Bekijk volle/desktop versie : Mannen die salaat el Fadjr in de moskee bidden.



Pagina's : [1] 2

06-08-2011, 02:45
En dan heb ik het niet over de parttime bezoekers van de moskee (lees: alleen in de Ramadan), maar mannen die ondanks hun moeheid, werk en/of studie altijd te vinden zijn in de moskee tijdens salaat el Fadjr.

Mannen, voor jullie heb ik heel veel respect

06-08-2011, 02:57


Respect voor die mensen ik heb al moeite met opstaan en thuis bidden

06-08-2011, 03:19

Citaat door MelkIsPerfect:
Respect voor die mensen ik heb al moeite met opstaan en thuis bidden
Komt dit doordat je te moe bent?

06-08-2011, 03:31
Vrouwen die fajr bidden in moskee zijn pas vet

06-08-2011, 03:35



Citaat door Ribi9a:
Vrouwen die fajr bidden in moskee zijn pas vet
Haha, ja dat ook. Ik mag salaat el Fadjr niet in de moskee bidden, omdat de weg ernaartoe niet echt veilig is (ondanks dat mijn vader mij kan brengen). Mijn paps bid salaat el faadjr altijd in de moskee mashaAllah, maar helaas wil hij mij ook niet brengen ivm veiligheid.

06-08-2011, 03:36

Citaat door appeltje_22:
En dan heb ik het niet over de parttime bezoekers van de moskee (lees: alleen in de Ramadan), maar mannen die ondanks hun moeheid, werk en/of studie altijd te vinden zijn in de moskee tijdens salaat el Fadjr.

Mannen, voor jullie heb ik heel veel respect
Bareklofiek. Maar het heeft ook iets magisch. Het is zo bevrijdend om Fajr te bidden in de moskee. Ik ga nu maar snel richting de moskee.

AsSalamoe 3elekoem,
ReadMyMind

06-08-2011, 03:38
Ik heb het volgens mij heel krom uitgelegd. Ik hoop dat jullie mij snappen

Moeheid slaat toe

06-08-2011, 03:42

Citaat door appeltje_22:
Haha, ja dat ook. Ik mag salaat el Fadjr niet in de moskee bidden, omdat de weg ernaartoe niet echt veilig is (ondanks dat mijn vader mij kan brengen). Mijn paps bid salaat el faadjr altijd in de moskee mashaAllah, maar helaas wil hij mij ook niet brengen ivm veiligheid.
Ah wat lieffff.

06-08-2011, 03:46

Citaat door ReadMyMind:
Bareklofiek. Maar het heeft ook iets magisch. Het is zo bevrijdend om Fajr te bidden in de moskee. Ik ga nu maar snel richting de moskee.

AsSalamoe 3elekoem,
ReadMyMind



Wa feek.

Het gebed is de moskee vind ik sowieso veel fijner dan thuis, het heeft idd iets magisch. Lastig uit te leggen.

Je mag trots zijn op jezelf mashaAllah. Allah taqabel.
Trouwens ben jij een oudlid in een nieuw jasje?

06-08-2011, 04:51

Citaat door appeltje_22:
Wa feek.

Het gebed is de moskee vind ik sowieso veel fijner dan thuis, het heeft idd iets magisch. Lastig uit te leggen.

Je mag trots zijn op jezelf mashaAllah. Allah taqabel.
Trouwens ben jij een oudlid in een nieuw jasje?
Ach, bareklofiek los van dat ik uiteraard misschien trots kan zijn ben ik een bescheiden jongeman. Dus bedankt voor het compliment maar het was niet nodig.

Amien!

27-08-2011, 11:10
wat is er niet veilig aan de weg naar de moskee?

27-08-2011, 11:17

Citaat door Ribi9a:
Vrouwen die fajr bidden in moskee zijn pas vet
Vrouw moet thuis bidden, dat is geen uur voor een vrouw om door de straten te lopen.

27-08-2011, 11:18


Vroeg bad ik 365 dagen per jaar fajr in de moskee, ben nu extreem afgezwakt, moet terug serieus aan mezelf beginnen te werken.

27-08-2011, 11:53

Citaat:
Mijn paps bid salaat el faadjr altijd in de moskee mashaAllah, maar helaas wil hij mij ook niet brengen ivm veiligheid.
Woon je in Tripoli dan?

27-08-2011, 11:55

Citaat door Arrobyoe:
Woon je in Tripoli dan?
een moslima gaat niet alleen naar buiten savonds waar dan ook

Pagina's : [1] 2