Bekijk volle/desktop versie : Fiscaal recht en economie/ bestuurskunde en overheidsmanagement?



10-08-2011, 23:31
Salaam3laikoem allen,

Dit is de zoveelste topic van mij maar ik twijfel weer

Wat zal ik kiezen? Kan iemand mij de voor en nadelen van de gevolgde opleiding vertellen aub?

BarakAllaahou feekom

11-08-2011, 02:04


3elekoem salam...ben je goed in rechten en cijfertjes..en vindt je het ook echt leuk..dan zal ik daar zeker voor gaan..later ook een garantie voor ene goede job...bsk en overheidsmanagment heb je over een tweetal jaar ook genoeg werk vanwege vergrijzing etc...maar eerste levert toch meer op. dus ben je er goed in zou ik daar zeker voor gaan..maar je moet ook kijken wat jou het gelukkigst maakt.

11-08-2011, 23:23

Citaat door S7ab_Alhoceima:
3elekoem salam...ben je goed in rechten en cijfertjes..en vindt je het ook echt leuk..dan zal ik daar zeker voor gaan..later ook een garantie voor ene goede job...bsk en overheidsmanagment heb je over een tweetal jaar ook genoeg werk vanwege vergrijzing etc...maar eerste levert toch meer op. dus ben je er goed in zou ik daar zeker voor gaan..maar je moet ook kijken wat jou het gelukkigst maakt.
. Je hebt gelijk. Alleen het probleem is dat ik nu niet meer weet wat ik wel en leuk vind. Ik vind recht sowieso leuk. Ik stond dit jaar een 7.8 voor economie. Ik kan alhamdoelillaah wel goed leren als ik er echt voor ga. Mocht het mij toch te moeilijk worden dan ga ik in scha allaah wel bk en overheidsmanagement doen. Gair in scha Allaah en barakAllaahou feek voor je tijd!