Bekijk volle/desktop versie : Wat vinden jullie ervan dames als je getrouwd bent en je vriendin komt bij je slapen?



Pagina's : [1] 2 3

11-08-2011, 16:28
Salaam, mijn nichtje is een paar maanden getrouwd en haar vriendin is bij haar komen locheren, haar man die kwam thuis en deed heel raar, hij liet blijken dat hij dat liever niet had.
Ze heeft in haar kamer geslapen met haar vriendin en haar man sliep in een andere kamer, het is 1 keer gebeurd.
Hij heeft er eerst niks van gezegd maar daarna had hij tegen haar gezegd ik wil niet dat ik me kamer uit ga zodat jij met je vriendinnen kan slapen daar, gaan jullie maar lekker in een andere kamer slapen of in de woonkamer.
Haar antwoord daar op was: Waarom doe je zo hebberig over je kamer ik vraag het je nooit en me vriendin komt 1 keer bij me slapen dan kan je toch wel gewoon normaal doen. TToen zei hij nee interseert me niet ik wil niet dat andere mensen me kamer in komen.
Wie heeft er gelijk, ze zit er echt mee.. en wil niet verder met hem in dicussie tot ze weet hoe het hoort. Hoe pakken jullie dat aan.
Alvast bedankt dames

11-08-2011, 16:32


Ze had zoiezo met haar man moeten bespreken of het goed was dat er iemand in ook 'zijn' huis kwam slapen.

11-08-2011, 16:32
Zij heeft een pak rammel nodig. Ze is nu getrouwd dus die pyamafeestjes zijn verleden tijd. Die man heeft groot gelijk.

11-08-2011, 16:34

Citaat door samarina:
Zij heeft een pak rammel nodig. Ze is nu getrouwd dus die pyamafeestjes zijn verleden tijd. Die man heeft groot gelijk.
Wollahila

11-08-2011, 16:34


Ik had voor een logeer kamer gekozen , kletsen tot in de ochtend en daarna me eigen bedje in duiken .

Mvg Dounia

11-08-2011, 16:35
Ze had het inderdaad met hem van te voren moeten bespreken.

11-08-2011, 16:36
Dat had ze ook aangegeven, hij zei is goed maar ze zag wel dat hij daar geen zin in had.
En stel hij zegt de volgende keer nee is dat erg? Want ik weet zeker dat het dan uit de hand gaat lopen.
Zij is er helaas heel snel klaar mee als de meningen verschillen ze zegt gewoon ik vind dat je me bezoek kunt accepteren en andersom ook vind je dat niet dan heb ik een verkeerde keuze gemaakt.

11-08-2011, 16:36
ik vind et niet kunnen dat je je man ergens anders laat slapen..zodat jij met je vriendin samen kan slapen..

en hij heeft ook groot gelijk wat betreft dat er geen mensen in zijn slaapkamer mogen komen..dat is so not done..

11-08-2011, 16:37

Citaat door Ess.:
Ze had het inderdaad met hem van te voren moeten bespreken.
Hier ben ik het mee eens !

11-08-2011, 16:38

Citaat door zijnprinsesje:
ik vind et niet kunnen dat je je man ergens anders laat slapen..zodat jij met je vriendin samen kan slapen..

en hij heeft ook groot gelijk wat betreft dat er geen mensen in zijn slaapkamer mogen komen..dat is so not done..
Hoi lekkerding

11-08-2011, 16:38
je had het eerst met je man moeten bespreken voordat je dat zou gaan doen.

en bye the way je bent getrouwt nu eigelijk die vriendin hoort te zegge van nee ik ga naar huis toe.!!

11-08-2011, 16:40

Citaat door privedame:
Dat had ze ook aangegeven, hij zei is goed maar ze zag wel dat hij daar geen zin in had.
En stel hij zegt de volgende keer nee is dat erg? Want ik weet zeker dat het dan uit de hand gaat lopen.
Zij is er helaas heel snel klaar mee als de meningen verschillen ze zegt gewoon ik vind dat je me bezoek kunt accepteren en andersom ook vind je dat niet dan heb ik een verkeerde keuze gemaakt.
Jouw vriendinnetje moet eens volwassen worden en zich als een getrouwde vrouw gedragen.

Wilt ze uiteindelijk vanwege meningsverschil om een pyama party scheiden? Dan was ze echt nog niet rijp voor het huwelijk.

11-08-2011, 16:42


Ten eerste: Die vriendin is oerdom, sorry dat ik het moet zeggen! Dat doe je niet na een paar maanden al daar blijven slapen. Ze moet beseffen dat haar vriendin getrouwd is, en niet meer single is. Ik vindt het heeel onbeleefd dat ze het nog toelaat dat ze man van haar vriendin uit zijn bed heeft weggejaagd.( niet letterlijk gedaan maar komt op neer). Ik zeg niet dat ze niet bij haar vriendin mag komen maar blijven slapen in de eerste huwelijksmaanden lijkt me nog een beetje ongepast. mijn mening!

Ten tweede: Zij heeft eigenlijk nog het lef om nog zo tegen haar man te reageren die 200% recht heeft om zich zo te gedragen en nog te reageren! ze heeft echt het geluk dat die haar en die vriendin niet via het raam heeft weggestuurd.

11-08-2011, 16:50
je gaat toch geen vriendin laten bij je laten slapen als je man er is :s
ik ben ook getrouwd en ik zal never nooit een wijf in mijn huis laten slapen als mijn man er is, mijn man is alles voor me!

11-08-2011, 16:54
Bedankt voor de tip dames Moge Allah swt jullie het paradijs insa Allah schenken ik ga haar deze reacties vanavond laten lezen want als ik het zeg verklaart ze me voor gek helaas. ik hoop dat het zal helpen.

Pagina's : [1] 2 3