Bekijk volle/desktop versie : Onregelmatige cyclus.



11-08-2011, 00:01
Hello ladies,

Allereerst gaat het hier niet om mij. Het gaat om een vriendin van me. Ik heb haar geadviseerd om gewoon langs de huisarts te gaan, maar ze blijft maar doordrammen wat het kan zijn. Ze is scared om een bezoekje aan de huisarts te brengen. Het zit namelijk zo:

18 juli was haar eerste menstruatiedag en 23 haar laatste. Vandaag na zo een korte tijd is ze weer ongesteld geworden. De week na 18 juli heeft ze seks gehad met haar vriend en hij is blijkbaar in haar klaargekomen. Haar vraag is: De bloeding die ze vandaag heeft en dat ze in zo een korte tijd ongesteld is geworden, kan het er op duiden dat ze zwanger is?

Even voor alle duidelijkheid en om zo misverstanden te voorkomen; het gaat hier om een ongelovige dame. Hierbij heb ik dus geen trek in reacties die nutteloos zijn, zoals ''Het gaat gewoon om jou'', ''Ze is gewoon gelovig'' etc.

Ik heb haar naar mijn mening verteld dat als je ongesteld bent niet zwanger kunt zijn. Ook heb ik ergens gelezen dat je onregelmatig kunt bloeden, omdat er eisprong plaatsvind. Daarnaast heb ik ook gelezen dat onregelmatige cycluslengte een aanduiding kan zijn voor eventuele vruchtbaarheidsproblemen.

Hebben jullie misschien enig idee?

Alvast bedankt!

11-08-2011, 07:19


Zwangerschapstest doen?

14-08-2011, 14:12
dit is echt de domste topic die ik heb gezien . uhhmmmmmmmmmm wat zou zij moeten doen ???
mischien naar de dokter gaan zwangerschaptest doen . zo moeilijk is dit niet hooor god zegg de meiden hier worden steeds dommer en dommer