13-08-2011, 00:36
Shokrane meid voor je medeleven

Ja t is zeker lastig..

13-08-2011, 00:53


probeer beschermde werkplaatsen

13-08-2011, 02:03
Hoe bedoel je? wat zijn dat voor plaatsen?..

14-08-2011, 10:52
Hij moet naar de vdab gaan. Daar kan hij evt. een opleiding volgen en krijgt hij ook stage en werkplek.
Ze helpen hem ook zoeken naar werk... meestal is vervoer probleem. Als hij auto heeft zal hij gauw iets vinden insha Allah.