Bekijk volle/desktop versie : moeders met kindjes in afrika



08-08-2011, 14:38
mischien ben ik nog wat emotioneel door mijn bevalling maar elke keer als mijn dochterjte huilt dat ze honger heeft en ik ga haar voeden, moet ik denken aan de moeders met baby's in afrika..
als hun kindje huilt schreeuwt van de honger kunnen zei gewoon niks doen, en zo een klein hummeltje kan je niet uitleggen dat er niks is..

En dan denk ik oke we gaan geld doneren maar waar moet je dat doen? die giro 555 vertrouw ik voor geen meter aangezien zoveel procent ook naar directeuren enz gaat..
iemand een idee?

08-08-2011, 15:15


Ja wil ook doneren maar weet ook ni hoe en waar ?

08-08-2011, 16:27
Hier de site.

http://www.islamic-relief.nl/

09-08-2011, 13:56

Citaat door BismillehK:
mischien ben ik nog wat emotioneel door mijn bevalling maar elke keer als mijn dochterjte huilt dat ze honger heeft en ik ga haar voeden, moet ik denken aan de moeders met baby's in afrika..
als hun kindje huilt schreeuwt van de honger kunnen zei gewoon niks doen, en zo een klein hummeltje kan je niet uitleggen dat er niks is..

En dan denk ik oke we gaan geld doneren maar waar moet je dat doen? die giro 555 vertrouw ik voor geen meter aangezien zoveel procent ook naar directeuren enz gaat..
iemand een idee?
ik had precies hetzelfde gevoel,was op een avond mijn zoontje zijn flesje aan t geven voor dat hij ging slape,toen ik een documentaire op tv zag over kinderen in afrika,was er een kindje van 2,5 jaar en die woog 5 kg,kreeg gewoon kippevel en tranen in mijn ogen,toen ik na dat kindje keek en vervolgens naar mijn zoontje in mijn armen keek,we proberen iedere week een bedrag te storten,wel naar 555.ik denk wel dat het bij hun terecht komt hoor weet anders ook niet naar waar we het moeten overmaken