Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Hoe vinden jullie de ramadan tot nu toe?

Lina_xxx
06-08-2011, 18:22

Makkelijk, moeilijk, hectisch, saai, gezellig, druk en ga zo maar door! Vertel! Liefs, Lina

roumaisa
06-08-2011, 18:26
Sommige dagen wel zwaar, niet de honger maar de vermoeidheid. Ik heb echt nergens zin in. Maar ik wist wel dat ik t zwaar zou krijgen door n vitamine tekort. Ghair inshallah.

nador_mocrolady
06-08-2011, 18:34
Ik ben echt suf vandaag, totaal geen energie vandaag. Maar de honger valt zeker wel mee, alleen mijn mond is wel droog dat is wel irritant. En ja ik heb het ook saai, alleen thuis met mn kind. Elke dag naar ouders gaan is geen optie voor mij

CHEMICUS
06-08-2011, 18:36
Heb een serieuze ijzertekort maar khair Insh :) Het is met ups en downs gwst eerlijk gzgd. Hamdoullilah, we leven nog :hihi:

roumaisa
06-08-2011, 18:42

Ik zei vanmiddag nog tegen mijn moeder Allah 3tie sbar voor de vastenden in Marokko. Ze werken de hele dag in de brandende zon wij hebben t hier alles behalve slecht Alhamdoelilah

Ikramatoen
06-08-2011, 18:46
Ik heb t SoubhanAllah zo makkelijk deze Ramadan.. Totaal geen honger of dorst, voor ik t weet is het alweer maghreb.. Af en toe moe en suf, maar voor de rest super Alhamdoelilah..

Redband
06-08-2011, 19:08
Suf, duf maar geen honger. en het rare is ik heb bijna heel de dag bonkende hoofdpijn en als ik ga eten is het over.:maf: En eerlijk gezegd wel saai omdat we laat eten en dan kan je nergens meer naar toe of bezoek krijgen als je volgende dag vroeg op moet. Maar hmdl :o

orientelqueen
06-08-2011, 19:18
Gaat wel ok, gezellige maand. Heerlijk en lekker vrij, dus ben tot laat op en dan bidden en slapen. Lekker eten en je bent toch anders dan in de andere maanden.

Maryam__
06-08-2011, 19:19
makkelijker dan vorig jaar!