Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Hou je kop dicht

Pagina's : [1] 2

mercedez207
06-08-2011, 14:23

Gisteren gingen mijn schoonzus en ik nr de albert heijn om boodschappen te doen.wij waren in gesprek wat we wilden eten vanavond,stond mijn zoontje in de weg.er kwam een oud vrouwtje langs..en deed heel erg kattig en vooral met een dominante stem praten tegen mijn zoontje...met AAN DE KANT,MET DE KAR ZO TEGEN HEM AANDUWEN,opschieten bla bla.mijn zoontje stond geen meter van mijn vadaan,en ik hoorde dat.waarop ik zei tegen mijn zoontje kom mr lieverd,mr alsnog begon ze door te gaan voordat hij zich had verzet..Ik werd kwaad:kwaad: ik zei tegen haar........DOE MAAR RUSTIG HOOR!!!! TIS MR EEN KIND,HIJ ZAG JE TOG NIET!!!??? weet je wat ze zei...HOU JE KOP DICHT MAN!Ik stond perplex:wow:....ze zag er oud uit,zou je totaal niet verwachten van der,onschuldig,SCHIJN BEDRIEGT DUS!!! ik wilde niet op deR reageren,we zitten in de maand ramadan en wilde mijn dag niet verpesten. mijn schoonzus was echter niet op haar mondje gevallen.ze had haar voor alles uitgemaakt.ze zei ...Hou je kop zelf,oud wijf,wie denk je wel niet dat je bent.tis een kind zo praat je tog niet tegen hem.ga trug je kist in mens.ze pakte mijn zoontej stevig vast en zei tegen hem..niet bij haar in de buurt komen,ZIJ IS EEN RACIST!!!!ddat ze ze luid en duidlijk en dat heeft ze zeker gehoord.ze heeft toen helemaal niets meer gezegd..we waren bij de kassa aangekomen..zij ging helemaal nr de laaste rij,en keek ons met die bek van geert wilders ons aan,en als we nr haar keken,keek ze weg. mijn schoonzus moest ik echt rustig houden ze werd echt pissig!!!!..t leuke aan deze albert heijn is,is dat al die cassieres een hoofdoek droegen.lkkr voor haar! dit is tog niet normaal meer!!!>?????:jammer: wie heeft ook zoiets meegemaakt?

vrouw1986
06-08-2011, 14:32
Amai uw schoonzus reageerde wel overdreven haha.. Kheb dit al eens meegemaakt! Ik zei tegen dat oud vrouwtje: Zo oud maar u draagt zoveel haat in u mevrouw, respect moet langs twee kanten komen geef respect en u krijgt respect. Alle mensen begonnen in hun handen te klappen.. (zaten in de tram). Uitschelden is voor niets nodig hoor! Vrouwtje ging ineens ver weg zitten..

nisrineke2
06-08-2011, 14:37
ja dat heb je met veel blanken als je niks zegt of relax reageert dan gaan ze ineens steigeren, terwijl als je ze een goede boze blik geeft en niet eens wat zegt dan druipen ze af....

mercedez207
06-08-2011, 14:39
ja klopt idd!mr als je die gezicht van haar zag,daar viel niet aardig mee te doen.een kind van 5 jaar,onschuldig en wist geen eens dat ie in de weg stond.ik vond het zo zielig.t leek wel of zij de moeder was,hahahhaha.

mercedez207
06-08-2011, 14:41

ja dat heb je met veel blanken als je niks zegt of relax reageert dan gaan ze ineens steigeren, terwijl als je ze een goede boze blik geeft en niet eens wat zegt dan druipen ze af.... idd,mr ook denken ze dat moslims dom zijn.als ze iemand met hoofdoek zien,denken ze ze kan geen nls...die zullen we op der plek zetten. Niet dus@@@@!!!!!!

