Bekijk volle/desktop versie : Fatima Elatik op de Gayparade (Foto).



Pagina's : [1] 2 3 4

08-08-2011, 00:03


Wat is jullie mening hierover?

08-08-2011, 00:06


Illuminatie 4 life.

08-08-2011, 00:09
Fatima Elatik, Allah iskhat 'aliek.


Rijmt ook nog heel mooi, al zeg ik het zelf.

08-08-2011, 00:10

Citaat door Afriqiyah.:
Fatima Elatik, Allah iskhat 'aliek.


Rijmt ook nog heel mooi, al zeg ik het zelf.
!!

08-08-2011, 00:13



Citaat door INDEPENDENT-MAN:
Lmohim zij heeft t wel geschopt... carierre gezien.
Laat haar ook in haar waarde, in haar functie is dat benodigd.

9 vd. 10 marokkaanse meisjes zouden het niet aankunnen/durven of willen.
Als dat haar droom in dit wereldse leven is, laat het haar dan gewoon doen ?

I mean... wie the fck zijn julllie om haar te beoordelen ? NIEMAND.
Boehoe, stadsdeelvoorzitter. Men werkt bij de top van Philips.
Niemand beoordeelt haar, er wordt slechts een mening geuit. Niet huilen, he?

08-08-2011, 00:17
Dit is wat kuffar graag willen zien.

08-08-2011, 00:20

Citaat door INDEPENDENT-MAN:
Lmohim zij heeft t wel geschopt... carierre gezien.
Laat haar ook in haar waarde, in haar functie is dat benodigd.

9 vd. 10 marokkaanse meisjes zouden het niet aankunnen/durven of willen.
Als dat haar droom in dit wereldse leven is, laat het haar dan gewoon doen ?

I mean... wie the fck zijn julllie om haar te beoordelen ? NIEMAND.
Zou je je cariere boven je geloof verkiezen? Ik niet.

08-08-2011, 00:23

Citaat door INDEPENDENT-MAN:
Jaloezie, Misgunst, en Haat... is enkel wat jullie vrouwen vandaag de dag nog verspreiden.

Voorlopig krijgt zij nu mailtjes binnen van de regering, bestuur en gemeente,
Terwijl jij net een aantal PMtjes binnen krijgt.

(enkel om t verschil even aan te geven)
Dan weet jij duidelijk niet wat ik hoef te doen voor mijn dikbelegde boterham. Gelukkig maar, want mij zul je nooit op een gayboot zien om geld te verdienen.

08-08-2011, 00:25

Citaat door INDEPENDENT-MAN:
goed gezegd.. JIJ NIET... ZEI WEL, en daar heb JIJ niks mee te maken.
Hey hey calm down, ik vroeg je slechts wat. Waarom zo opgejut? Bovendien is het ZIJ en niet ZEI. Just saying.

08-08-2011, 00:27

Citaat door INDEPENDENT-MAN:
goed gezegd.. JIJ NIET... ZEI WEL, en daar heb JIJ niks mee te maken.
Ik mag deze gozer wel

08-08-2011, 00:30

Citaat door INDEPENDENT-MAN:
Ze is ook niet op een gayboot om geld te verdienen.
Dat is een onderdeel van haar functie, als vertegenwoordiger van een stadsdeel in Amsterdam.
Mooie functie, los daarvan.

En daarbij zou ik niet eens willen weten wat jij voor je "dikbelegde" boterham moet doen.
Ik kan me niet voorstellen waarom ze ander op een gayboot loopt te dansen, in de Ramadan. Als je echt carriere hebt, heb je de luxe te kunnen kiezen. Moet je nog flauw glimlachen naar Jan en Piet, kun je net zo goed de handdoek in de ring gooien.
Hm, voor mijn beroep heb ik niet hoeven te liegen over de bekostiging van MuzQ. Blijf gissen.

08-08-2011, 00:31
Echt zo'n slettebakkie is dat die eens goed geneukt moet worden, ik lust haar wel al vind ik haar niet aantrekkelijk.

08-08-2011, 00:34



Citaat door INDEPENDENT-MAN:
Ik ben zo kalm als een vis.. je vroeg wat, en ik citeerde je vraag, en gaf er antwoord op, niks mis mee.

(p.s. : Zou je je cariere boven je geloof verkiezen. Die zin klopt niet.. boven je.. VERKIEZEN, boven je KIEZEN.) even opletten volgende keer he.
De manier waarop je antwoord gaf was niet echt vriendelijkerwijs. Maar maakt niet uit, neem je niet kwalijk dat je zo gefrustreerd bent.

Je verkiest iets boven het ander, dus mn zin klopt wel.

08-08-2011, 00:39

Citaat door INDEPENDENT-MAN:
Ben niet gefrustreerd hoor dame, dat is pas dom.. iets zeggen wat niet aan de orde is.
Goodjob lady.
Vriendelijkerwijs ? WRONG vriendelijker-wijs met een STREEP of SPATIE. pfff wat een spelfouten marokkaanse meisjes, gaan julie nu ook al de mist in ?
Alleen in jouw wereld moet er een streep tussen

Lees je eerste reactie naar mij toe eerst een paar keer opnieuw. Dan zul je begrijpen wat ik bedoel.

08-08-2011, 00:39

Citaat door INDEPENDENT-MAN:
Maar hoe weet jij nou, of ze dat voor haar carierre doet, en flauw lacht naar Jan en Piet, of omdat ze zich gevleid voelt om dat voor haar positie te moeten doen ?
Jullie Marokkaans uitschot zouden is wat minder naar anderen moeten kijken, en stoppen met het spreken over andere vrouwen.
Jezelf hoger stellen, zal je enkel zondes meeleveren.

LEEF EN LAAT LEVEN
Hebben we het hier over je zus, ofzo.
Doe 'ns rustig, een ieder mag hier zijn mening uiten. Ik vind het belachelijk dat je als moslimazijnde in de Ramadan, op een Gayboot staat te dansen. Dat is mijn mening. Ik zie niet in waarom zij dat voor haar functie moet doen. Haar functie houdt in dat ze ervoor moet zorgen dat geen geld word doorgesluist naar zinloze projecten zoals MuzyQ. Dat is haar functie.
Dit circus doet me eerder denken aan vormen van positieve discriminatie. En wij, uitschot, verdienen ons geld in de luxe te kunnen kiezen wát we doen. Dat is pas een carriere hebben.

Pagina's : [1] 2 3 4