Bekijk volle/desktop versie : Op zijn knieen....



Pagina's : [1] 2 3 4

11-08-2011, 14:02
Hoor steeds meer van Mocro vrouwen dat voor oh zo ''romantische aanzoek'' hun man door zijn knieen moet voor de pop quiz vraag ...je weet net als schimmelkaassies...anders is t not romantisch...

Kan mij niet voorstellen dat er mocro vrouwen zijn (creepers daargelaten natuurlijk) die dit romantische vinden....
op zijn knieeen....Een man op zijn knieen is geen gezicht....dat is tog geen man

Me: Blijf bij oude vertrouwde recept voor alle huisboodschappen: Stuur de Ma & co-squad met the Kado Bom...daarmee toon je upmost respect naar haar toe...dat is tog veel mooier

Come on...klopt dit...zijn dit de vrouwen van tegenwoordig.....niet en masse JA antwoorden aub...

me kantoor is vlakbij een drukke boulevard & I could be tempted......

11-08-2011, 14:07



Citaat door pursuit:
Hoor steeds meer van Mocro vrouwen dat voor oh zo ''romantische aanzoek'' hun man door zijn knieen moet voor de pop quiz vraag ...je weet net als schimmelkaassies...anders is t not romantisch...

Kan mij niet voorstellen dat er mocro vrouwen zijn (creepers daargelaten natuurlijk) die dit romantische vinden....
op zijn knieeen....Een man op zijn knieen is geen gezicht....dat is tog geen man

Me: Blijf bij oude vertrouwde recept voor alle huisboodschappen: Stuur de Ma & co-squad met the Kado Bom...daarmee toon je upmost respect naar haar toe...dat is tog veel mooier

Come on...klopt dit...zijn dit je vrouwen van tegenwoordig.....niet en masse JA antwoorden aub...

me kantoor is vlakbij een drukke boulevard & I could be tempted......
Is dat je grootste zorg? Niet dat ze het gedrag van ongelovigen imiteren? Niet dat het haram is? Niet dat een mensen slechts voor Allah hoort te knielen? Zelfs voor de Profeet (vrede zij met hem) werd er geknield.

11-08-2011, 14:08
Vrouw hoort op haar knieen te gaan.

11-08-2011, 14:11

Citaat door EvilPooh:
Vrouw hoort op haar knieen te gaan.
Is haram, moet eerst trouwen

11-08-2011, 14:12



Citaat door pursuit:
Hoor steeds meer van Mocro vrouwen dat voor oh zo ''romantische aanzoek'' hun man door zijn knieen moet voor de pop quiz vraag ...je weet net als schimmelkaassies...anders is t not romantisch...

Kan mij niet voorstellen dat er mocro vrouwen zijn (creepers daargelaten natuurlijk) die dit romantische vinden....
op zijn knieeen....Een man op zijn knieen is geen gezicht....dat is tog geen man

Me: Blijf bij oude vertrouwde recept voor alle huisboodschappen: Stuur de Ma & co-squad met the Kado Bom...daarmee toon je upmost respect naar haar toe...dat is tog veel mooier

Come on...klopt dit...zijn dit de vrouwen van tegenwoordig.....niet en masse JA antwoorden aub...

me kantoor is vlakbij een drukke boulevard & I could be tempted......

11-08-2011, 14:12
Hij hoeft niet op z'n knieën te gaan, maar ik wil eerst "wil je met me trouwen?" horen. Ik wil dat hij het me vraagt.

Liever dat dan "ewa, wanneer kan ik langskomen?".

11-08-2011, 14:15

Citaat door CreativeMind:
Is dat je grootste zorg? Niet dat ze het gedrag van ongelovigen imiteren? Niet dat het haram is? Niet dat een mensen slechts voor Allah hoort te knielen? Zelfs voor de Profeet (vrede zij met hem) werd er geknield.
Goeccci ....die zag ik niet aankomen..original view, interesting, refreshing....hallulalah U got me......
.
Jesus, how slow can you be......die zie ik nu ook aankomen, dus don't bother makker...

11-08-2011, 14:16

Citaat door Boodschappentas:

Liever dat dan "ewa, wanneer kan ik langskomen?".
Ik zie het al voor me,

11-08-2011, 14:17
Heb liever dat ie staat......op zn knieen staat zo zielig.....!

11-08-2011, 14:17
ben jij engels

11-08-2011, 14:17

Citaat door Boodschappentas:
Hij hoeft niet op z'n knieën te gaan, maar ik wil eerst "wil je met me trouwen?" horen. Ik wil dat hij het me vraagt.

Liever dat dan "ewa, wanneer kan ik langskomen?".
!!!

11-08-2011, 14:19

Citaat door Boodschappentas:
Hij hoeft niet op z'n knieën te gaan, maar ik wil eerst "wil je met me trouwen?" horen. Ik wil dat hij het me vraagt.

Liever dat dan "ewa, wanneer kan ik langskomen?".
Ik dacht zelf eerder aan een classico ''eh sgatje wanneer is die tang van je ma en die ouwe van je thuis, zodat mijn Pa & Ma en de rest van onze daltons kunnen langskomen''

Tof niet een ''wil je met met me trouwe''....ah bah....zou eerder zeggen, eh sgatje tot einde van ons leven...either soon or very late...remember your choice

11-08-2011, 14:24



Citaat door S2000:
ben jij engels
who are you tokking to?

11-08-2011, 14:30

Citaat door EvilPooh:
Ik zie het al voor me,


Dat vind ik echt lelijk.


Citaat door Autumn_:
!!!




Citaat door pursuit:
Ik dacht zelf eerder aan een classico ''eh sgatje wanneer is die tang van je ma en die ouwe van je thuis, zodat mijn Pa & Ma en de rest van onze daltons kunnen langskomen''

Tof niet een ''wil je met met me trouwe''....ah bah....zou eerder zeggen, eh sgatje tot einde van ons leven...either soon or very late...remember your choice
Mijn reactie: Hoe noemde je me ma?

11-08-2011, 14:35

Citaat door Boodschappentas:




:
serieus, echt een afknapper.

Pagina's : [1] 2 3 4