Bekijk volle/desktop versie : Op zoek naar een lieve serieuze vrouw voor mijn lieve broer(tje)



Pagina's : [1] 2

11-08-2011, 19:20
Hallo meiden,
Ik ben op zoek naar een leuke vrouw voor mijn broer van 31 jaar. Misschien ken je het wel. Wij zijn in Tilburg geboren en getogen en leven meer onder Nederlanders dan onder Marokkanen. Mijn broer wil graag een Marokkaanse vrouw, maar zegt, terecht, dat hij en weinig meisjes spreekt en uit respect niet actief de toenadering zoekt. En verder druk, druk, druk, maar ondertussen tikt de tijd door. Na het recente overlijden van onze lieve dierbare zusje, die mij koppelde aan mijn man, is voor mij duidelijk dat ik haar stokje als "koppelaarster" wil overnemen. Mijn broer houdt van openhartigheid, eerlijkheid en is dat zelf ook. Hij is "passief " religieus, maar een vrouw in zijn leven zal dit zeker ombuigen in actief. Ik weet niet ik nog meer over hem moet vertellen. Hij is als 3e in de rij opgegroeid in een gezin met 2 zussen en 1 zusje llah jrhama. Wij hebben allemaal een goede band met hem. Als je een kansje wil wagen, zal ik niet de hele tijd ertussen zitten en het verder aan jullie overlaten

11-08-2011, 19:23


Moge allah swt een bent a nass op zijn pad laten komen inshallah!!!

11-08-2011, 19:33
Ik meld me maar alleen als hij een ware moslim is

11-08-2011, 19:33
amien!

Maar heb jij zelf geen goede vriendinnen of dat hij het via moskee kan laten bemiddelen?
Maar via m.nl hmmm ??

11-08-2011, 19:34



Citaat door Sensuall:
Ik meld me maar alleen als hij een ware moslim is
Jij was toch al verloofd??

Apart.

11-08-2011, 19:46
Niet meer is al een paar maanden over

11-08-2011, 19:51

Citaat door Sensuall:
Niet meer is al een paar maanden over
gooie dubbelsteen ....wie weet maak je kans

11-08-2011, 19:59

Citaat door Sensuall:
Ik meld me maar alleen als hij een ware moslim is
Zullen we nu eerst maar even naar onszelf gaan kijken?

11-08-2011, 20:07

Citaat door Sensuall:
Niet meer is al een paar maanden over
O wat jammer meis. Was de klik er niet meer of had je geen zin meer in hem

11-08-2011, 20:09
Koppelaarster moet het persee een meid uit nl zijn of wil hij ook grenzen verleggen??

Want in dat geval kan ik wel helpen

11-08-2011, 20:16
misschien kan je wat meer vertellen. Wat zoekt hij in een vrouw, qua leeftijd, afkomst of iets

11-08-2011, 20:22
ike ike ike en de rest kan stieken

11-08-2011, 20:38


Ik vind dat koppelen maar eng iets hoor.

Bedoel diegene die bemiddelt of koppelt spreekt altijd maar dan ook altijd lovend en hemels over de persoon die bereid is om te trouwen.
Tot je zelf achter komt dat het maar een engerd is samen met zijn familie .. Een buurmeisje van mij is dit overkomen.

Allah oekoen fel 3ewen, ze is inmiddels al gescheiden van hem.

11-08-2011, 20:43
Moge allah ta3ala jou broer een goede moslima schenken om mee te trouwen.

11-08-2011, 20:54
Overal krioelt het van de Marokkanen, dus dat excuus zul je egt niet kunnen verkopen.

En nu de egte waarheid: wat mankeert dat broertje van je dat ie niet aan een meisje kan raken?


Citaat door Koppelaarster1:
Hallo meiden,
Ik ben op zoek naar een leuke vrouw voor mijn broer van 31 jaar. Misschien ken je het wel. Wij zijn in Tilburg geboren en getogen en leven meer onder Nederlanders dan onder Marokkanen. Mijn broer wil graag een Marokkaanse vrouw, maar zegt, terecht, dat hij en weinig meisjes spreekt en uit respect niet actief de toenadering zoekt. En verder druk, druk, druk, maar ondertussen tikt de tijd door. Na het recente overlijden van onze lieve dierbare zusje, die mij koppelde aan mijn man, is voor mij duidelijk dat ik haar stokje als "koppelaarster" wil overnemen. Mijn broer houdt van openhartigheid, eerlijkheid en is dat zelf ook. Hij is "passief " religieus, maar een vrouw in zijn leven zal dit zeker ombuigen in actief. Ik weet niet ik nog meer over hem moet vertellen. Hij is als 3e in de rij opgegroeid in een gezin met 2 zussen en 1 zusje llah jrhama. Wij hebben allemaal een goede band met hem. Als je een kansje wil wagen, zal ik niet de hele tijd ertussen zitten en het verder aan jullie overlaten

Pagina's : [1] 2