Bekijk volle/desktop versie : hey hoeveel relaties heb jij versleten!?????????



Pagina's : [1] 2 3

23-10-2004, 11:15
dat vroeg ik me af en wat heb jij allemaal tijdens de relatie/s gedaan? en hoe lang duurde het, ik zelf heb er ziroooooooo gehad groetjes

23-10-2004, 11:20



Citaat door Loubnet:
dat vroeg ik me af en wat heb jij allemaal tijdens de relatie/s gedaan? en hoe lang duurde het, ik zelf heb er ziroooooooo gehad groetjes
ik was aan het tellen ik kwam tot 73 maar ben de tel kwijt..
srry miss als ik strax niks te doen heb..ga ik weer proberen te tellen...








23-10-2004, 11:20
ik heb ook nog nooit een relatie gehad is beter zo

23-10-2004, 12:06
Precies meiden, wat heb je eraan. Er komt stress en pijn bij kijken en dat blijft me liever bespaart...

23-10-2004, 12:29


Geen relatie aangaan anders beland je bij een psychiater
Relatie alleen maar stress, stress en nog eens stress

23-10-2004, 13:48
Ik heb nog nooit een relatie gehad en ben ook niet van plan een relatie aan te gaan. Wat moet je daarmee...alleen maar dat stiekeme gedoe...en alles wat je doet is tegen de Islam...en voor wat?????????????

2 weken later is het toch weer uit

xXxNajlae

23-10-2004, 14:09
in totaal: 234


23-10-2004, 14:20
Ik heb 0 relaties gehad, en dat wil ik ook zo houden... Ik heb het nu al te druk met de andere relaties die kennelijk noodzakelijk zijn in het leven (familierelaties)...

Ik moet er niet aan denken om vrijwillig een relatie aan te gaan xbrrrx Ik word al gek van mijn familie...

23-10-2004, 14:28

Citaat door obl2:
Stres? IS dat het enige wat jullie dan tegenhoudt om een relatie aan te gaan

Wat dachten jullie wel niet van de straf die er op staat in de Islam. De grote zondes die je begaat.
Dat beschouw ik als vanzelfsprekend... Ik weet bijna 100% zeker dat iedereen die op deze site komt inmiddels weet dat relaties haram zijn...

23-10-2004, 14:33

Citaat door obl2:
Iedereen zal het inmiddels wel weten jah. Maar als je zegt als marokkaanse jongeman nooit een relatie bent aangegaan. Dan kijken ze je aan alsof je van Mars komt.

Iedereen weet dat het Haram is, maar wordt geaccepteerd bij marokkanen?
Het wordt NIET geaccepteerd bij Marokkanen... Het wordt geaccepteerd bij Marokkaanse jongens en mannen... Het is nu ongeveer een manier van leven voor de meeste van hen, niemand tikt hen toch op hun vingers... Hun vrienden en/of neven vinden hen cooler naarmate ze meer vrouwen hebben gepakt en hun ouders weten er meestal niets van of durven er niet veel van te zeggen...

23-10-2004, 14:35
2.

De 1ste was ne echte lieve & daar heb ik nu geen contact meer mee.
En de 2de is een vuile fl!kker ik haat hem.

23-10-2004, 14:36
Ik heb ongeveer 60 relaties gehad, de langste heeft 2 uren geduurt.

23-10-2004, 14:44



Citaat door obl2:
Nounounounou-nou!

Ik ken genoeg marokkaanse dames/meiden die ehet volkomen normaal vinden. Kijk maar alleen in deze forum, hoeveel vrouwen wel niet topics openen over relaties.

De mannen denken met hun penis. Waar ik me aan irriteer is dat veel dames dat nu normaal vinden. En dat ondervind ik bij heel veel dames die ik ken. Als zij er niet aan beginnen, dan vinden die mannen ook geen marokkaanse dames voor relaties meer.

De meiden vinden het misschien, net als de jongens, volkomen normaal om een relatie aan te gaan.. Maar dan nog weten ze dat het haram is... En wat betreft die laatste zin, volgens mij hebben de meeste Marokkaanse jongens relaties met Nederlanders ed... In mijn omgeving heb ik tenminste nooit meegemaakt dat een Marokkaanse jongen met een Marokkaans meisje had (nou ja, niet voordat de jongens om hun hand zijn komen vragen iig)

23-10-2004, 14:49

Citaat door obl2:
Nounounounou-nou!

Ik ken genoeg marokkaanse dames/meiden die ehet volkomen normaal vinden. Kijk maar alleen in deze forum, hoeveel vrouwen wel niet topics openen over relaties.

De mannen denken met hun penis. Waar ik me aan irriteer is dat veel dames dat nu normaal vinden. En dat ondervind ik bij heel veel dames die ik ken. Als zij er niet aan beginnen, dan vinden die mannen ook geen marokkaanse dames voor relaties meer.

Met een Marokaanse man kun je geen serieuze relatie opbouwen, want hij denkt gelijk dat je een xxxx bent.

Dus je kan beter geen relatie met niemand aangaan.


23-10-2004, 14:50
Oh...euh ooit een vriend gehad...??

telt een cavia ook mee?

Pagina's : [1] 2 3