Bekijk volle/desktop versie : Standard wil van Boukhriss af



10-08-2011, 16:27
Mogelijk neemt Standard afscheid van Abdelfattah Boukhriss. De Marokkaanse verdediger zit op een zijspoor bij de Rouches.



Nochtans bewees Boukhriss in de bekerfinale tegen Westerlo over veel kwaliteiten te beschikken. Op het veld van Bergen verving hij nog Pocognoli, maar in Zürich viel de de speler af als negentiende man

Boukhriss werd ook niet opgenomen op de lijst van 25 spelers voor de voorronde van de Europa League. De Marokkaanse pers meldt dat WAC Casablanca geïnteresseerd is in de verdediger.

http://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/lees/2011-08-10/geen-toekomst-meer-voor-boukhriss-bij-standard

10-08-2011, 16:58


Wat een onzin zeg, die man kon het niveau gewoon aan. Valt me op dat Standaard het nie zo op Marokkanen heeft.

Eerst druk uitzetten op Carcela dat die voor Belgie moet kiezen. Kiest die voor Marokko endan zit die ineens op de bank.

10-08-2011, 17:01
Hij kan beter hier in Nederland aan de slag. Gewoon bij een club als Vitesse stage lopen en dan een contract afdwingen.

10-08-2011, 17:26
Dit menen jullie niet, hebben jullie zijn laatste wedstrijd wel gezien toen hij bijna alles fout deed, ik denk om die reden dat hij mag vertrekken en terecht,

10-08-2011, 18:24



Citaat door Yunus23:
Wat een onzin zeg, die man kon het niveau gewoon aan. Valt me op dat Standaard het nie zo op Marokkanen heeft.

Eerst druk uitzetten op Carcela dat die voor Belgie moet kiezen. Kiest die voor Marokko endan zit die ineens op de bank.