Bekijk volle/desktop versie : Boekenlijst fiscaal recht& eco op de hes R'Dam



Pagina's : [1] 2 3

12-08-2011, 11:06
Wie heeft die? Ik heb nog geen boekenlijst ontvangen.

BarakAlaahou feekom

14-08-2011, 14:31



Citaat door MO_DOETHETZO:
Dit zijn de boeken voor eerste jaars:

Algemene Economie en bedrijfsomgeving € 67,50
1 X Basisboek Bedrijfseconomie € 68,50
1 X Basisboek Bedrijfseconomie opgaven € 39,95
1 X Basisboek bedrijfseconomie uitwerkingen € 23,50
1 X Basisboek Duurzame Ontwikkeling € 39,95
1 X Belastingrecht Bachelors 11/12 Theorieboek € 47,00
1 X Belastingrecht Bachelors 11/12 Werkboek € 27,00
1 X Belastingwetten 2011 + CD-ROM € 23,50
1 X Boekhouden geboekstaafd 1 Opgaven € 41,50
1 X Boekhouden geboekstaafd 1 hoofdboek € 72,50
1 X Boekhouden geboekstaafd 1 Uitwerkingen € 41,50
1 X De werkkostenregeling € 35,50
1 X Een praktijkgerichte benadering van Organisatie en management € 65,95
1 X Hoofdlijnen Bestuurlijke Informatieverzorging € 59,95
1 X Hoofdlijnen Nederlands Recht € 59,95
1 X Marketing Kernstof A € 62,95
1 X Marketing Kernstof A / Opgaven € 29,95
1 X Praktische cursus / deel Spelling € 25,95
Barak Allaahou feek broer, maar waar is de bsn? Wajoow waarom zijn ze zo duur? Volg jij die opleiding ook?

14-08-2011, 14:34
De boeken kosten intotaal €832

14-08-2011, 18:14

Citaat door MO_DOETHETZO:
Het bsn-nummer van de boeken weet ik niet, maar je kan sommige boeken misschien ook op bol.com tweedehands kopen waardoor je goedkoper uit bent. Ja ik ga die opleiding ook volgen inscha'Allah
Ook in R'Dam? Heb jij je boeken al? Ik kom altijd in de knoei met het bestellen van boeken. Heb jij al bericht gehad van school zelf? Sorry dat ik zoveel vraag maar heb tot nu toe nog geen reactie ontvangen van school.

15-08-2011, 05:01


Er zitten serieus maar 2 boeken bij jullie lijst die ook op de lijst staan van fre in amsterdam. Wel apart

832 is 3ayek duuuur! Mijn boeken zijn in totaal 533 ofzo, ook fre gewoon..

Boekenlijst staat als t goed s op http://www.studystore.nl kan nu helaas niet voor je checken, omdat de website gesloten is.

15-08-2011, 11:29
Juistemm

Oohja t is natuurlijk alleen van t eerste semester, dat was k ff vergeten

15-08-2011, 11:59

Citaat door MO_DOETHETZO:
Ja in r'dam jij ook meh?:P Nee heb me boeken nog niet besteld, want wil eerst me rooster zien zo kan ik zien welke vakken ik eerst heb en dan bestel ik die boeken en de andere later. Hoe bedoel je bericht van school brieven of emails?? Geeft niet joh als je geen duidelijkheid hebt is het inderdaad een beetje irritant.
Shokran broer! Jep, ik ook in R'Dam. Wanneer krijg je rooster te zien dan? Ik heb mij ingeschreven via studielink en heb nog geen bericht gehad van de hogeschool zelf dat ik ben ingeschreven ofzo. Terwijl ik me later nog voor bestuurskunde heb ingeschreven aan de haagse hogeschool en nu al offcieel sta ingeschreven..

Ok, weet je iets over een introductie? Eerste schooldag?

15-08-2011, 12:00

Citaat door Marocaine_:
Er zitten serieus maar 2 boeken bij jullie lijst die ook op de lijst staan van fre in amsterdam. Wel apart

832 is 3ayek duuuur! Mijn boeken zijn in totaal 533 ofzo, ook fre gewoon..

Boekenlijst staat als t goed s op http://www.studystore.nl kan nu helaas niet voor je checken, omdat de website gesloten is.
Dat is een verschil van 300 euro hehe.

15-08-2011, 12:51
is rechten studeren toegestan volgens Islam ?nee.

