Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Wie is er naar Bali geweest en kan haar ervaring met me delen?

Huisje_Boompje
05-08-2011, 15:07

Salam dames, Wie van jullie is naar Bali geweest? Ik ben insha'Allah van plan om daar heen te gaan, maar ben nog op zoek naar praktische informatie. Heb je gewoon een all-in reis geboekt of heb je de vlucht en het hotel apart geboekt? Je schijnt daar namelijk voor heel weinig geld in hele mooie hotels/huisjes terecht te kunnen. Zo ja , hoe heb je dat gedaan? Alle praktische tips zijn welkom. Shokran.

Oases
05-08-2011, 16:14
Wij :). Was echt nie te beschrijven mooi. Maar goedkoop was 't zeker nie. Wij hebben reis incl verblijf geboekt bij NBBS-reizen. Super service. Was een 5* resort, prive villa met eigen zwembad. Alle huisjes stonden ver van elkaar zodat je volledige privacy hebt. Wij waren zeker inclusief de uitstapjes 5.000 kwijt. Je kunt daar van alles. Wij hebben heel Bali gezien. Van olifanten, tempels, apen tot vulkanen. Heerlijk wakker worden en dan een duik nemen en dan dineren aan 't strand. Eten is bijna overal halal. Ondanks dat Indonesie zoveel moslims telt, vinden ze 't op Bali geweldig om een moslim te zien. Als je gaat...gegarandeerd een geweldige tijd. Wat leuk zeg, en 5000 valt mee voor een 5 sterren resort.

Sayyidah
05-08-2011, 16:17
Wij gaan insha'Allah in september. 19 september insha'Allah! :o. Wij hebben ook een privé zwembad in onze kamer insha'Allah! :D.

Huisje_Boompje
05-08-2011, 16:39
Wij :). Was echt nie te beschrijven mooi. Maar goedkoop was 't zeker nie. Wij hebben reis incl verblijf geboekt bij NBBS-reizen. Super service. Was een 5* resort, prive villa met eigen zwembad. Alle huisjes stonden ver van elkaar zodat je volledige privacy hebt. Wij waren zeker inclusief de uitstapjes 5.000 kwijt. Je kunt daar van alles. Wij hebben heel Bali gezien. Van olifanten, tempels, apen tot vulkanen. Heerlijk wakker worden en dan een duik nemen en dan dineren aan 't strand. Eten is bijna overal halal. Ondanks dat Indonesie zoveel moslims telt, vinden ze 't op Bali geweldig om een moslim te zien. Als je gaat...gegarandeerd een geweldige tijd. Bedankt voor je reactie. Ik zal eens een kijkje nemen bij NBBS. Heb je nog aanraders wat betreft bezienswaardigheden? Hoe kom ik erachter wat ik écht moet zien in Bali.

Huisje_Boompje
05-08-2011, 16:40

Wij gaan insha'Allah in september. 19 september insha'Allah! :o. Wij hebben ook een privé zwembad in onze kamer insha'Allah! :D. Geniet ervan meid!

MiNiMe_86
20-03-2013, 12:34
wij gaan insha'allah in september. 19 september insha'allah! :o. Wij hebben ook een privé zwembad in onze kamer insha'allah! :d. tell me more!!