Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Ik wil mijn haar verfen, ik zoek een natuurlijke haarverf...



07-08-2011, 11:39

Salam meiden,

Ik wil van zwart naar lichtbruin goudblond, maar ik wil een haarverf zonder ammoniak en geen permanente kleur maar tijdelijk.

Welke merk is aan te raden, wie heeft hier ervaring mee?

Shokran dames!


07-08-2011, 11:43


Hoi meid!

Zonder ammoniak kun je je haarkleur niet oplichten.

Als je van nature zwart haar hebt, dan kun je het een aantal tinten lichter kleuren met verf.

Als je haar zwart is geverfd, dan zou je zelfs moeten ontkleuren om je haar wat lichter te kleuren.

Gr!

07-08-2011, 12:24

Citaat door senora88:
Hoi meid!

Zonder ammoniak kun je je haarkleur niet oplichten.

Als je van nature zwart haar hebt, dan kun je het een aantal tinten lichter kleuren met verf.

Als je haar zwart is geverfd, dan zou je zelfs moeten ontkleuren om je haar wat lichter te kleuren.

Gr!
Hoi meid,

Ahh zo jammer, zoiets had ik gelezen dacht ik.. Maar goed, heb van nature donkerbruin haar bijna zwart en heb me haren nog nooit geverfd..

Wat moet ik dan in me haren doen?

07-08-2011, 13:09

Citaat door ZwaarDepressed:
Hoi meid,

Ahh zo jammer, zoiets had ik gelezen dacht ik.. Maar goed, heb van nature donkerbruin haar bijna zwart en heb me haren nog nooit geverfd..

Wat moet ik dan in me haren doen?
Salaam!

Als je je haar nooit geverfd hebt, dus het is totaal natuurlijk, dan zou je kunnen gaan verfen. Wel verf met ammoniak, verf zonder ammoniak is een spoeling, die blijft op het haar en kan het niet oplichten. Verf dringt door in het haar en kan het wel oplichten.

Met het oog op jou haarkleur wens, zou je een kleurhoogte 7 kunnen nemen, dan pakt het uit op kleurhoogte 6.


Succes!