Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Wat is er gebeurd met DWvdMV?

bescheiden
06-08-2011, 17:13

Vroeger was het hier zo gezellig, gezellige vrouwen praat, respectvol, informatief en gewoon leuk! :hadj: Tegenwoordig zie ik topics die verpest worden door mannen die vrouwen beledigen, neerbuigend zijn en simpelweg geen respect tonen...? Wat is er toch gebeurd met DWvdMV? :(

Sweetest_M
06-08-2011, 18:15
Jaa dat is mij ook opgevallen.. wel jammer :verdriet:

Surfster
06-08-2011, 18:35
Die gasten weten dat ze hier met vrouwen kunnen fokken. Heel veel vrouwen reageren meteen defensief waardoor die mannen meer behoefte krijgen om hier te blijven.. snap niet waarom sommige vrouwen altijd aandacht aan die mannen geven. En dan heb ik het over die straatschoffies die nog moedermelk krijgen.

bescheiden
06-08-2011, 18:41
Die gasten weten dat ze hier met vrouwen kunnen fokken. Heel veel vrouwen reageren meteen defensief waardoor die mannen meer behoefte krijgen om hier te blijven.. snap niet waarom sommige vrouwen altijd aandacht aan die mannen geven. En dan heb ik het over die straatschoffies die nog moedermelk krijgen. Klopt, ze voeden het gedrag door erop in te gaan. Als je ze negeert, houden ze vanzelf op en kunnen ze verder in 'onzinhoekje' of weet ik veel. :)

-Bubbels-
06-08-2011, 18:49

Het is hier indd niet meer wat het geweest was..

hanazuki
06-08-2011, 19:10
tuurlijk geef ons weer de schuld , jullie worden gek van al dat emancipatie gedoe

Surfster
06-08-2011, 19:12
tuurlijk geef ons weer de schuld , jullie worden gek van al dat emancipatie gedoe denk dat ts meer de parasieten van onzintopic bedoeld. Jij bent mashallah broeder :haha:

KidaMieshMoemkin
06-08-2011, 19:16
dat doen ze expres zodat ze excuses kunnen aabieden via pm. zoals ome-hassan net z'n nieuwe nick bij mij heeft gedaan. en nu voel ik me weer vies en bezoedeld.

orientelqueen
06-08-2011, 19:16
Dat komt omdat vrouwen elkaar aanvallen, die eikels daar nemen ze het nog voor op. Ze moeten in iedere topic genegeerd worden door iedereen. Eikels.

bescheiden
07-08-2011, 03:31
dat doen ze expres zodat ze excuses kunnen aabieden via pm. zoals ome-hassan net z'n nieuwe nick bij mij heeft gedaan. en nu voel ik me weer vies en bezoedeld. :lol:

bescheiden
07-08-2011, 03:33
Dat komt omdat vrouwen elkaar aanvallen, die eikels daar nemen ze het nog voor op. Ze moeten in iedere topic genegeerd worden door iedereen. Eikels. Gelijk heb je! Ja ik zie het idd gebeuren dat ze soms dezelfde mening delen en daarbij zichzelf omlaag halen... Vroeger...:hadj: vroeger waren we echte ladies hier :hihi:

3ammou_Hassan
07-08-2011, 04:08
dat doen ze expres zodat ze excuses kunnen aabieden via pm. zoals ome-hassan net z'n nieuwe nick bij mij heeft gedaan. en nu voel ik me weer vies en bezoedeld. Mss ben ik volwassen genoeg om in te zien dat ik ook geen aardige dingen heb gezegd. Vind daarbij een excuses op zijn plaats. Heb daarin duidelijk gezegd dat het aan jou is wat je ermee doet. Door zo te janken geef je toch iets meer bloot over jezelf dan over mij :o blijkbaar ben ik toch een stuk volwassener dan jou ;)

Alae
07-08-2011, 09:04

Vroeger was het hier zo gezellig, gezellige vrouwen praat, respectvol, informatief en gewoon leuk! :hadj: Tegenwoordig zie ik topics die verpest worden door mannen die vrouwen beledigen, neerbuigend zijn en simpelweg geen respect tonen...? Wat is er toch gebeurd met DWvdMV? :( Mee eens! marokko.nl is niet meer zoals het was.

Butterfly_B
07-08-2011, 09:24
ja gewoon er niet op ingaan. er komen dagelijks ik weet hoeveel topics voorbij over hoe slecht de vrouwen wel niet zijn