Bekijk volle/desktop versie : Harry Potter and the Deathly Hallows: Part 2



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

08-08-2011, 12:03
Gezien? wat vond je ervan?

Is het leuker, spannender dan Part 1? Is het de moeite waard om in de bios te gaan kijken?

Tell me

P.s GEEN DETAILS OVER HET EINDE VERTELLEN!!

08-08-2011, 12:07


Is het raar als ik zeg dat ik nog nooit ook maar 1 HP boek of film heb gelezen of gezien?

08-08-2011, 12:07
Zeker er vast de moeite!!

08-08-2011, 12:10

Citaat door maaltje:
Is het raar als ik zeg dat ik nog nooit ook maar 1 HP boek of film heb gelezen of gezien?


Shame on you...ik vind de verhalen, hoe de film is gemaakt..de special effects...alles eraan geweldig

08-08-2011, 12:11



Citaat door Ana_Moi:
Zeker er vast de moeite!!
Oke..GEEN details vertellen..maar is hij net zo goed als part 1? ik vond part 1 wel cool, alleen er zat teveel tekst in en had iets meer actie verwacht.

08-08-2011, 12:17

Citaat door Maroc_Meissie:


Shame on you...ik vind de verhalen, hoe de film is gemaakt..de special effects...alles eraan geweldig
Waarom shame on me? Dat soort films trekt me niet echt eigenlijk heb er niet zoveel mee.

08-08-2011, 12:20

Citaat door maaltje:
Waarom shame on me? Dat soort films trekt me niet echt eigenlijk heb er niet zoveel mee.
Films zoals Star Trek enzo vind ik gewoon ook echt 10x niks..maar Harry Potter en Lord of the Rings..
Kan helemaal opgaan in de film..zo erg dat als het te spannend wordt dat ik em even op pauze zet

08-08-2011, 12:38

Citaat door Maroc_Meissie:
Films zoals Star Trek enzo vind ik gewoon ook echt 10x niks..maar Harry Potter en Lord of the Rings..
Kan helemaal opgaan in de film..zo erg dat als het te spannend wordt dat ik em even op pauze zet
O ja, LOR heb ik ook niks mee nooit gezien ook

Maar avatar heb ik dan weer wel gezien en die film was prachtig

08-08-2011, 12:39
Ja was echt zeker wel overweldigend! Mooi om te zien hoe alles uiteindelijk bij elkaar komt en sommige scenes zijn wat emotioneel als je de andere delen ook hebt gezien.
Na afloop van de film was ik nog verbaasder dat J.K. Rowling ZOVEEL, je zou bijna zeggen too much fantasie heeft.

08-08-2011, 12:41

Citaat door Exeptional:
Ja was echt zeker wel overweldigend! Mooi om te zien hoe alles uiteindelijk bij elkaar komt en sommige scenes zijn wat emotioneel als je de andere delen ook hebt gezien.
Na afloop van de film was ik nog verbaasder dat J.K. Rowling ZOVEEL, je zou bijna zeggen too much fantasie heeft.
Oef...ik ben overtuigd

Vond part 1 van het laatste deel ook een beetje emotioneel..de spanning is door de delen heen echt goed opgebouwd..briljant gewoon.

08-08-2011, 12:42

Citaat door maaltje:
O ja, LOR heb ik ook niks mee nooit gezien ook

Maar avatar heb ik dan weer wel gezien en die film was prachtig
Die heb ik dan niet gezien, dacht nadacht ik de voorstukjes had gezien..3la fanta film

08-08-2011, 12:44

Citaat door Maroc_Meissie:
Die heb ik dan niet gezien, dacht nadacht ik de voorstukjes had gezien..3la fanta film
het is een fantafilm, maar het verhaal is wel mooi. En de beelden ook. Een rustgevende film

08-08-2011, 12:48



Citaat door maaltje:
het is een fantafilm, maar het verhaal is wel mooi. En de beelden ook. Een rustgevende film
Dr zit teveel fanta in om me er bij te kunnen inleven..dus bij voorbaat al kansloos om er aan te beginnen

Ik heb inmiddels oppas geregeld en iemand gestrikt om de film dit weekend te gaan kijken
Kan niet wachten!

08-08-2011, 12:49

Citaat door Maroc_Meissie:
Dr zit teveel fanta in om me er bij te kunnen inleven..dus bij voorbaat al kansloos om er aan te beginnen

Ik heb inmiddels oppas geregeld en iemand gestrikt om de film dit weekend te gaan kijken
Kan niet wachten!
Het verhaal vond ik op zich wel goed, niet zoals de reguliere fantafilms zeg maar.

dat wordt chillen dan met HP dit weekend

08-08-2011, 12:52
De film was GEWELDIG!! zeker de moeite waard om er heen te gaan. Ik vond part 1 niet zo leuk, maar part 2 en top!!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8