Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Graag wil ik vragen of jullie inshallah een du3a voor mij willen doen??

Pagina's : [1] 2 3

najouita_f
06-08-2011, 11:23

ik probeer nu al langer dan een jaar zwanger te raken en het wilt nog niet lukken. ik weet dat alles elmektab is en probeer inshallah ook sber te hebben. moge Allah jullie belonen Inshallah

Essentielle
06-08-2011, 11:40
Ik zal je meenemen in mijn du3a. Ik kan me voorstellen dat je er moedeloos van wordt, want ik ervaar hetzelfde. Echter ben ik iets minder lang bezig, maar het voelt werkelijk een eeuwigheid. Het is van belang om geduld te hebben, hoe moeilijk het ook is. Probeer de hoop niet op te geven.. Je kunt jezelf wel gek laten maken, maar daar bereik je niets mee. Alles is in handen van Allah (swt). Vertrouw op onze Heer en insha'Allah komt het goed. Moge Allah (swt) alle vrouwen met een kinderwens verblijden met de geboorte van een prachtzoon of dochter. Ameen ya rab al 3alameen.

Butterfly_B
06-08-2011, 11:41
Moge Allah swt je verblijden met een kleine wondertje inshallah yarabi Amine!

najouita_f
06-08-2011, 11:45
Ik zal je meenemen in mijn du3a. Ik kan me voorstellen dat je er moedeloos van wordt, want ik ervaar hetzelfde. Echter ben ik iets minder lang bezig, maar het voelt werkelijk een eeuwigheid. Het is van belang om geduld te hebben, hoe moeilijk het ook is. Probeer de hoop niet op te geven.. Je kunt jezelf wel gek laten maken, maar daar bereik je niets mee. Alles is in handen van Allah (swt). Vertrouw op onze Heer en insha'Allah komt het goed. Moge Allah (swt) alle vrouwen met een kinderwens verblijden met de geboorte van een prachtzoon of dochter. Ameen ya rab al 3alameen. Het is wat je zegt idd, het voelt echt een eeuwigheid, bij elke menstruatie word je toch weer wat teleurgesteld(maar elhamdulilah 3ala qoela hal) Ik ben er nu iets minder mee bezig dan in het begin(het is nu toch al langer dan een jaar) en probeer gewoon veel doe3a te doen. Amiene op jou du3a inshallah

najouita_f
06-08-2011, 11:46

@butterfly, inshallah op jou du3a lieverd

Merci_N
06-08-2011, 11:55
Moge Allah (swt) jullie binnenkort verblijden met een kleintje.. Allahoema Amien!:sjans:

najouita_f
06-08-2011, 11:58
Moge Allah (swt) jullie binnenkort verblijden met een kleintje.. Allahoema Amien!:sjans: amine hbiba djazaka allahoe gayran!

Essentielle
06-08-2011, 11:58
Het is wat je zegt idd, het voelt echt een eeuwigheid, bij elke menstruatie word je toch weer wat teleurgesteld(maar elhamdulilah 3ala qoela hal) Ik ben er nu iets minder mee bezig dan in het begin(het is nu toch al langer dan een jaar) en probeer gewoon veel doe3a te doen. Amiene op jou du3a inshallah Ja, ik begrijp het helemaal. Je hoopt zo erg dat je menstruatie weg blijft en als het dan toch komt, raak je zo erg verdrietig en teleurgesteld. Het is vreemd, want eigenlijk zouden we alhamdoulilah 3ala qoela 7al moeten zeggen en tevreden zijn met hetgeen wat we krijgen. Er zijn tig vrouwen die maanden niet menstrueren, of die geen eisprong hebben en noem maar op. Geef de hoop niet op lieverd. Goed dat je er niet al teveel mee bezig bent, want die stress is niet goed voor de gezondheid. Insha'Allah word je verblijd met een wondertje.

naschiatje
06-08-2011, 11:59
Moge Allah swt insh'Allah jou bijstaan en jou verblijden met een wondertje, ameen.

_Goldenrose_
06-08-2011, 12:01
Moge allah swt jou verblijden met een gezonden(kindjes) Inschallah amin. Ik weet wel hoe jij je voelt, ben ook best lang bezig El hamdoulillah.

Essentielle
06-08-2011, 12:02
Moge allah swt jou verblijden met een gezonden(kindjes) Inschallah amin. Ik weet wel hoe jij je voelt, ben ook best lang bezig El hamdoulillah. Hoe lang ben jij al bezig? Ameen op je du3a.

najouita_f
06-08-2011, 12:07
Ja, ik begrijp het helemaal. Je hoopt zo erg dat je menstruatie weg blijft en als het dan toch komt, raak je zo erg verdrietig en teleurgesteld. Het is vreemd, want eigenlijk zouden we alhamdoulilah 3ala qoela 7al moeten zeggen en tevreden zijn met hetgeen wat we krijgen. Er zijn tig vrouwen die maanden niet menstrueren, of die geen eisprong hebben en noem maar op. Geef de hoop niet op lieverd. Goed dat je er niet al teveel mee bezig bent, want die stress is niet goed voor de gezondheid. Insha'Allah word je verblijd met een wondertje. Er zijn idd vrouwen die zich in een zwaarder positie bevinden, Moge allah ze allen bijstaan inshallah. Daarom laat ik het nu wat meer los ik voelde dat de stress mij niet goed deed En Allah ifarehna inshallah!

nouria-79
06-08-2011, 12:09

Incha Allaah zul je snel verblijd worden met een zwangerschap meid:sjans:

Essentielle
06-08-2011, 12:10
Er zijn idd vrouwen die zich in een zwaarder positie bevinden, Moge allah ze allen bijstaan inshallah. Daarom laat ik het nu wat meer los ik voelde dat de stress mij niet goed deed En Allah ifarehna inshallah! Allahoema Ameen. Hoe oud ben je als ik vragen mag?

najouita_f
06-08-2011, 12:10
Ik ben blij te lezen dat ik niet de enige ben, die zich hier zorgen over maakt. Ik moet zeggen dat ik wel een gyn. echo heb gehad en die geeft elhamdulilah aan dat alles goed/gezond is. Dat gaf me wel weer een goed gevoel. @Essentielle en ninaatje hoe lang zijn jullie al bezig?

Pagina's : [1] 2 3