Bekijk volle/desktop versie : Kunnen jullie mij helpen met de volgende vraag, DRINGEND



08-08-2011, 18:29
Ik weet dat er veel vragen worden gesteld over dit onderwerp en dat jullie nu wel denken dat het duidelijk moet zijn.
Voordat ik de vraag stel wil ik jullie zeggen, ik heb tot nu toe geen duidelijk antwoord kunnen krijgen.

Mijn situatie is als volgt.. Al bijna 10 dagen heb ik last van bruine afscheiding, eerst dacht ik dat ik te vroeg ongesteld zou worden echter het duurt nu al 10 dagen en ben ik nog steeds niet ongesteld geworden.
Mijn vraag is, wanneer moet ik nou beginnen met vasten, want het kan zo een maand duren en het kan niet zo zijn dat ik een hele maand niet kan vasten.

Dus heeft iemand misschien een antwoord, jullie zouden me echt helpen..

Moge Allah jullie vasten en gebeden accepteren en jullie dua´s accepteren. Amien!

08-08-2011, 18:48


Sorry meid,

Ik kan je echt niet helpen.. Blijf verder zoeken, misschien vind je toch ergens een antwoord.

08-08-2011, 19:08
is het mogelijk dat je zwanger kan zijn? want dan zou het innestelingsbloeding zijn en kan je zover ik weet gewoon vasten.
valt het in de periode dat je ongesteld had moeten worden kan het zijn dat je door de 1 of andere reden niet meer gaat bloeden dan dit. wat ik weet is dat je dan bij je normale menstruatiedagen 3 dagen moet optellen. als je dan nog steeds last hebt van bloedingen/afscheiding moet je het vasten en bidden hervatten. dus als jij bijvoorbeeld normaal 5dagen ongesteld bent tel je daar 3 dagen bij op en kom je dus op 8 dagen. na 8 dagen nog steeds bloedingen hebt gewoon vasten en bidden. want dan valt het niet onder 'onrein' maar onder 'medisch'
ik heb laatst ook rare dingen meegemaakt, als het aanhoudt of in paniek raakt kan je me pmen