Bekijk volle/desktop versie : Ze kunnen hun borst nat maken....



09-08-2011, 12:42

Citaat:
...de relschoppers!

12.30 uur: Turkse winkeliers verdedigen winkels. Op veel websites zijn filmpjes te vinden van de rellen van gisterenavond. Bijvoorbeeld van Turkse winkeliers die hun eigen winkel verdedigen, omdat de politie dat niet doet.

http://nos.nl/artikel/262991-live-rellen-in-engeland.html

Zou ook hier in NL de vlam in de pan kunnen slaan?

09-08-2011, 12:48


Ik snap die mensen die rellen wel. De overheid doet niets voor ze. Laat het er maar bij zitten. De woede en frustratie laten ze nu de vrije loop. Alleen is het zoooooo jammer dat mensen die hier niks mee te maken hebben slachtoffer worden.

09-08-2011, 12:48
Ik vind het zo geweldig wat er in UK nu gebeurd , ik hoop dat het overwaait naar meer landen .

09-08-2011, 12:57

Citaat door AbouRfissa:
Ik vind het zo geweldig wat er in UK nu gebeurd , ik hoop dat het overwaait naar meer landen .
Lekker islamitisch brüter

09-08-2011, 13:00



Citaat door AbouRfissa:
Ik vind het zo geweldig wat er in UK nu gebeurd , ik hoop dat het overwaait naar meer landen .
Wat is er geweldig aan mensen die vernielen om het vernielen. Wat hebben de winkerliers en de onschuldige mensen te maken met de 'woede' van een klein groep? Overslaan naar andere landen? Je ziet het dus al helemaal voor je dat er in jouw wijk geplunderd wordt en dat jouw huis of die van jouw ouders brand wordt gestoken/leeg gehaald?

En wat te denken van de rechtse partijen die hun vingers aflikken bij zulke acties?

09-08-2011, 13:06
Ja, dat kan, maar dan is het nog de vraag.

Wie zullen hiermee beginnen.

De buitenlanders, zodat de rechtse partijen er meer zetels bij kunnen scoren, of hun bloedeigen Hollanders die hier geboren en getogen zijn, en iedere dag om 18:00 sharp aan tafel zitten.

Wat er dan zal gebeuren is simpel.

Ze zullen doen alsof hun neus bloedt, omdat het hun bloedeigen kinderen zijn.

09-08-2011, 13:14

Citaat door CreativeMind:
Wat is er geweldig aan mensen die vernielen om het vernielen. Wat hebben de winkerliers en de onschuldige mensen te maken met de 'woede' van een klein groep? Overslaan naar andere landen? Je ziet het dus al helemaal voor je dat er in jouw wijk geplunderd wordt en dat jouw huis of die van jouw ouders brand wordt gestoken/leeg gehaald?

En wat te denken van de rechtse partijen die hun vingers aflikken bij zulke acties?



het is geweldig om te zien dat de bevolking spreekt , protesteren , rellen als ze niet luisteren . weet jij nog wat er een paar maanden geleden is gebeurd ?? toen ze studiegeld daar naar 9000pond hebben verhoogd , vind jij dat normaal ??hoelang hebben die studenten wel niet geprotesteert en toch zijn de plannen oorgevoerd , door rellen te voeren worden er commissies gemaakt om deze te stoppen en komen ze mensen tegemoet met oplossingen .

daar gaat het mij om , dat ze dan wel luisteren , en betreft dat plunderen van privé zaken, tuurlijk ben ik daar een tegenstander van , maar ja vertel het hun maar

09-08-2011, 13:16
Het gaat helemaal fout daar, doet me denken aan de rellen toendertijd in de achterstanswijken van Parijs.