Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Dames....spelen jullie weleens

bescheiden
07-08-2011, 04:21

op de playstation, XBOX of WII (alleen of met je man)? :confused: Mijn man heeft een playstation en ik heb de WII, maar ik speel ook af en toe Mortal Kombat (speelde ik vroeger zo fanatiek :p)... Als we met "onze groep" (getrouwde stelletjes) bij elkaar thuis afspreken, ben ik altijd de enige die als vrouw met de mannen speelt (en vaak wint :hihi:).... Vroeg me af of er meerdere zijn....:maf: Als ik echt de enige ben, verwijder ik deze topic zsm :o:o:o:o:o

bescheiden
07-08-2011, 04:28
Oh gelukkig!! Is leuk he :hihi:

bescheiden
07-08-2011, 05:18
Ik speel geen oorlog spelletjes ofzo...maar vecht games vind ik leuk! Speel je ook mortal kombat? De X-ray is geweldig!!! Verder speel ik alle Mario spelletjes en donkey kong etc haha "de vrouwelijke games" :hihi:

Alae
07-08-2011, 09:52
Vroeger was ik gek op de nintendo 64. Ik speelde vaak Super Mario. :hihi:

Alae
07-08-2011, 09:54

Ik speel geen oorlog spelletjes ofzo...maar vecht games vind ik leuk! Speel je ook mortal kombat? De X-ray is geweldig!!! Verder speel ik alle Mario spelletjes en donkey kong etc haha "de vrouwelijke games" :hihi: Ik vind oorlog spelletjes irritant. Mijn broertje is verslaafd aan cod black ops. Word gek van die geweergeluiden :moe:

LaMarroqui
07-08-2011, 10:08
Helll yeahh! Nitendo Wii is my buddyyyy! Love it..Mario kart is soooooo leuk!. Ben met 5 broers opgevoed heb vele versies hier in huis gezien van spelcomputers. Speelde vroeger altijd die old skool nintendo en Sega. Mario 3 & Mortal kombat vond ik zoooooooooooooo leuk! En dat boksen! Echt leuke tijden. Game boy heb ik nog steeds.

Alae
07-08-2011, 10:12
Helll yeahh! Nitendo Wii is my buddyyyy! Love it..Mario kart is soooooo leuk!. Ben met 5 broers opgevoed heb vele versies hier in huis gezien van spelcomputers. Speelde vroeger altijd die old skool nintendo en Sega. Mario 3 & Mortal kombat vond ik zoooooooooooooo leuk! En dat boksen! Echt leuke tijden. Game boy heb ik nog steeds. Hey ghzalla, Hoe was je vakantie?

Leylie
07-08-2011, 10:14
ik heb daar dus helemaal niets mee. echt helemaal niets. nooit gehad ook.

ikwilafstuderen
07-08-2011, 10:37
De nieuwe spellen voor xbox en playstation vind ik heel moeilijk en dus niet zo leuk maar als de oude playstation met het spel tekken uit de kast wordt gehaald dan ben ik er als de kippen. Geweldig spel

billi_jean
07-08-2011, 11:16
Ik vind oorlog spelletjes irritant. Mijn broertje is verslaafd aan cod black ops. Word gek van die geweergeluiden :moe:black ops rules ik speel het elke dag... helemaal geweldig

LaMarroqui
07-08-2011, 11:59
Hey ghzalla, Hoe was je vakantie? Salam a zwina! Was zaligggggggggg..ben woensdag teruggekomen. Ik heb heimwee :(. Enige troost is dat ik nog steeds zwart ben :o Hoe was die van jou? Beetje genoten? Sinds wanneer ben jij terug?

Alae
07-08-2011, 13:20
Salam a zwina! Was zaligggggggggg..ben woensdag teruggekomen. Ik heb heimwee :(. Enige troost is dat ik nog steeds zwart ben :o Hoe was die van jou? Beetje genoten? Sinds wanneer ben jij terug? 3la slamtek meid. Rabat is nog mooier geworden hé. :love: Hamdoelilah dat je een leuke vakantie hebt gehad. Sa3datek dat je bruin bent geworden. Ik word daar altijd knalrood b7al chi maticha, :moe: Mijn vakantie was kort, maar heerlijk! Heb mijn familie gezien en leuke uitstapjes gemaakt. Ben 2,5 weken in Hollanda. :moe:

Alae
07-08-2011, 13:23

Salam a zwina! Was zaligggggggggg..ben woensdag teruggekomen. Ik heb heimwee :(. Enige troost is dat ik nog steeds zwart ben :o Hoe was die van jou? Beetje genoten? Sinds wanneer ben jij terug? 3la slamtek meid. Rabat is nog mooier geworden hé. :love: Hamdoelilah dat je een leuke vakantie hebt gehad. Sa3datek dat je bruin bent geworden. Ik word daar altijd knalrood b7al chi maticha, :moe: Mijn vakantie was kort, maar heerlijk! Heb mijn familie gezien en leuke uitstapjes gemaakt. Ben 2,5 weken in Hollanda. :moe: