Bekijk volle/desktop versie : ik kreeg net een pm van een dame die zegt dat ze het vermoeden heeft dat ik



Pagina's : [1] 2 3

11-08-2011, 18:21
[de dame in kwestie heeft het vermoeden dat ik een vrouw ben.
volgens haar verklapt mijn schrijfstijl dat ik een vrouw van top tot teen ben.
en ze was zo overtuigt dat ze zelfs ging zweren dat ze er heilig van overtuigd is dat ik een vrouw ben.
het zou best wel kunnen, misschien is zij wel de eerste dame die talent genoeg heeft om aan mijn schrijfstijl te zien dat ik een dame ben (als ik dat ben zonder mijn weten natuurlijk)
ik ga natuurlijk geen check, noch een dubbelcheck doen. want ik weet wel toch 70% dat ik een man ben. dat is meer dan 50%, is dus aan de overtuigend kant dat ik een man ben. althans, lichamelijk dan he.

ik vroeg me dus af, kan je aan schrijfstijl zien of iemand een jongen of dame is?

]

11-08-2011, 18:25


that's all I say..

11-08-2011, 18:25
oo ja, klein toevoeging
ze heeft inmiddels haar worden teruggenomen
want ik pmde haar gelijk mijn nummer dat ze mij moest bellen voor een bevestiging
inmiddels heb ik haar aan de lijn gehad, en ze weet nu zeker dat ik een man ben, alhoewel ze in het begin zei van "tja, ik ben nu wel met een man een de telefoon, maar wie weet zit jij toevallig naast shar7abil de vrouw en zij laat jou met mij kletsen"
maar goed, toen ging ik met haar praten op de manier waarop ik schrijf, en uiteindelijk met veel moeite heb ik haar kunnen overtuigen dat ik een man ben...........!

en zo blond als ze is zegt ze "nou, nu ik zeker weet dat je een man bent, mag ik misschien je nummer? wil best wel een keer met jou bellen?"

11-08-2011, 18:30

Citaat door Nourdien21:
Ben je er ook zeker van dat je op vrouwen valt?
nee. ik val niet op vrouwen. is te pijnlijk voor een vrouw. ik hou meer van passie en zachtheid. ik lig het liefste heel langzaam op een vrouw dan dat ik op haar ga vallen. anders breek ik haar vet

11-08-2011, 18:32



Citaat door Shar7abiL:
oo ja, klein toevoeging
ze heeft inmiddels haar worden teruggenomen
want ik pmde haar gelijk mijn nummer dat ze mij moest bellen voor een bevestiging
inmiddels heb ik haar aan de lijn gehad, en ze weet nu zeker dat ik een man ben, alhoewel ze in het begin zei van "tja, ik ben nu wel met een man een de telefoon, maar wie weet zit jij toevallig naast shar7abil de vrouw en zij laat jou met mij kletsen"
maar goed, toen ging ik met haar praten op de manier waarop ik schrijf, en uiteindelijk met veel moeite heb ik haar kunnen overtuigen dat ik een man ben...........!

en zo blond als ze is zegt ze "nou, nu ik zeker weet dat je een man bent, mag ik misschien je nummer? wil best wel een keer met jou bellen?"
Hahahahhaha

11-08-2011, 18:33

Citaat door Shar7abiL:
nee. ik val niet op vrouwen. is te pijnlijk voor een vrouw. ik hou meer van passie en zachtheid. ik lig het liefste heel langzaam op een vrouw dan dat ik op haar ga vallen. anders breek ik haar vet

11-08-2011, 18:40

Citaat door hayatteke:
Hahahahhaha

11-08-2011, 18:40

Citaat door HotAlisious:
stalker

11-08-2011, 18:52

Citaat door Shar7abiL:
stalker
Watch out

11-08-2011, 18:55

Citaat door HotAlisious:
Watch out
ik kick er op hoor

11-08-2011, 18:56
Merkwaardig. Je begrijpt toch dat er via dit forum geen sprake is van het uiterlijke maar het innerlijke bij de reacties die wij typen. Op basis van je reacties is zij dus kennelijk tot de conclusie gekomen dat jij een wijf bent en aangezien jij beweert dat je toch echt een 'man' bent, loop je zonder enig besef als vrouwtje rond in een mannenlichaam, correctie jongenslichaam.

11-08-2011, 19:05

Citaat door Shar7abiL:
oo ja, klein toevoeging
ze heeft inmiddels haar worden teruggenomen
want ik pmde haar gelijk mijn nummer dat ze mij moest bellen voor een bevestiging
inmiddels heb ik haar aan de lijn gehad, en ze weet nu zeker dat ik een man ben, alhoewel ze in het begin zei van "tja, ik ben nu wel met een man een de telefoon, maar wie weet zit jij toevallig naast shar7abil de vrouw en zij laat jou met mij kletsen"
maar goed, toen ging ik met haar praten op de manier waarop ik schrijf, en uiteindelijk met veel moeite heb ik haar kunnen overtuigen dat ik een man ben...........!

en zo blond als ze is zegt ze "nou, nu ik zeker weet dat je een man bent, mag ik misschien je nummer? wil best wel een keer met jou bellen?"
!

11-08-2011, 19:17


Hoe harder ze sletje roepen hoe verwijfder ze zijn.

11-08-2011, 19:21
JIj hebt wel een aparte schrijfstijl,maar wel een grappige...

11-08-2011, 19:22

Citaat door Zaghbi:
Merkwaardig. Je begrijpt toch dat er via dit forum geen sprake is van het uiterlijke maar het innerlijke bij de reacties die wij typen. Op basis van je reacties is zij dus kennelijk tot de conclusie gekomen dat jij een wijf bent en aangezien jij beweert dat je toch echt een 'man' bent, loop je zonder enig besef als vrouwtje rond in een mannenlichaam, correctie jongenslichaam.


ze doelt meer op de emotionele vlak misschien?
misschien draagt mijn stijl meer emoties in zich? waardoor het lijkt op een vrouw?


Citaat door salima85:
Hoe harder ze sletje roepen hoe verwijfder ze zijn.
dat woordje neem ik niet gauw in de mond.
zal ik pas doen als ik getrouwd ben, en als mijn vrouw het wel tolereert.

Pagina's : [1] 2 3