Bekijk volle/desktop versie : Swassa & typische geur c.q. stank



Pagina's : [1] 2

11-08-2011, 01:22
Valt me op dat swassa altijd een bepaalde identieke geur hebben, lichaamsgeur dan wel het geurtje bij hen thuis. Wie herkent wat ik zeg?

11-08-2011, 01:29


Nee joh als er 1 of 2 mensen van jouw omgeving die toevallig soussie zijn, een eigenaardige geur hebben, betekent niet dat gelijk alle soussies dat hebben..

11-08-2011, 01:34
juist mijn buren hebben ook zo'n geur, je riekt het zelfs met de voordeur dicht als je er langs passeert, het zijn ook swassa, verry weird...

11-08-2011, 01:38

Citaat door -Cashewnoot:
dat heb je ook met somaliers ze ruiken allemaal naar wahed bepaalde zalf ofzo !!
Ik wilde echt net zeggen. Somaliërs hebben dat ook. En Irakezen!

11-08-2011, 01:51



Citaat door -Cashewnoot:
gatver over irakezen hoef ik beter niet te beginnen. die meiden met hun haakneus a la toecan. denken echt dat ze wat voorstellen met hun 1.30 haha
Khalaq Allah, maar die geur is niet leuk.

11-08-2011, 02:02

Citaat door Zaghbi:
Valt me op dat swassa altijd een bepaalde identieke geur hebben, lichaamsgeur dan wel het geurtje bij hen thuis. Wie herkent wat ik zeg?
dit herken ik heeeeeel erg ja buren en omgeving

11-08-2011, 02:21
dat is waar.

het is algemeen bekend dat alleen arabieren en riafa het lekkerste ruiken. ze ruiken altijd naar de moderne geuren, ze ruiken zeg maar naar europeanen. en zien er ook modern uit. hun meiden lopen niet achter, en lopen met de mode mee.

bij shlou7 zie je dat niet. die ruiken allemaal naar de slaapkamer van hun ouders. en lopen overal in achter.

ik als ashl7iy-zijnde ben blij dat er riafa en arabieren bestaan, die geven een soort verrijking aan Marokko. ik vind ze een verademing voor de maatschappij, vooral hier in het westen. ze steken gewoon boven alles en iedereen uit.

alhamdoellilah 3ala ni3mati riafa wa i3raben

11-08-2011, 02:21
Indeed.

Dat herken ook!

11-08-2011, 02:27
Dat heb ik ook bij Berbers...Als je binnenkomt ruik je meteen wat ze gisteren gegeten hebben. Nooit van ventileren gehoord

P.S ben geen Soussie.

11-08-2011, 02:28

Citaat door -Cashewnoot:
gatver over irakezen hoef ik beter niet te beginnen. die meiden met hun haakneus a la toecan. denken echt dat ze wat voorstellen met hun 1.30 haha
getver wat heb ik een hekel aan types zoals jij, lieve schat je moet niet denken dat je aan een of andere goedkope miss competitie mee hebt gedaan dat je adriana lima bent ofzo,, alsjeblieft zeg,, waarom moet je andere mensen ze3ma naar beneden halen over uiterlijke kenmerken?? Jammer zo zonde wat je doet.. je had mooi kunnen zijn,, maar je uitspraak maakt je lelijk.
ciao

11-08-2011, 02:30

Citaat door Shar7abiL:
dat is waar.

het is algemeen bekend dat alleen arabieren en riafa het lekkerste ruiken. ze ruiken altijd naar de moderne geuren, ze ruiken zeg maar naar europeanen. en zien er ook modern uit. hun meiden lopen niet achter, en lopen met de mode mee.

bij shlou7 zie je dat niet. die ruiken allemaal naar de slaapkamer van hun ouders. en lopen overal in achter.

ik als ashl7iy-zijnde ben blij dat er riafa en arabieren bestaan, die geven een soort verrijking aan Marokko. ik vind ze een verademing voor de maatschappij, vooral hier in het westen. ze steken gewoon boven alles en iedereen uit.

alhamdoellilah 3ala ni3mati riafa wa i3raben

11-08-2011, 02:30

Citaat door showgirl:
Dat heb ik ook bij Berbers...Als je binnenkomt ruik je meteen wat ze gisteren gegeten hebben. Nooit van ventileren gehoord

P.S ben geen Soussie.
onzin

kan nooit waar zijn

dat zijn zeker gewooon souasa

riafa eten zowiezo nooit thuis. ze eten in dure luxe restaurants en hotels

thuis doen ze gewoon de toetjes de luxe drankjes en allerlei soorten sapjes. en natuurlijk de heerlijke geurtjes.

11-08-2011, 02:31



Citaat door Monalisaa:
getver wat heb ik een hekel aan types zoals jij, lieve schat je moet niet denken dat je aan een of andere goedkope miss competitie mee hebt gedaan dat je adriana lima bent ofzo,, alsjeblieft zeg,, waarom moet je andere mensen ze3ma naar beneden halen over uiterlijke kenmerken?? Jammer zo zonde wat je doet.. je had mooi kunnen zijn,, maar je uitspraak maakt je lelijk.
ciao
wollah zwaar gelijk meid, niks aan toe te voegen

11-08-2011, 02:31

Citaat door Zaghbi:
Valt me op dat swassa altijd een bepaalde identieke geur hebben, lichaamsgeur dan wel het geurtje bij hen thuis. Wie herkent wat ik zeg?
jij komt altijd met topics over stinkende of vieze of lelijke wijven
Waar leer je ze kennen? toch niet hier op M.nl

11-08-2011, 02:34

Citaat door tangawi_04:
jij komt altijd met topics over stinkende of vieze of lelijke wijven
Waar leer je ze kennen? toch niet hier op M.nl


komt vast omdat ie zelf in de stank zit

Pagina's : [1] 2