Bekijk volle/desktop versie : eigen kinderdagverblijf beginnen



07-08-2011, 01:08
Ik wil een eigen kinderdag verblijf beginnen maar heb totaal geen verstand van alles. Heeft iemand enige ervaring hiermee. Ik woon in Amsterdam. Hier is er veel concurrentie. Waar zou ik dat het beste kunnen doen.

07-08-2011, 01:47



Citaat door Bettiga:
Ik wil een eigen kinderdag verblijf beginnen maar heb totaal geen verstand van alles. Heeft iemand enige ervaring hiermee. Ik woon in Amsterdam. Hier is er veel concurrentie. Waar zou ik dat het beste kunnen doen.
Een van belangrijkste punten, zo niet belangrijkste, is toch wel verstand van zaken hebben, want jij bent degene die de zaak uiteindelijk gaat runnen.

Ik was ooit ook van plan een zaak te beginnen. Heb een jaar georienteerd door cursussen te volgen bij de Belastingdienst, KvK etc. Hierbij hoorde ook een plan van aanpak, oftewel, een ondernemingsplan. Uiteindelijk heb ik ervan afgezien.

07-08-2011, 03:12
Er werd altijd subsidie gegeven voor kinderopvang. Deze subsidie wordt binnenkort afgeschaft.
Er zullen dus minder mensen gebruik maken van de kinderopvang, denk effe goed na of je hier mee wilt doorgaan!

Adios!

07-08-2011, 18:47
Ja klopt, maar ik denk niet dat het niet meer wordt gesubsideerd. kinderdag verblijven zijn nodig. mensen blijven werken