Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Dit is ECHT de allerlaatste topic over m'n ex

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

OkOk
06-08-2011, 17:54

En nee ik ben niet "smoor" op hem. :moe: Als jullie m'n vorige topic over hem hebben gevolgd, begrijpen jullie waarom ik hem de kinderen niet meer wil laten ophalen. Ik hoorde dat de jongste zei dat papa zegt "mama is stom", en daarnaast biedt hij geen enkele steun wat betreft de kinderen. (die ik al niet meer hoef) . Maar morgen is de dag dat hij ze hoort op te halen, moet ik de kinderen laten gaan of niet???? Ben nog steeds laaiend en wil die rotkop het liefst nooit meer zien, hij is negatief over mij tegen de kids en de kinderen vragen niet eens naar hem. Maar aan de andere kant heb ik zo een gevoel dat het gevolgen met zich meebrengt vanuit zijn kant en daar heb ik geen zin in. Ja tis heel erg allemaal maar ik doe m'n best de kids niets van te laten mee pikken, dat doet alleen HIJ.

LailaHamza
06-08-2011, 18:04
Assalaam Ou Aleykoem Lieverd Is het niet mogelijk om hierover met je ex te spreken? Door bv te zeggen dat hoe jullie ook over elkaar denken de kinderen hier buiten te laten...

inlovewithyou
06-08-2011, 18:07
O-M-G just move the fuck on!!

zouzou7t
06-08-2011, 18:08
moeilijk dit. hoe oud zijn je kinderen? misschien een optie om je kinderen te leren niet naar hun vader te luisteren als hij slechte dingen zegt. en misschien een optie om hem er op aan te spreken. het helemaal niet zien van de kinderen,, ik weet niet. je kunt daar misschien problemen mee krijgen als hij aangiftes gaat doen tegen jou inzake het niet volgen van het vonnis. en misschien mag het ook islamitisch gezien niet om de bloedbanden te verbreken zelfs in deze situatie. je zou dat eens aan een imam moeten vragen en salaat itighaara moeten bidden.. insha Allah kom je tot het juiste besluit voor jou en je kinderen.

zouzou7t
06-08-2011, 18:09

O-M-G just move the fuck on!! rot jij even een end op vieze homo

OkOk
06-08-2011, 18:11
O-M-G just move the fuck on!! omg? wat een homo..

inlovewithyou
06-08-2011, 18:12
rot jij even een end op vieze homo ik ben een meisje hoor en je mag niet schelden in de ramadan

inlovewithyou
06-08-2011, 18:12
omg? wat een homo.. kijk naar je ot

Aaike
06-08-2011, 18:13
Is er geen mogelijkheid om met hem hierover in gesprek te gaan?

oumdounia
06-08-2011, 18:14
ik ben een meisje hoor en je mag niet schelden in de ramadan Jij scheld toch ook?? :maf:

inlovewithyou
06-08-2011, 18:17
Jij scheld toch ook?? :maf: met wat? ik zeg alleen dat ze verder moet gaan met haar leven

OkOk
06-08-2011, 18:17
moeilijk dit. hoe oud zijn je kinderen? misschien een optie om je kinderen te leren niet naar hun vader te luisteren als hij slechte dingen zegt. en misschien een optie om hem er op aan te spreken. het helemaal niet zien van de kinderen,, ik weet niet. je kunt daar misschien problemen mee krijgen als hij aangiftes gaat doen tegen jou inzake het niet volgen van het vonnis. en misschien mag het ook islamitisch gezien niet om de bloedbanden te verbreken zelfs in deze situatie. je zou dat eens aan een imam moeten vragen en salaat itighaara moeten bidden.. insha Allah kom je tot het juiste besluit voor jou en je kinderen. Dat lijkt me moeilijk, hij is hun voorbeeld, alles wat hij zegt vinden ze normaal. Ik kan hem er wel op aanspreken, maar meisje, ALLES wat ik hem vraag doet hij expres precies het tegenovergestelde. Hij durft mij niet aan te geven want hij weet dat ik dat ongetwijfeld ook ga doen. Miss. een optie om een imaam hierover te vragen ja...

OkOk
06-08-2011, 18:19

kijk naar je ot Dat had jij eerst moeten doen alvorens je een vriendelijke reactie (maarniet heus) plaatste.

OkOk
06-08-2011, 18:19
Subhanallah, waarom loopt het ALTIJD uit de hand..??

elTahar
06-08-2011, 18:20
En nee ik ben niet "smoor" op hem. :moe: Als jullie m'n vorige topic over hem hebben gevolgd, begrijpen jullie waarom ik hem de kinderen niet meer wil laten ophalen. Ik hoorde dat de jongste zei dat papa zegt "mama is stom", en daarnaast biedt hij geen enkele steun wat betreft de kinderen. (die ik al niet meer hoef) . Maar morgen is de dag dat hij ze hoort op te halen, moet ik de kinderen laten gaan of niet???? Ben nog steeds laaiend en wil die rotkop het liefst nooit meer zien, hij is negatief over mij tegen de kids en de kinderen vragen niet eens naar hem. Maar aan de andere kant heb ik zo een gevoel dat het gevolgen met zich meebrengt vanuit zijn kant en daar heb ik geen zin in. Ja tis heel erg allemaal maar ik doe m'n best de kids niets van te laten mee pikken, dat doet alleen HIJ. confronteer er hem mee, dat is het beste..

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8