Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Ik heb gemerkt dat

OkOk
07-08-2011, 02:06

veel mensen klagen nu het ramadan is. "Heb honger, voel me futloos, word snel boos", men lijkt gewoon naar het etenstijd toe te leven en vergeet waarom we vasten en voor Wie. Waaraan kan het liggen, ondankbaarheid of gewoon aan de tijd waarin we leven, verwennerij en ongeduld? Zouden vastende mensen in de tijd van de profeet vzmh ook zoveel hebben geklaagd? Het was toen nóg erger gesteld met de armoede dan wij tegenwoordig..

Aaike
07-08-2011, 02:08
Imaan kwestie.

TiaMore
07-08-2011, 02:10
indd imaan kwestie. Weet je dat dat eigelijk heel slecht is om alleen hele dag aan eten te drinken dat je ook dikr moet doen en veel voor Allah swt moet doen. door extra gebeden te doen en dua en noem maa rop. Moge allah swt mensen vergeven. ameen

OkOk
07-08-2011, 02:11
Hmm..ja kan.

OkOk
07-08-2011, 02:12

indd imaan kwestie. Weet je dat dat eigelijk heel slecht is om alleen hele dag aan eten te drinken dat je ook dikr moet doen en veel voor Allah swt moet doen. door extra gebeden te doen en dua en noem maa rop. Moge allah swt mensen vergeven. ameen zeker:jammer: Amin..

xxMirjam
07-08-2011, 02:45
ik probeer juist niet aan eten of drinken te denken, ik probeer juist zo veel mogelijk mn dagelijkse bezigheden uit te voeren.. en wat heeft het voor zin omte klagen? we mogen blij zijn dat we wat te eten hebben, veel mensen hebben dat niet.