Bekijk volle/desktop versie : Verlovingtopic 2011



Pagina's : [1] 2

07-08-2011, 22:34
heej dames,

Er zijn vast nog meer dames aanwezig die druk bezig met het regelen van hun verlovingsfeestje.

Ik ben daar een van en ik moet zeggen. Dat het echt irritant is.

Laten we elkaar helpen met diensten etc. En gezellig maken natuurlijk



07-08-2011, 22:41


Salam Mailekom,

Ik verloof insa'allah een maand na de ramadan.. Haha het is heel spannend..
Ik heb wel kleine dingetjes gekocht voor de decoratie ,De kleur gaat lichtroze en gebroken wit worden.
Ik ben nog opzoek naar een mooie bank. En ben opzoek naar een jurk, zit heel erg te twijfelen of ik er een ga huren o er een ga laten maken... Wanneer ga jij verloven? En wat heb jij geregeld?

07-08-2011, 22:43
Waarom is het irritant?

07-08-2011, 22:51
Oeeeeeh jullie ook al.
Ik doe het niet zo groot, rond de 70 a 80 mensen en dan in het huis van mijn oma.
Een vriendin van mijn moeder gaat rijstsalade en bestila maken.
Ik ga mijn eigen jurk laten maken en daar huur ik sieraden bij.
Vervolgens laat ik mijn haren door een kapster doen en make-up bij een visagiste.
Ik wil wel een profesionele fotograve. Muziek doe ik zelf laten afspelen.
En tafels, stoelen, decoratie en bank huur ik bij zelfde vrouwtje.
De man van mijn zus maakt mijn bruidstaart (zijn beroep).
Bedankjes moet ik nog en verder denk ik dat ik alles heb.

Ben ik iets vergeten?

07-08-2011, 23:44


http://www.weddingshoots-fotografie.nl

fotograveerd ook verlovingsfeesten. geen filmopname op dit moment

07-08-2011, 23:58
ik snap echt niet waarom mensen nog verloven

08-08-2011, 00:58
weddingshoots kun je me een pm sturen wat jou prijs is

08-08-2011, 01:00
Ik heb het net ff beetje bij elkaar opgeteld, in mijn situatie dan eh
Op het bedrag 1800 kom ik uit, zonder eten en bruidstaart.
Er zit dan fotografe, sieraden huren, mijn eigen jurk (eigen stof kopen en laten maken kost ook geld), make-up en haar laten doen, decoratie voor 80 personen, bruidsbank, dj, bedankjes en 2 serveersters...

08-08-2011, 01:14

Citaat door __Belgje:
Ik heb het net ff beetje bij elkaar opgeteld, in mijn situatie dan eh
Op het bedrag 1800 kom ik uit, zonder eten en bruidstaart.
Er zit dan fotografe, sieraden huren, mijn eigen jurk (eigen stof kopen en laten maken kost ook geld), make-up en haar laten doen, decoratie voor 80 personen, bruidsbank, dj, bedankjes en 2 serveersters...
ooofffff dat is teveel, waarom laat je niet gewoon je woonkamer mooi decoreren en gewoon weinig mensen vragen. eten laten bestellen, visagiste erbij, jurk kan je naaien ja. zelfs met taart en eten kom je niet op zoveel.
ik vind dat zonde. je zal zien, als je gaat sparen voor je wedding ga je spijt krijgen van je verloving.

08-08-2011, 01:43
ik hou me verloving niet zo groot, gewoon gezellig thuis met familie..

nemen jullie ringen bij de verloving? ik zit te denken om alleen een huwelijksring te nemen, verlovingsring wordt toch nooit gedragen.

08-08-2011, 01:48
Pfff ik heb mn verloving over een klein maandje. Moet nog een kleine zaal á 300 euro vinden (TE GROTE FAMILIE).. jurk was 400 euro (maar die kan ik ook na mn verloving blijven dragen), visagiste & haar 130 euro.. muziek zal ik zelf verzorgen en foto's neemt mn tante met een proffesionele camera.. en decoratie is 190 euro!

08-08-2011, 10:06
Salam alaikoum dames,

Ik zelf houd mijn verlovingsfeestje in een klein zaaltje. Enkel met dichtbije familie van beide kanten. Ik ga uit van 70 vrouwen (te veel voor in de woonkamer.)

Ik ben van plan om zelf voor muziek te zorgen.
Jurk heb ik in gedachte
Nog opzoek naar iemand die voor mij Visagie & Haarsstyling kan doen.
Simpele henna bij een hennavrouwtje hier in de buurt
Ik ga een goede camera kopen en mijn nicht of vriendin maakt dan de foto's
Decoratie kopen om de woonkamer om te toveren. (beige/bruin/wit)
Nog opzoek naar een mooie/simpele bank
Sieraden moet ik ook nog hebben
Taart moet ik ook nog hebben.
tafels en stoelen ga ik huren
eten/drinken worden verzorgd door mijn moeder en tantes.

Ben ik iets vergeten?

09-08-2011, 16:56


nou nou.. wordt allemaal wel duur zeg.. en dan ook nog een bruiloft van duizenden euro´s... nou mij niet gezien haha..

Ik doe gewoon heel simpel.. als ik in ondertrouw ga dan komen ze bij mij thuis.. doe alleen hun gezin en ons gezin. En als we voor de nlse wet trouwen gaan we bij hem thuis eten, met ons gezin alleen. In maroc houdt ik mijn bruiloft en dan wordt toch iedereen uitgenodigt.
Ik geef mn geld liever uit aan mooie meubels voor ons huisje, dan alles op en eraan bruiloft met verlovingsfeest en daarna een huwelijksreis vind ik allemaal leuk en aardig maar voor mij zit het er niet in.

09-08-2011, 17:04
Vind zo een uitgebreide verlovingsfeest eerlijk gezegd maar nergens op slaan. Wat ben je dan van plan te doen op de bruiloft? Daarnaast zou je het geld veel beter kunnen gebruiken.

09-08-2011, 17:30
Ik wil ook geen verlovingsfeest. Gewoon heel bescheiden onder de eigen families. Maar je wordt verplicht door dat zo gezegd tantes ook ervan op de hoogte moeten worden gebracht.

Dus help voor een kleine verlovingfeest maar toch ook weer niet

Pagina's : [1] 2