Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : WIe kan me helpen foto's op de computer te zetten :rolleyes:

Miep.
06-08-2011, 17:33

Voor de zoveelste keer moeskila met foto's uploaden. dit keer heb ik zeop mijn camera staan. ALs ik de kabel van mijn camera vast maak aan de laptop. Dan gebeurt er niets als ik dan kijk op mijn computer dan kan ik daar ook niet vinden om de foto's binnen te halen. Hoe moet ik het anders doen. :rolleyes:

inlovewithyou
06-08-2011, 17:49
hmm das raar je krijgt toch niet bij een camera een cd om te installeren tog net als bij een mobiel

esina
06-08-2011, 18:11
Bij mij komt er automatisch een venster te staan met foto's en afbeeldingen importeren. Heb je de kabel op de juiste plaats steken?

Miep.
06-08-2011, 18:16
hmm das raar je krijgt toch niet bij een camera een cd om te installeren tog net als bij een mobiel Ik snap niet wat je bedoelt hier zo Bij mij komt er automatisch een venster te staan met foto's en afbeeldingen importeren. Heb je de kabel op de juiste plaats steken? Ja klopt dat krijg ik normaal gesproken ook op mijn eigen laptop maar die heb ik in nl gelaten. De laptop van mijn man is opnieuw hier geformateerd en in frans vertaald :maf: Mijn man weet ook niet hoe dat zit met foto's uploaden.