Bekijk volle/desktop versie : Wijze raad gevraagd omtrent nieuwe telefoon



08-08-2011, 20:11
Mijn abonnent verloopt binnen nu en 5 weken. Ik moet nu dus aangeven of ik mijn abonnement wil verlengen of stop wil zetten.
Momenteel heb ik een blackberry, maar ik wil nu een iphone.

Ik zit bij T-mobile.. Nu is mijn vraag: Moet ik mijn abonnement opzeggen en me orienteren op goede deals (wellicht dat andere providers iets goedkoper zijn?)..

Of..

moet ik bij t-mobile blijven (ben niet ontevreden) en mijn abonnement verlengen en bij hun een nieuwe telefoon uitzoeken.

Wat is financieel gunstiger? Heeft iemand hier verstand van zaken?

08-08-2011, 20:13


financieel gunstiger en te bellen en te vragen naar een mooie deal!

08-08-2011, 20:31
Met iphone kan je beter ff mee wachten, iphone 5 komt over 2 maanden uit en 4 word goedkoper!
De beste tel op dit moment is samsung G II, maar die is beeteje te groot voor een meisje!

t-mobile geeft zelf geen korting op je tel als oude klant bent, daarom ben ik ook overgestapt!
Je hoef niet binnen 5 weken te verlengen dat kan altijd wanneer je wil

als jij andere provider neemt, moet je wel meerekenen dat je aansluit kosten moet betalen 30 euro!


op http://www.gsmweb.nl is vrij goedkoop ( Gsm's, abon prijzen zijn zelfde) ik heb daar mijn toestel 60 euro goedkoper gehaald dan bij t-mobile shop

08-08-2011, 21:10

Citaat door Inerzaf:
De beste tel op dit moment is samsung G II, maar die is beeteje te groot voor een meisje!
Dit is, serieus, grote onzin
Meisjes zijn geen barbies ofzo he, het zijn gewoon mensen

Ik heb 'm zelf ook en ben er superblij mee!

Dus topicstarter ik raad je de Samsung Galaxy S 2 zeer zeker aan!

08-08-2011, 21:26


Meest gunstigste is om sim only te nemen en toestel los erbij te kopen. Ben je op 24 maanden basis goedkoper uit.

09-08-2011, 00:08
Ik bedoelde natuurlijk 'abonnement' in mijn eerste post



Hmmm,wisselende adviezen.

Nog meer tips mensen?

09-08-2011, 00:20

Citaat door Kayna:
Dit is, serieus, grote onzin
Meisjes zijn geen barbies ofzo he, het zijn gewoon mensen

Ik heb 'm zelf ook en ben er superblij mee!

Dus topicstarter ik raad je de Samsung Galaxy S 2 zeer zeker aan!
ik had het over schattig meisjes, met cute handjes,niet over meiden met boeren handen
download time4sallat, super

09-08-2011, 00:24

Citaat door Inerzaf:
Met iphone kan je beter ff mee wachten, iphone 5 komt over 2 maanden uit en 4 word goedkoper!
De beste tel op dit moment is samsung G II, maar die is beeteje te groot voor een meisje!

t-mobile geeft zelf geen korting op je tel als oude klant bent, daarom ben ik ook overgestapt!
Je hoef niet binnen 5 weken te verlengen dat kan altijd wanneer je wil

als jij andere provider neemt, moet je wel meerekenen dat je aansluit kosten moet betalen 30 euro!


op http://www.gsmweb.nl is vrij goedkoop ( Gsm's, abon prijzen zijn zelfde) ik heb daar mijn toestel 60 euro goedkoper gehaald dan bij t-mobile shop
Oh serieus, komt de Iphone 5 al over 2 mnd.
Weet jij of je op inet er een plaatje van hebt of niet, want mijn abbo verloopt eind van het jaar en wil dan voor de Iphone 5 gaan.

09-08-2011, 00:40

Citaat door mevrouwtje20:
Oh serieus, komt de Iphone 5 al over 2 mnd.
Weet jij of je op inet er een plaatje van hebt of niet, want mijn abbo verloopt eind van het jaar en wil dan voor de Iphone 5 gaan.
waarschijnlijk al in september’

Niemand weet hoe de nieuwe iphones eruit zien, allen de iphone 4 werd uitgelekt..

paar dingen die wel verwacht worden zijn, sneller, groter scherm. beter beeld en meer mega pixel's

Ze moet zwaar aan de bak dus, want samsung en HTC maken gehad van iphone 4!