Bekijk volle/desktop versie : CM is zoekende naar een geschikte vrouw.....



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14

08-08-2011, 13:53
[niet voor mezelf maar voor een neefje, althans dat is het idee.

In het kort: Mijn vader heeft hem ongeveer 6 jaar geleden naar NL gehaald in de hoop om een betere toekomst te kunnen opbouwen. Die kans kreeg hij in Belgie, waar hij zich kon aanmelden voor een verblijfsvergunning. Alles was goed geregeld, dachten we, tot hij een paar maanden geleden afgewezen werd. Niet vanwege de taal of huisvesting, want dat zit wel goed, maar omdat zijn werkgever te veel contracten had uitgedeeld (uiteraard tegen een fikse financiele tegenprestatie) aan anderen die ook een verblijfvergunning wilden aanvragen. Uiteraard had die vent ons dat niet van te voren verteld. Voor mijn neef blijft er niets over dan weer terug te keren naar NL.

Mijn vraag: Weet dat de meeste vrouwen tegenwoordig absoluut niet willen trouwen met iemand zonder papieren, vanwege verschillende redenen. Maar wat zouden jullie doen? Helpen met zoeken of je er niet mee bemoeien?]

08-08-2011, 13:59


Reageren of mee uppen is gratis

08-08-2011, 14:01
Het is je neef, ik zou meehelpen ipv hem aan zn lot overlaten en me afzijdig houden.

08-08-2011, 14:04
Terugsturen naar Marokko, is allemaal energie- en tijdverspilling.

08-08-2011, 14:05



Citaat door EvilPooh:
Terugsturen naar Marokko, is allemaal energie- en tijdverspilling.
Niets is uitgesloten.

08-08-2011, 14:05

Citaat door EvilPooh:
Terugsturen naar Marokko, is allemaal energie- en tijdverspilling.
omg wat gemeen! het is familie hoor. FAMILIE!!!

08-08-2011, 14:07

Citaat door mehboula19:
omg wat gemeen! het is familie hoor. FAMILIE!!!
Maak je niet druk om die jood. Zijn manier van reageren.

08-08-2011, 14:08

Citaat door mehboula19:
omg wat gemeen! het is familie hoor. FAMILIE!!!
Dus? Moet ik een vrouw uit een hoge hoed toveren voor `m ofzo? Ik ga `m sowieso niet in contact brengen met mensen uit mijn eigen sociale kring, daaruit komen enkel verkrachtingen.

Terug naar Marokko, Mercedes 190 voor `m kopen hier en meezenden en daar als taxichauffeur aan de slag.

08-08-2011, 14:08

Citaat door CreativeMind:
[niet voor mezelf maar voor een neefje, althans dat is het idee.

In het kort: Mijn vader heeft hem ongeveer 6 jaar geleden naar NL gehaald in de hoop om een betere toekomst te kunnen opbouwen. Die kans kreeg hij in Belgie, waar hij zich kon aanmelden voor een verblijfsvergunning. Alles was goed geregeld, dachten we, tot hij een paar maanden geleden afgewezen werd. Niet vanwege de taal of huisvesting, want dat zit wel goed, maar omdat zijn werkgever te veel contracten had uitgedeeld (uiteraard tegen een fikse financiele tegenprestatie) aan anderen die ook een verblijfvergunning wilden aanvragen. Uiteraard had die vent ons dat niet van te voren verteld. Voor mijn neef blijft er niets over dan weer terug te keren naar NL.

Mijn vraag: Weet dat de meeste vrouwen tegenwoordig absoluut niet willen trouwen met iemand zonder papieren, vanwege verschillende redenen. Maar wat zouden jullie doen? Helpen met zoeken of je er niet mee bemoeien?]
Niet mee bemoeien Althans dat zou ik doen.

08-08-2011, 14:09
Tuurlijk ga je je best doen voor hem, het is je familie. Als het een oprechte jongen is, zul je wel een meisje vinden die ermee akkoord zal willen gaan. Gebeurt zo vaak.

08-08-2011, 14:10

Citaat door moederskind:
Niet mee bemoeien Althans dat zou ik doen.
Dadelmeisje nou ja meisje vrouw inmiddels. Mabrouk nog met je huwelijk en moge Allah je een gezonde kind schenken.

08-08-2011, 14:10

Citaat door EvilPooh:
Dus? Moet ik een vrouw uit een hoge hoed toveren voor `m ofzo? Ik ga `m sowieso niet in contact brengen met mensen uit mijn eigen sociale kring, daaruit komen enkel verkrachtingen.

Terug naar Marokko, Mercedes 190 voor `m kopen hier en meezenden en daar als taxichauffeur aan de slag.
jeeetje wat een vertrouwen zeg, en je kan het toch proberen? je dwingt die vrouwen niet. je legt het verhaal uit en als er iemand toevallig wel instemt is het alleen mooi meegenomen. Zo niet, heb je je best gedaan. Dat jij nog rustig zou kunnen slapen als je neefje naar marokko word terug gestuurd omdat jij te lui was om hem te helpen. Andersom zou je het toch ook waarderen?

08-08-2011, 14:11



Citaat door CreativeMind:
Maak je niet druk om die jood. Zijn manier van reageren.
haha meestal vind ik zn reacties wel leuk maar vandaag lijkt het alsof hij een steen heeft ipv hart

08-08-2011, 14:12



(k begryp ht nu)

why not .. zou jy ht leuk vinden als je wordt overgelaten aan je eigen lot..?? ht is niet verkeerd om je broeder te helpen .. integendeel .. je doet elgair fi bnadem !!

gair incha allah !

08-08-2011, 14:12

Citaat door mehboula19:
jeeetje wat een vertrouwen zeg, en je kan het toch proberen? je dwingt die vrouwen niet. je legt het verhaal uit en als er iemand toevallig wel instemt is het alleen mooi meegenomen. Zo niet, heb je je best gedaan. Dat jij nog rustig zou kunnen slapen als je neefje naar marokko word terug gestuurd omdat jij te lui was om hem te helpen. Andersom zou je het toch ook waarderen?
Ik wil mijn best helemaal niet doen, waarom zou je zoiets willen?

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14