OkOk
06-08-2011, 14:53
Maar niet ALLE oude vrouwtjes zijn racistisch he. Sommige bejaarden zijn gewoon erg koppig, hoeft niet met racisme te maken te hebben, kan wel natuurlijk. Maar ik zag een keer in de Hoogvliet een Hollandse vrouw, miss. in de 50 en ook niet erg vriendelijk. De rijen waren behoorlijk lang en ik stond achter precies deze vrouw, ze deed kattig tegen letterlijk iedereen die er even langs wou. "Voortaan VRAGEN of je er langs kan", gewoon tegen een stel hollanders riep ze dat. Die hollanders keken haar raar aan maar liepen gewoon door. Maar nu komt het, dit keer waren het 2 marokkaanse vrouwen die er even langs wilde. Een moeder en dochter. Dus ja, ook die werden aangesproken door deze koppige vrouw: "U kunt het ook gewoon even VRAGEN of u er langs wil". Dus die dochter gelijk tekeeeeeer, "Wie denk je wel niet dat je betn, je hebt het wel tegen mn moeder hoor!! Ga maar tegen andere hoofddoekies snauwen maar niet tegen ons!!! Vuile trut!". Nou ik dacht heel even dat helemaal fout zou gaan, want die hollandse vrouw ging er op in, maar die marokkaanse schreeuwde de boel bij elkaar en ging ervan uit dat die hollandse een racist is. Maar ik stond daar dus al een tijdje en heb gezien dat die vrouw gewoon haar dagje niet had en tegen iedereen stond te schreeuwen. Ik wilde nog tegen die marokkaanse zeggen: laat haar gewoon, negeer het. Maar serieus, ze was niet te stoppen, zelfs die hollandse gaf het op en negeerde haar. Ikzelf maak dergelijke situatie niet vaak mee, maar als dat eens gebeurd ga ik er gewoon niet op in, wat ik doe is dit :haha: en loop door. Tenzij ik word aangevallen dan is het een ander verhaal.

mercedez207
06-08-2011, 14:54
Amai uw schoonzus reageerde wel overdreven haha.. Kheb dit al eens meegemaakt! Ik zei tegen dat oud vrouwtje: Zo oud maar u draagt zoveel haat in u mevrouw, respect moet langs twee kanten komen geef respect en u krijgt respect. Alle mensen begonnen in hun handen te klappen.. (zaten in de tram). Uitschelden is voor niets nodig hoor! Vrouwtje ging ineens ver weg zitten.. is netjes van je.

OkOk
06-08-2011, 14:57
En als mijn kinderen zo een situatie meemaken, dat een volwassene zich niet kan gedragen zeg ik tegen ze; "hij/zij is boos maar jij mag niet ook boos doen. Misschien heeft ie honger of mocht hij niet buiten gaan spelen." Ze geloven het en tonen dan begrip. :hihi:

mercedez207
06-08-2011, 14:58
Maar niet ALLE oude vrouwtjes zijn racistisch he. Sommige bejaarden zijn gewoon erg koppig, hoeft niet met racisme te maken te hebben, kan wel natuurlijk. Maar ik zag een keer in de Hoogvliet een Hollandse vrouw, miss. in de 50 en ook niet erg vriendelijk. De rijen waren behoorlijk lang en ik stond achter precies deze vrouw, ze deed kattig tegen letterlijk iedereen die er even langs wou. "Voortaan VRAGEN of je er langs kan", gewoon tegen een stel hollanders riep ze dat. Die hollanders keken haar raar aan maar liepen gewoon door. Maar nu komt het, dit keer waren het 2 marokkaanse vrouwen die er even langs wilde. Een moeder en dochter. Dus ja, ook die werden aangesproken door deze koppige vrouw: "U kunt het ook gewoon even VRAGEN of u er langs wil". Dus die dochter gelijk tekeeeeeer, "Wie denk je wel niet dat je betn, je hebt het wel tegen mn moeder hoor!! Ga maar tegen andere hoofddoekies snauwen maar niet tegen ons!!! Vuile trut!". Nou ik dacht heel even dat helemaal fout zou gaan, want die hollandse vrouw ging er op in, maar die marokkaanse schreeuwde de boel bij elkaar en ging ervan uit dat die hollandse een racist is. Maar ik stond daar dus al een tijdje en heb gezien dat die vrouw gewoon haar dagje niet had en tegen iedereen stond te schreeuwen. Ik wilde nog tegen die marokkaanse zeggen: laat haar gewoon, negeer het. Maar serieus, ze was niet te stoppen, zelfs die hollandse gaf het op en negeerde haar. Ikzelf maak dergelijke situatie niet vaak mee, maar als dat eens gebeurd ga ik er gewoon niet op in, wat ik doe is dit :haha: en loop door. Tenzij ik word aangevallen dan is het een ander verhaal. ik ga reageer op wat ik hoor en zie op dat moment.als dat vrouwtje haar dag niet heeft,dan blijft ze lkkr thuis lingo kijken en als ze een goede bui heeft gaat ze boodschappen doen.ik snap dat marokkaans meisje wel,als iemand zo tegen mijn moeder zou regaeren..dan weet ik neit wat ik op dat moment zal doen.ik zou zwart zien,LETTERLIJK!!!!!

