Bekijk volle/desktop versie : Bruidsjurk met hoofddoek?



Pagina's : [1] 2

10-08-2011, 09:59
Salaam wa'likoem meiden.

Ik ben op zoek naar een mooie bruidsjurk die je eventueel zou kunnen aandoen MET hijaab.. Ik heb tot nu toe geen enkel mooie gezien. Hoe hebben jullie het gedaan? (dames mét hoofddoek) hebben jullie j hoofddoek afgedaan? Want persoonlijk vind ik hét echt niet mooi bruidsjurk met hijaab.. althans heb geen enkel naar mijn smaak gezien. Plaats foto's en let me know.....

BTW ben op account van mijn ventje, heb zelf geen én mag geen aanmaken vandaar dat ik op de zijne ben...

10-08-2011, 10:41


http://www.royalweddingdesign.nl

Bij elke jurk heb ik een bijpassend jasje

10-08-2011, 10:45
En hoofddoek zelf? Sommigen gebruiken een soort kap... ?

10-08-2011, 10:47
Jasje is geen probleem... Mijn probleem is hoe ik men haren moet bedekken, k vind bruidsjurk en hoofddoek echt niet mooi.. Allesinds heb nog geen mooi model gezien. dus als iemand me kan helpen... Ben hopeloos

10-08-2011, 10:49


Prachtige kleedjes Royal!!! Good job Tbarkallah

10-08-2011, 11:23
Als jij je hoofddoek gewoon heel simpel op doet staat het juist heel mooi vind ik.

10-08-2011, 11:50
Dankje meid!

Ik lever altijd een monster stofje aan mijn klanten zodat ze een bijpassende hoofddoek kunnen uitzoeken. Je kunt ook stof kopen en een hoofddoek ervan laten maken.

Dat is wat mijn klanten vaak doen.

10-08-2011, 11:52
zie ondertekening mijn bruidsjurk zou ook prachtig staan met hoofddoek.

10-08-2011, 11:55

Citaat door TaoufikTheMan:
Jasje is geen probleem... Mijn probleem is hoe ik men haren moet bedekken, k vind bruidsjurk en hoofddoek echt niet mooi.. Allesinds heb nog geen mooi model gezien. dus als iemand me kan helpen... Ben hopeloos
sluier?

10-08-2011, 11:55

Citaat door TaoufikTheMan:
Jasje is geen probleem... Mijn probleem is hoe ik men haren moet bedekken, k vind bruidsjurk en hoofddoek echt niet mooi.. Allesinds heb nog geen mooi model gezien. dus als iemand me kan helpen... Ben hopeloos
je mag altijd bij mij langs komen om de bruidsjurk te komen passen, dan kunnen we kijken hoe we de hoofddoek het beste kunnen opdoen en hoe het zal staan.

10-08-2011, 11:56

Citaat door RWD2:
Dankje meid!

Ik lever altijd een monster stofje aan mijn klanten zodat ze een bijpassende hoofddoek kunnen uitzoeken. Je kunt ook stof kopen en een hoofddoek ervan laten maken.

Dat is wat mijn klanten vaak doen.
Heb je een pm gestuurd xxx

10-08-2011, 11:57

Citaat door wedding-stuff:
je mag altijd bij mij langs komen om de bruidsjurk te komen passen, dan kunnen we kijken hoe we de hoofddoek het beste kunnen opdoen en hoe het zal staan.
K zal es n kijkje nemen op je site.. Oh dank je meid xxx

10-08-2011, 12:01


Foto's plaatsen met bruidsjurk EN MOOIE selham/hoofddoek altijd welkom xxx maar niet die bruidsjurken met hoofddoek op google. Is echt Turkish style, me no like ...

10-08-2011, 12:04
ik heb ook een selham bij die je ook kunt zien op mijn album

10-08-2011, 12:07

Citaat door wedding-stuff:
ik heb ook een selham bij die je ook kunt zien op mijn album
Bedoel je de sluier? Want ik zie geen selham...

Pagina's : [1] 2