Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : wie heeft voor mij recept van milkchake met meloen en banaan of toetje ervan help me

nasimo_aljanah
05-08-2011, 16:57

salamo aleikom dames ik heb hier thuis meloen en banaan en wil milkshaken of toetje van maken heeft iemand voor mij het recept. alvast bedankt

Isa25
05-08-2011, 17:02
Wees creatief en tover zelf wat moois. Je kunt er van alles bij doen bijv. yoghurt, ijs, sap, honing, vanille extract etc....

nisrineke2
05-08-2011, 17:04
meloen met rode bieten shake banaan zou ik met yoghurt doen klein beetje melk en lepel honing succes

Chaimav
05-08-2011, 17:06
meloen + vanilleijs+melk+ citroenextract+vanillesuiker en mixen maar idem dito met banaan, of je kan een bananasplit maken, banaan in de lengte in 2 snijden bolletjes ijs er tussen en wat chocoladestroop erover heen mmmhhhhh, ik weet al wat voor dessert ik vanavond neem. :likje:

nasimo_aljanah
05-08-2011, 17:06

Wees creatief en tover zelf wat moois. Je kunt er van alles bij doen bijv. yoghurt, ijs, sap, honing, vanille extract etc.... ik ben bang dat het niet gaat smaken

nasimo_aljanah
05-08-2011, 17:08
meloen met rode bieten shake banaan zou ik met yoghurt doen klein beetje melk en lepel honing succes die van banaan lijkt me lekker baraka allaho fieki

nasimo_aljanah
05-08-2011, 17:09
meloen met rode bieten shake banaan zou ik met yoghurt doen klein beetje melk en lepel honing succes die van banaan lijkt me lekker baraka allaho fieki

nasimo_aljanah
05-08-2011, 17:11
meloen + vanilleijs+melk+ citroenextract+vanillesuiker en mixen maar idem dito met banaan, of je kan een bananasplit maken, banaan in de lengte in 2 snijden bolletjes ijs er tussen en wat chocoladestroop erover heen mmmhhhhh, ik weet al wat voor dessert ik vanavond neem. :likje: baraka allaho fiekie lijkt me ook lekker

KidaMieshMoemkin
05-08-2011, 18:11
ik heb net 2 toetjes gemaakt van 3 appels en 1 kiwi en van 3 kiwi's en 1 banaan en die laatste was het lekkerste. zonder melk zonder niks. gewoon 3 kiwi's en 1 banaan pureren. ja ik ben nu niet aan het vasten vanwege me periode. ik bedenk nu wat ik nog meer kan doen, ik heb; meloen honingmeloen perzikken bananen appels abrikozen sinaasappelen mandarijnen druiven peren