Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Liefde he

Pagina's : [1] 2

imaad
19-03-2002, 17:54

He jij met je mooie lach dat lekkere lichaam en dat git zwarte haar OOO en die stem jij wilt niet weten wat jij van binnen met mij doet …… Mvg imaad

MissTanger19
19-03-2002, 20:10
ZOZO IMAAD EN WIE IS DE GELUKKIGE?

imaad
20-03-2002, 00:26
er is nog niemand op deze moment maar wie weet in de toekomst. Mvg imaad

Aniss
20-03-2002, 16:28
Heel mooi Imaad... De gelukkige zwemt ergens, zal haar ooit tegenkomen en samen verder zwemmen... Grt Aniss

imaad
20-03-2002, 19:18

Originally posted by Aniss Heel mooi Imaad... De gelukkige zwemt ergens, zal haar ooit tegenkomen en samen verder zwemmen... Grt Aniss dank je Mvg imaad

Shahla
20-03-2002, 19:39
ik zal het in elk geval niet wezen..ik heb geen gitzwart haar ;)

imaad
20-03-2002, 20:21
Originally posted by Shahla ik zal het in elk geval niet wezen..ik heb geen gitzwart haar ;) nee hoor je hoe niet te schrikken ook als je die hebt. Mvg imaad :D

Mischa
20-03-2002, 20:52
Liefde Een gevoel dat je plots overvalt, zomaar, uit het niets. Veroorzaakt door die ene blik. Het overkomt je als een inslaande bliksem, totaal onverwacht. De gevolgen zijn enorm: slapeloze nachten, dagdromen, op wolken lopen, vlinders in de buik. Het duurt even lang als een slepende ziekte. Geen enkel medicijn helpt. Voorkomen is onmogelijk. Dat is echte liefde.

imaad
20-03-2002, 21:49
Originally posted by Mischa Liefde Een gevoel dat je plots overvalt, zomaar, uit het niets. Veroorzaakt door die ene blik. Het overkomt je als een inslaande bliksem, totaal onverwacht. De gevolgen zijn enorm: slapeloze nachten, dagdromen, op wolken lopen, vlinders in de buik. Het duurt even lang als een slepende ziekte. Geen enkel medicijn helpt. Voorkomen is onmogelijk. Dat is echte liefde. ha ha ha ha Mischa een vraag. bestaad wil echt liefde? Mvh imaad

Cina
20-03-2002, 22:17
echte liefde bestaat zeker!!! ik ben er van overtuigd!!! het moet alleen je pad kruisen....vroeg of laat....

Aniss
20-03-2002, 22:33
De liefde kan je niet beschrijven De liefde kan je niet maken De liefde kan je niet zoeken De liefde kan je niet horen De liefde moet je voelen De liefde kom je tegenkomen De liefde aaaah wat ben je mooi De liefde :Iluvu: Grt

imaad
20-03-2002, 22:41
Originally posted by Aniss De liefde kan je niet beschrijven De liefde kan je niet maken De liefde kan je niet zoeken De liefde kan je niet horen De liefde moet je voelen De liefde kom je tegenkomen De liefde aaaah wat ben je mooi De liefde :Iluvu: Grt Sochtends niet eten omdat ik van je hou, smiddags niet eten omdat ik van je hou, savonds niet eten,omdat ik van je hou, snachts kon ik niet slapen van de honger! Mvg imaad

Aniss
20-03-2002, 22:47

Is een goeie Imaad Nou dat doen we niet he, gewoon vullen... of je nou verliefd bent of niet.. maar als je haar aan de telefoon hebt dan lijkt het of je nachten niet dagen niet gegeten hebt Yiek.. waga a shitan... :giechel: :giechel: :giechel: Grt

Mischa
20-03-2002, 22:54
Originally posted by imaad ha ha ha ha Mischa een vraag. bestaad wil echt liefde? Mvh imaad Tuurlijk wel :( :D Het is stil in de auto Je kijkt mij verlegen aan Bijna zijn we bij je huis Je zegt dat je echt moet gaan Je wend je hoofd opzij als ik je een kus wil geven zelfs een afscheidskus maak je al verlegen Je loopt naar huis plots blijf je staan je zwaait heel even Er vloeit een traan

Shahla
20-03-2002, 23:38
Originally posted by imaad nee hoor je hoe niet te schrikken ook als je die hebt. Mvg imaad :D ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt. Bedoel je nu dat het niet erg is dat ik geen gitzwart haar heb of...? Nou ja, blond ben ik ook niet hoor!! :D

Pagina's : [1] 2