Bekijk volle/desktop versie : Kinderen, heel soms wil je ze achter het behang plakken....



10-08-2011, 23:49
Maar na een paar minuten realiseer je je weer wat een prachtige cadeautjes het zijn, en denk je 'ik ga een heel elftal op de wereld zetten, als Allah het wil natuurlijk.....

Oke, een elftal is beetje overdreven...

10-08-2011, 23:57


oh ja!!!!! dat ken ik , dan word ik zo kwaad als ze iets uitspoken en sta ik op, gaan ze mij zo bekijken pfffff hoe kan je zoiets weerstaaaaaan! hihihihi dan wordt doodknuffelen in plaats van straffen! hihihihi

11-08-2011, 00:00
heeee soms yek hihihih al moet ik eerlijk bekennen dat ik deze vakantie(we zijn niet op vak. geweest) ik het wel heel vaak heb gedacht hihih

11-08-2011, 00:00
Herkenbaar. Maar als ze me weer eens aan het lachen maken ben ik helemaal verliefd op ze. Zoals vandaag bijv. ze waren zogenaamd kappers aan het spelen en ik was de klant. Dus de jongste loopt met een mes (plastic) mes naar binnen en zegt: "niet huilen oke?" en probeert zogenaamd mn haar te knippen zegt ie"je hebt te lang haar moet weg", tenslotte was ie zogenaamd achter mn oor aan het scheren zoals ze dat bij mannen doen. Ze zijn vandaag naar de kapper gegaan vandaar dat ze in n fantasiewereldje zaten. En de oudste pakte aan het eind een spiegel en houdt die voor me zegt ie: "kijk eens aan".. ik kon niks zien door al dat haar voor mn ogen
haha ben gek op ze.

11-08-2011, 00:03



Citaat door meryam22:
heeee soms yek hihihih al moet ik eerlijk bekennen dat ik deze vakantie(we zijn niet op vak. geweest) ik het wel heel vaak heb gedacht hihih
O echt hihihihi

11-08-2011, 00:09
die gevoel heb ik ook ; niet omdat ze stout is maar soms doet ze dingen waarvan ik wil huilen

zoals vandaag kreeg ze een miniflesje met water waar ze uit kon drinken ; wat doet ze beetje van drinken & beetje van gieten over de vloer ; op een gegeven moment was heel de vloer kletsnat ; komt ze my nog eens een hartaanval bezorgen oumi pipii & wyzen naar de vloer

het was maar water maar ze noemt alle vloeistof pipi


11-08-2011, 00:17

Citaat door OkOk:
O echt hihihihi
Jahh normaal als ze uit school komen zijn ze moe en rustig en spelen ze gezellig samen omdat ze elkaar de hele dag niet hebben gezien ( ik heb 3 jongens)

maar nu zaten ze elkaar 24 uur op de lip vooral de 2 jongste (5 jaar en 3 jaar) die kregen overal ruzie om dat is mijn auto of ik had em eerst en hij zegt dit en hij deed dat en dan de HELE dag door en jah het regende de Hele vakantie dus park zat er ook niet in hihihi
Maar zoals iedereen al zegt zodra ze je zoo lief aankijken dan ben je gelijk weer verkocht(tot de volgende ruzie zich aankondigt hihiihi)