Bekijk volle/desktop versie : Verliefd op een meid, maar weet niet hoe ik het moet aanpakken omdat ......



Pagina's : [1] 2 3

11-08-2011, 03:20
Verliefd op een leuke meid, maar weet niet hoe ik het moet aanpakken omdat ......
,
,
,
,


We zo een goede band met elkaa hebben om gebouwd, we zijn net beste maatjes van elkaar.
Onder tussen heb ik gevoelens voor der gekrege.

Het zit zo.... Deze meid ken ik al een jaartje of 4/5 persoonlijk, helaas is toen het contact vervaagd uit et niks.
Ik heb sinds een half jaar weer contact met der, waardoor ons band heel erg gehecht is geworden.
We grapte hier en daar over trouwen met elkaar enzz en zagen sindsdien elkaar als man en vrouwtje....
Ik zie in haar dat ze me ook wel leuk vind en wel ziet zitten denk ik, maar zei wacht zkr tot ik de eerste stap ga zetten en mijn gevoelens voor der ook aan haar vertel en dat het meenus is en geen grappe meer is.

Wat moet ik doen, ik ben serieus en heb alles zo een beetje op een rijtje alleen een huisje nog... en ben serieus wil trouwen ben 25 en zei 20. wil insh alah binne nu en 2 jaar getrouwd zijn en zei lijkt me wel de ideale vrouw...

Moet ik zelf de eerste woorde uitspreken van :

Lief wat zou je ervan vinden als ik je vanaf heden, als de mijne aanstel ?

Wie heeft er een leuk SMS GEDICHT voor de aanstelling, vraag ?


helpp meee


Groetjes Karim

11-08-2011, 03:53



Citaat door lover32:
Verliefd op een leuke meid, maar weet niet hoe ik het moet aanpakken omdat ......
,
,
,
,


We zo een goede band met elkaa hebben om gebouwd, we zijn net beste maatjes van elkaar.
Onder tussen heb ik gevoelens voor der gekrege.

Het zit zo.... Deze meid ken ik al een jaartje of 4/5 persoonlijk, helaas is toen het contact vervaagd uit et niks.
Ik heb sinds een half jaar weer contact met der, waardoor ons band heel erg gehecht is geworden.
We grapte hier en daar over trouwen met elkaar enzz en zagen sindsdien elkaar als man en vrouwtje....
Ik zie in haar dat ze me ook wel leuk vind en wel ziet zitten denk ik, maar zei wacht zkr tot ik de eerste stap ga zetten en mijn gevoelens voor der ook aan haar vertel en dat het meenus is en geen grappe meer is.

Wat moet ik doen, ik ben serieus en heb alles zo een beetje op een rijtje alleen een huisje nog... en ben serieus wil trouwen ben 25 en zei 20. wil insh alah binne nu en 2 jaar getrouwd zijn en zei lijkt me wel de ideale vrouw...

Moet ik zelf de eerste woorde uitspreken van :

Lief wat zou je ervan vinden als ik je vanaf heden, als de mijne aanstel ?

Wie heeft er een leuk SMS GEDICHT voor de aanstelling, vraag ?


helpp meee


Groetjes Karim
sidderend en bevend, passioneel gedreven, is hoe ik zal zweven met jou in mijn leven.

en wees gewoon direct, dan weet je meteen waar je aan toe bent.

11-08-2011, 03:59
je vind haar leuk, zij jou ook! wat is probleem eigenlijk! makkelijker dan dat bestaat niet

11-08-2011, 04:18
Natuurlijk is de man diegene die de eerste stap zou moeten nemen. Mischien zit zij op jou teken te wachten, verwacht niet dat zij het initiatief neemt, dat wordt van de man verwacht.

Hoe pak je het aan?

Nou het heel simpel aangezien jullie het goed met mekaar hebben, je spreekt eens keer met haar af en je moet gewoon direct zijn, niet er omheen draaien want dat heeft geen enkele zin.

Je zegt gewoon wat je voor haar voelt en wat jou intenties zijn, dat stellen vrouwen zeer op prijs. je moet gewoon eerlijk zijn wat betreft je gevoelens jegens haar.

je moet haar wel de tijd geven om te reageren, het moet niet zo zijn dat je een meid onder druk moet zetten, zeg maar dat ze gerust mag nadenken en en dat je op haar respons zult gaan wachten, zo weet jij ook waar je aan toe bent.

wasalamoe 3alaikoem.

11-08-2011, 09:45


Ik sluit me aan bij het bovengenoemde.

Gewoon direct en open vertellen over je gevoelens.. niet ermee wachten, straks heeft ze een ander en dan ben je te laat. Dus schiet oppppppppppp actieeeeeeee!!!

