Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Hoe dienen vrouwen zich onderling te kleden? - Shaykh Fawzaan

Guy
05-08-2011, 20:25

Beschrijving video: Deze vraag is afkomstig van de vrouwen, ze zegt: Is het toegestaan om in het bijzijn van [andere] vrouwen korte kleding te dragen of kleding die deels bloot of geopend is zoals [de kleding] waarmee vele vrouwen beproeft zijn? Zie het antwoord van Shaykh Saalih Fawzaan (moge Allaah hem behouden). http://www.youtube.com/watch?v=FT-XLoTVcQ4 http://www.youtube.com/user/IbrahimIbnMohammed#p/u/4/FT-XLoTVcQ4

Sisi178
05-08-2011, 21:22
Ik dacht da vrouwen onderling geen hoofddoek hoeven te dragen

vrouw1986
05-08-2011, 21:29
Ik dacht da vrouwen onderling geen hoofddoek hoeven te dragen Ja naast een mahram hoef je ook geen hijaab te dragen.

dima_farha
05-08-2011, 21:49
Tenzij het een kaafir vrouw is dan moet je wel je hoofddoek op, waAllahwa3lam.

mocro_riffia
05-08-2011, 22:14

chokran voor het plaatsen !

Soukaina22
05-08-2011, 22:21
djazaka allaho gharain.

Guy
26-10-2011, 18:08
Ik dacht da vrouwen onderling geen hoofddoek hoeven te dragen De Shaykh zegt dat het gezicht en het hoofd bij vrouwen onderling niet bedekt hoeft te zijn, dus een hoofddoek is niet nodig.

zouzou7t
26-10-2011, 18:10
Tenzij het een kaafir vrouw is dan moet je wel je hoofddoek op, waAllahwa3lam. daar verschillen de geleerden van mening over. en ik vind van niet.

zouzou7t
26-10-2011, 18:12
ik had ergens gelezen dat het ook toegestaan is onder de vrouwen, om datgene te ontbloten wat nodig is om je werk te kunnen doen. denk maar aan je armen opstropen etc.. en dan vraag ik me af wat er over voeten wordt gezegd. dat is ook aura, maar is het toegestaan om die te laten zien tussen de vrouwen? in de zomer en tijdens wudu kan haast niet anders.

Guy
04-11-2011, 12:28
ik had ergens gelezen dat het ook toegestaan is onder de vrouwen, om datgene te ontbloten wat nodig is om je werk te kunnen doen. denk maar aan je armen opstropen etc.. en dan vraag ik me af wat er over voeten wordt gezegd. dat is ook aura, maar is het toegestaan om die te laten zien tussen de vrouwen? in de zomer en tijdens wudu kan haast niet anders. De Shaykh heeft in de video aangegeven dat de voeten bij vrouwen onderling ontbloot mogen zijn.