Bekijk volle/desktop versie : Bekogeld worden met pepernoten door zwarte piet



09-08-2011, 03:12
Ik herinner met dat ik op de basisschool als kind erg blij was als het 5 december was en we pepernoten kregen en cadeau'tjes gingen uitpakken, dit mag ik als tegenwoordige stoere jonguh eigenlijk niet zeggen maar het was echt zo. Als de sint zijn optocht deed met zijn pieten, stonden wij met z'n allen buiten en strooiden de pieten met pepernoten. Een keertje kwam er een pepernoot tegen mijn oog, het eerste wat je dan doet is zo zielig met je vinger naar je oog toe alsof er iets heel ergs gebeurd is en dan met een betraand oogje aan iemand naast je vragen, 'ey, heb ik iets in me oog'. Ik mocht van mijn juf even naar het toilet maar ik maakte gebruik van de onoplettendheid van anderen door terug te gaan naar mijn klas en in de laden (die hadden wij allemaal onder ons tafeltjes) van mijn klasgenoten te kijken en hun speelgoed te stelen. Ik gooide die dan uit het raam in de bosjes die ik na schooltijd dan ophaalde.

Stelling: Gelegenheid maakt de dief. Eens of oneens?

09-08-2011, 03:24


Nee, een dief creëert de gelegenheid. Net zoals onze Marokkaanse zusters de gelegenheid creëren om door een niet-marokkaan te worden bespeeld.

09-08-2011, 04:15

Citaat door Traffixx:
Nee, een dief creëert de gelegenheid. Net zoals onze Marokkaanse zusters de gelegenheid creëren om door een niet-marokkaan te worden bespeeld.
Ze laten zich krikken door zwartie pieten.

09-08-2011, 04:26

Citaat door Zaghbi:
Ze laten zich krikken door zwartie pieten.
Tegenwoordig ook door Tarkan Turken, knoflookvreters enz. Maar deze maand niet want deze maand hebben ze geen contact met jongens, onze lieve kuise eerlijke zusters.

09-08-2011, 09:38


ligt er aan wat de buit is...