11-08-2011, 09:54
Ze was er vroeg bij he, nou onderneem stappennnn, mintrazied!!!

11-08-2011, 10:37
Een gedicht, wtf, doe normaal man

11-08-2011, 10:47
Mooi mooi... er moeten hier meer Marokkaanse mannen het voorbeeld van volgen...

11-08-2011, 11:49

Citaat door lover32:
Verliefd op een leuke meid, maar weet niet hoe ik het moet aanpakken omdat ......
,
,
,
,


We zo een goede band met elkaa hebben om gebouwd, we zijn net beste maatjes van elkaar.
Onder tussen heb ik gevoelens voor der gekrege.

Het zit zo.... Deze meid ken ik al een jaartje of 4/5 persoonlijk, helaas is toen het contact vervaagd uit et niks.
Ik heb sinds een half jaar weer contact met der, waardoor ons band heel erg gehecht is geworden.
We grapte hier en daar over trouwen met elkaar enzz en zagen sindsdien elkaar als man en vrouwtje....
Ik zie in haar dat ze me ook wel leuk vind en wel ziet zitten denk ik, maar zei wacht zkr tot ik de eerste stap ga zetten en mijn gevoelens voor der ook aan haar vertel en dat het meenus is en geen grappe meer is.

Wat moet ik doen, ik ben serieus en heb alles zo een beetje op een rijtje alleen een huisje nog... en ben serieus wil trouwen ben 25 en zei 20. wil insh alah binne nu en 2 jaar getrouwd zijn en zei lijkt me wel de ideale vrouw...

Moet ik zelf de eerste woorde uitspreken van :

Lief wat zou je ervan vinden als ik je vanaf heden, als de mijne aanstel ?

Wie heeft er een leuk SMS GEDICHT voor de aanstelling, vraag ?


helpp meee


Groetjes Karim
gedichten raad ik je af. en liefdesverklaringen die beginnen met 'lief........' raad ik je ten zeer strengst af.
Voor de rest gewoon zeggen dat je weg van dr bent.
Gebruik je charmes.

11-08-2011, 11:59
Ben ik de enige die het raar vind dat hij zo'n vraag per sms wil sturen?

11-08-2011, 12:03

Citaat door Anoniempje25:
Een gedicht, wtf, doe normaal man
Per sms 3eth!

11-08-2011, 12:04

Citaat door lover32:
Verliefd op een leuke meid, maar weet niet hoe ik het moet aanpakken omdat ......
,
,
,
,


We zo een goede band met elkaa hebben om gebouwd, we zijn net beste maatjes van elkaar.
Onder tussen heb ik gevoelens voor der gekrege.

Het zit zo.... Deze meid ken ik al een jaartje of 4/5 persoonlijk, helaas is toen het contact vervaagd uit et niks.
Ik heb sinds een half jaar weer contact met der, waardoor ons band heel erg gehecht is geworden.
We grapte hier en daar over trouwen met elkaar enzz en zagen sindsdien elkaar als man en vrouwtje....
Ik zie in haar dat ze me ook wel leuk vind en wel ziet zitten denk ik, maar zei wacht zkr tot ik de eerste stap ga zetten en mijn gevoelens voor der ook aan haar vertel en dat het meenus is en geen grappe meer is.

Wat moet ik doen, ik ben serieus en heb alles zo een beetje op een rijtje alleen een huisje nog... en ben serieus wil trouwen ben 25 en zei 20. wil insh alah binne nu en 2 jaar getrouwd zijn en zei lijkt me wel de ideale vrouw...

Moet ik zelf de eerste woorde uitspreken van :

Lief wat zou je ervan vinden als ik je vanaf heden, als de mijne aanstel ?

Wie heeft er een leuk SMS GEDICHT voor de aanstelling, vraag ?


helpp meee


Groetjes Karim
Je kent haar al 4/5 jaar, dus jij was toen rond 20 en zij 15.. En toen al wat voor der gevoeld? En contact gehad? :| ..

Vervolgens, elk vrouw droomt over een prins die haar een smsje stuurt met daarin z'n gevoelens en behoeftes, zodat zij daarna de telefoon kan omhelzen met liefde.. (ja, dit is SARCASME)..

11-08-2011, 12:05


waarom niet via de ping?

11-08-2011, 12:05

Citaat door lover32:


lief wat zou je ervan vinden als ik je vanaf heden, als de mijne aanstel ?


quote of the year....lol lol...wahjoe

11-08-2011, 12:26

Citaat door crazy_lina:
Ben ik de enige die het raar vind dat hij zo'n vraag per sms wil sturen?
SMS bundel moet tog op tenslotte...zo te lezen is een kaaskoppie in Hart & Nieren die zelfs gaat staan bij t hore van Wilhelmus

Pagina's : [1] 2 3