15-08-2011, 13:22

Citaat door Mehmetfatih1453:
is rechten studeren toegestan volgens Islam ?nee.
Waarom zomaar dingen roepen? Ten eerste plaats voortaan een bron als je iets voor haram verklaard. Daarnaast is fre iets heel anders dan rechten. Fre is meer fiscale economie. En dat waar weleens over gezegd wordt dat t haram is gaat over advocaat. Dat is, mits je je aan bepaalde voorwaarden hou, ook niet eens haram.

http://www.islamqa.com/en/ref/75613

15-08-2011, 14:45

Citaat door MO_DOETHETZO:
Oke dan! Het rooster is nog niet bekend en weet ook niet wanneer de roosters op de site staan maar zal wel over een week zijn denk ik. Ja je bent zeker pas ingeschreven? je krijgt nog wel een aantal brieven van hro ik heb vijf brieven ofzo gehad. Als bij studielink staat dat je bent ingeschreven dan is het goed. Misschien werkt hhs op een andere manier. Introductiedag is op 25 aug wilde eerst niet gaan maar als je enit gaat kom je ook niet te weten in welke klas je terecht komt dus moet ik helaas wel gaan. Eerst schooldag zal waarschijnlijk 29 aug. zijn, maar voor is ook niet alles duidelijk hoor maar komt vanzelf joh:P
Bij studielink staat inschrijvingsverzoek ingediend. Ik ben nog niet officieel ingeschreven idd. En om hoelaat is die introductie en waar? En hoe ben je erachter gekomen dat deze opleiding bij jou past? Want ik twijfel nog zwaar. Ben je nog naar een open dag geweest?

Sorry dat ik zo vervelend ben

15-08-2011, 14:46

Citaat door Marocaine_:
Waarom zomaar dingen roepen? Ten eerste plaats voortaan een bron als je iets voor haram verklaard. Daarnaast is fre iets heel anders dan rechten. Fre is meer fiscale economie. En dat waar weleens over gezegd wordt dat t haram is gaat over advocaat. Dat is, mits je je aan bepaalde voorwaarden hou, ook niet eens haram.

http://www.islamqa.com/en/ref/75613
Hej maar dat vroeg ik me wel af. Want ik zag dat je ook met hypotheken te maken krijgt. Krijg je met zaken als rente te maken in je latere beroep? Want dan is mijn beslissing snel gemaakt.

15-08-2011, 20:04



Citaat door knuffel_beertje:
Bij studielink staat inschrijvingsverzoek ingediend. Ik ben nog niet officieel ingeschreven idd. En om hoelaat is die introductie en waar? En hoe ben je erachter gekomen dat deze opleiding bij jou past? Want ik twijfel nog zwaar. Ben je nog naar een open dag geweest?

Sorry dat ik zo vervelend ben
Het introductieprogramma is nog niet bekend, dat komt nog op de site te staan. Ikzelf twijfelde tussen BE en FER, maar ik vond BE een te brede opleiding en heb op internet gelezen over beide opleidingen en heb uiteindelijk voor FER gekozen. Ik ken ook iemand die de opleiding FER volgt dus ik weet wel een beetje wat me te wachten staat. Nee ben nergens geweest, heb me info van internet en die student dus.

15-08-2011, 20:09

Citaat door Mehmetfatih1453:
is rechten studeren toegestan volgens Islam ?nee.
Wil je aub je mond houden en niet zo snel praten. Je weet niet eens wat de opleiding inhoudt.

Is het volgens de Islam toegestaan om eigen rechter te spelen? Nee.

15-08-2011, 22:28

Citaat door MO_DOETHETZO:
Het introductieprogramma is nog niet bekend, dat komt nog op de site te staan. Ikzelf twijfelde tussen BE en FER, maar ik vond BE een te brede opleiding en heb op internet gelezen over beide opleidingen en heb uiteindelijk voor FER gekozen. Ik ken ook iemand die de opleiding FER volgt dus ik weet wel een beetje wat me te wachten staat. Nee ben nergens geweest, heb me info van internet en die student dus.
Ho! Moet je commercieel ingesteld zijn voor deze opleiding? Want dat ben ik niet. En wat zegt diegene over de moeilijkheidsgraad van deze opleiding? BTW 24 aug is een infoavond, dus als je nog vragen hebt kun je langsgaan.

Pagina's : [1] 2 3