Bekijk volle/desktop versie : Een smerig spelletje..



Pagina's : [1] 2 3

23-10-2004, 23:03
"Lief? Ik moet je wat vertellen.." zei ze zachtjes na een lange stilte. Ze maakte zich los uit zijn omhelzing, en gleed van zijn schoot af. Ze zat altijd op zijn schoot. Ze vond het fijn.. Het gevoel van geborgenheid dat hij haar gaf, had ze nodig, daar ze nie erg veel geborgenheid had geken in haar leven. Ze keek in zijn grote groene ogen, ze keken vragend en ebzorgd tegelijk. Hij had haar lief, dat wist ze. Hij voelde dat er wat mis was. Ze liep naar het raam en keek naar buiten. "Het is nu of nooit.," zei ze onbewust hardop. Ze pijnigde haar hersens.

"Wat is nu of nooit?" fluisterde hij in haar oor. Ze schroke even op, ze had niet gemerkt dathij achter haar stond. Ze wou zijn handen die op haar heupen russtten wegslaan, maar ze hield zich in. Hij was geduldig, dat zou ze moeten waarderen. Maar zijn overvloed aan liefde irriteerde haar soms.

Ze kon het niet zeggen, het zou zijn hart breken. Hij verdiende dit niet. Zij verdiende hem niet, maar hij hoefde niet te weten waarom. Ze nam een beslissing, ze vertelde het hem niet.

Ze draaide zich om in zijn armen, zodat ze hem recht aan kon kijken. "O, kwilde je gewoon vertellen, dat ik je ontzettend leuk en ;lief vind enzo.." Ze sloeg haar ogen neer. Het was een act voor haar. Niets meer dan een smerig spelletje. Ze ging verder: "Je weet toch dat ik dit niet zo goed kan, dat emotionele gedoe verwoorden enzo.." Hij gniffelde: "Ik hou ook van jou, zina" Ze hoorde hem opgelucht zuchten. Hij dacht dat dat het was, arm ding. Hij wist dat ze moeite had met haar gevoelens uiten, dat had ze hem tenminste wijsgemaakt. Hij nam haar gezicht in zijn handen en zoende haar respectvol op haar statige voorhoofd. "Je bent zo mooi.." Op dit moment kon ze het wel uitkrijsen. De momenten waarop hij d8 dat ze behoefte had aan complimentjes. Ze hield zich in.. Alweer! Ze maakte zijn armen los van haar middel en pakte zijn hand. "Kom, we gaan naar benee, volgens mij is Friends begonnen." Hij volgde haar gewillig. Dat deden ze allemaal.. altijd.

23-10-2004, 23:05


Meer?


23-10-2004, 23:34
ja ga snel verder het is echt mooi begin ik wacht op een vervolgje

kus kus

23-10-2004, 23:48
echt goed wollah.
ik wacht gretig op een vervolg. Alsjeblieft schrijf snel verder want ik zie aan de manier van jouw schrijven dat je een goed schrijfster bent.
een dikke kus faatje

23-10-2004, 23:56


ga verder meid

27-10-2004, 11:28
...

Het was vroeg in de ochtend en het schemerde nog net. Ze luisterde naar zijn rustige en regelmatige ademhaling. Hij sliep op zijn zij, zoals altijd. Zijn ene arm lag onder zijn kussen en zijn andere lag losjes om haar middel. Zijn gezicht lag verstopt in haar haar, zodat hij haar 'heerlijke verse appeltaart-geur' kon ruiken zoals hij het zo belachelijk idioot wist te omschrijven. Ze volgde de nu zo vertrouwde scheur in het plafond. Hij werd om de zoveel tijd langer en kwam elke keer dichterbij het raam. Alsof ook hij het allemaal zat was en wilde ontsnappen. Zij wilde ook ontsnappen. Gewoon weg. Jammer genoeg was het enige waar ze niet aan kon ontsnappen zichzelf. Zij was de enige die zichzelf tegenhield.

Ze dacht diep na. Waarom hield ze het veel langer uit met deze dan met alle anderen? Ze vond hem zielig, dat was het. Hij was nog naïever dan alle anderen. Ze grinnikte even, straks kreeg ze nog een hart met gevoelens, ofzo.

Ze vroeg zich af, wat het was wat ze zo aantrok in haar. Het was niet te miskennen dat ze mooi was, meer dan.. ze was beeldschoon. En dat wist ze. Ze streek een pikzwarte lok haar voor haar ogen weg. Haar ogen waren toch het meest opvallende aan haar roomblanke, haast perfecte gezicht. Grote, amandelvormige ogen. Eigenlijk typische Marokkaanse ogen, als het niet was voor de kleur. Ze waren blauw, diep donker blauw. Ze had ze geërfd van haar vader. Daar ging ze van uit dan, ze kende hem niet. Ze kon ze niet van haar moeder hebben geërfd, die had donkere ogen, zwart haast. Op foto’s van vroeger leken haar ogen veel lichter.. warmer en de trekken rond haar mondhoeken waren zachter. Dat was voordat zij geboren werd. Haar moeder haatte haar, tot 4 jaar terug wist ze nooit waarom. Haar moeder had haar niet gepland en niet gewild, dat is haar te vaak duidelijk gemaakt. Ze dacht altijd dat ze gewoon op het verkeerde tijdstip geboren was.

Ze was moe van het constant denken. De storm van gevoelens die in haar binnenste woedde bedaarde niet. Maar door de jaren heen had ze zichzelf weten aan te leren hoe ze er aan kon ontsnappen. Even maar. Maar het was het altijd waard. Ze sloot haar ogen en begon met haar reis. Voordat ze het wist liep ze over een grasveld. Ze had een witte jurk aan. De jurk die haar tante voor gemaakt had, jaren terug. Vreemd genoeg paste hij nog. Het was warm, maar niet te warm, er blies een koele wind. Ze keek naar de heldere hemel, en zag vogels.. ze waren allemaal wit. Ergens in de verte zag ze een vage roze stip. Waarschijnlijk ook een vogel. Ze liep verder, ze kende de weg goed genoeg. Haar plekje was nog intact. Een bed, gemaakt van bloemen.. Ze ging er liggen. Ze vergat even wie ze was en wat ze had meegemaakt. En zo viel ze, met een glimlach in slaap.

27-10-2004, 11:32
Zolang er interesse blijft, ga ik door!


27-10-2004, 11:36
ga snel verder meid het is echt mooi
snel snel snel

27-10-2004, 11:38
ZwYgStErrr,

Hmmmm,...nice ben wel benieuwd hoe het nu verder gaat

Beslamma

27-10-2004, 11:40

Citaat door Souma:
ZwYgStErrr,

Hmmmm,...nice ben wel benieuwd hoe het nu verder gaat

Beslamma
Ik ook.

Ik verzin het ter plekke.

27-10-2004, 11:48
ga verder lieverd dit is echt een mooi verhaal.

dikke kus+knuffel

saida

27-10-2004, 16:22
eey mooi vervolg ga gauw verder

29-10-2004, 16:18


Mooi Begin..

Ga Snel Verder..

29-10-2004, 17:15
ga verder.....

29-10-2004, 18:00
Jaaaah ga gauw verder, ben benieuwd

Pagina's : [1] 2 3