Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Wie uit Amsterdam maakt dit jaar koekjes? Lees ff..

Couture_Cakes
05-08-2011, 14:51

Salaam dames, Een Amsterdamse journalist heeft mij benaderd omdat zij op zoek is naar een dame (of heer) die van plan is straks met el eid Marokkaanse koekjes te bakken. Omdat ikzelf meer ben van taarten en cupcakes hoop ik haar met dit oproepje een handje te helpen, insha'Allah. Het gaat erom dat je dit thuis doet voor je eigen gezin, familie of vrienden. Mohim, gewoon zoals je dat elk jaar doet met el eid. Terwijl je aan de slag gaat met de koekjes komt de culinair journalist bij jou thuis om mee te kijken hoe de koekjes gemaakt worden. Ook hoort er een foto bij dit rubriek, in principe komt de keukenprins(es) hier zelf op te staan. Als je zelf niet op de foto durft dan zijn er mogelijkheden dat mensen die je meehelpen (wie dan ook: je partner, vriendinnen, buren, kinderen) in jouw plaats op de foto gaan. Maar het is natuurlijk leuker als je een foto geen bezwaar vindt. Er wordt een verhaal geschreven over de traditionele Marokkaanse el eid koekjes en ook kunnen lezers van dit rubriek de koekjes thuis namaken omdat het recept ook erbij komt te staan. Enige voorwaarde is dat je uit Amsterdam komt. Vind je het leuk om hieraan mee te doen, post dan (als je dat hebt) een foto van je Marokkaanse koekjes van de afgelopen jaren. Pmen mag ook. Mocht je een Amsterdammer kennen die gek is op kokkerellen en het leuk vindt om mee te doen, dan hoor ik dat ook graag. Ik ben benieuwd naar jullie reacties!

berkoeka2
06-08-2011, 01:57
Nou, kom op.... Amsterdammers:hihi:.