mercedez207
06-08-2011, 15:01
En als mijn kinderen zo een situatie meemaken, dat een volwassene zich niet kan gedragen zeg ik tegen ze; "hij/zij is boos maar jij mag niet ook boos doen. Misschien heeft ie honger of mocht hij niet buiten gaan spelen." Ze geloven het en tonen dan begrip. :hihi: OKOK,zo hoort t eigenlijk ook.je hoort ondanks zo een reactie gewoon netjes en beleefd te zijn.mr vele denken gewoon ook dat we dom zijn en geen nls kunnen.t vb dat jij net gaf..mskina die moeder kan zichzelf niet verdedigen,noch praten.dat geld ook voor een kind overigens.

OkOk
06-08-2011, 15:10
ik ga reageer op wat ik hoor en zie op dat moment.als dat vrouwtje haar dag niet heeft,dan blijft ze lkkr thuis lingo kijken en als ze een goede bui heeft gaat ze boodschappen doen.ik snap dat marokkaans meisje wel,als iemand zo tegen mijn moeder zou regaeren..dan weet ik neit wat ik op dat moment zal doen.ik zou zwart zien,LETTERLIJK!!!!! Ik begrijp het, ik zou ook laaiend zijn als iemand brutaal staat te doen tegen m'n moeder. Maar mijn moeder zou me niet eens tekeer laten gaan tegen die vrouw ik zeg je eerlijk. M'n moeder duwt me weg en zegt dat ik er niet op in moet gaan. Dan luister ik maar gewoon naar haar. Die moeder in de hoogvliet liet haar dochter haar gang gaan, als mijn moeder mij ook zou laten dan zou ik precies hetzelfde gereageerd hebben. M'n moeder voedt ons streng op hoor:hihi: Heb altijd geleerd dat je niet net zo dom moet zijn, tenzij je wordt aangevallen.

mercedez207
06-08-2011, 15:14
Ik begrijp het, ik zou ook laaiend zijn als iemand brutaal staat te doen tegen m'n moeder. Maar mijn moeder zou me niet eens tekeer laten gaan tegen die vrouw ik zeg je eerlijk. M'n moeder duwt me weg en zegt dat ik er niet op in moet gaan. Dan luister ik maar gewoon naar haar. Die moeder in de hoogvliet liet haar dochter haar gang gaan, als mijn moeder mij ook zou laten dan zou ik precies hetzelfde gereageerd hebben. M'n moeder voedt ons streng op hoor:hihi: Heb altijd geleerd dat je niet net zo dom moet zijn, tenzij je wordt aangevallen. je moeder mskina wilt niet dat het gaat escaleren.en over die laatste zin,daar heb je zo gelijk in!

OkOk
06-08-2011, 15:16

je moeder mskina wilt niet dat het gaat escaleren.en over die laatste zin,daar heb je zo gelijk in! Precies!

Rifster
06-08-2011, 15:20
Mijn tante is pas een agressieve persoon:maf: Een keer ging ze naar de supermarkt en zo een vrouw, zat de hele tijd met die kar tegen haar rug te porren. In eerste instantie dacht mijn tante, at het per ongeluk ging. Maar zelfs nadat ze oogcontact hadden gemaakt, bleef ze duwen met die kar. Nou mijn tante begon helemaal te flippen en pakte die kar en duwde die met volle vaart tegen haar aan.

mercedez207
06-08-2011, 15:22
Mijn tante is pas een agressieve persoon:maf: Een keer ging ze naar de supermarkt en zo een vrouw, zat de hele tijd met die kar tegen haar rug te porren. In eerste instantie dacht mijn tante, at het per ongeluk ging. Maar zelfs nadat ze oogcontact hadden gemaakt, bleef ze duwen met die kar. Nou mijn tante begon helemaal te flippen en pakte die kar en duwde die met volle vaart tegen haar aan. hahahahhaha

Pagina's : [1] 2