Bekijk volle/desktop versie : 'Nog steeds dreiging islam in Noorwegen'



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13

05-08-2011, 14:38
OSLO (ANP) - De aanslagen die Anders Behring Breivik pleegde, mogen het debat over de dreiging die uitgaat van islamisten in Noorwegen niet overschaduwen. Dat heeft de voorzitster van de rechtspopulistische Vooruitgangspartij dinsdag gezegd.
,,Alle debatten die we voerden voor 22 juli zullen terugkomen. Al-Qaeda is er nog steeds", aldus Siv Jensen. Breivik schoot onder anderen 69 aanwezigen van een jeugdkamp van de regerende Noorse Arbeiderspartij dood, als onderdeel van zijn 'kruistocht' tegen de islam en het multiculturalisme.

http://www.limburger.nl/article/20110802/ANPNIEUWS02/308028717/1030

Kruistocht tegen islam gaat door...

06-08-2011, 01:03


Het aantal Noorse slachtoffers door aanslagen van Al Qaida: 0
Het aantal Noorse slachtoffers door aanslagen van rechts-extremist(en): 76

Siv Jensen, racistische klootzak, succes met het goedpraten van aanslagen door mensen van JOUW kant!

06-08-2011, 01:56

Citaat door izannn123:
OSLO (ANP) het debat http://www.limburger.nl/article/20110802/ANPNIEUWS02/308028717/1030

Kruistocht tegen islam gaat door...
Ik zou een debat toch geen kruistocht willen noemen!
Nogal kort door de bocht!

06-08-2011, 01:59

Citaat door Titanis:
Ik zou een debat toch geen kruistocht willen noemen!
Nogal kort door de bocht!
Ontkenningsfase

06-08-2011, 02:12



Citaat door KEKEKEKEKE:
Ontkenningsfase
Ontkennen?
Ik heb een paar boeken over de kruistochten gelezen.
Nou wil het gelezen hebben van boeken niet zeggen dat je de wijsheid in pacht hebt.
Ook weet ik wat debatteren is. Dat doen we hier op dit forum.

Het verschil tussen de kruistochten en dit forum is volgens mij dat ik de kruistochten afschuwelijk vond.
Roof- en moordpartijen zonder weerga.

Hier op dit forum wordt soms gedebatteerd over kruistochten en over de islam. We gebruiken woorden.
Helaas niet altijd beschaafde woorden, maar toch!
Ik probeer niet mijn mening op te dringen, want ik geloof in de Vrijheid en door die Vrijheid die ik heb geloof ik in God.
Dus wat ontken ik nou?
Uw kennelijke overgevoeligheid of Uw lange tenen?

Nogmaals: Een debat is géén kruistocht in de zin dat U het bedoelde.
Het is een debat en in een debat komt men met argumenten en feitenkennis om die argumenten te onderbouwen.

Wat U doet is naar mijn idee maar een beetje met de armen rondzwaaien en maar wat roepen!
Kort door de bocht dus nogmaals!

06-08-2011, 02:14
Kruistocht in spijkerbroek lezen maakt je nog geen expert kneus.

06-08-2011, 02:18

Citaat door Titanis:
Ontkennen?
...
Het verschil tussen de kruistochten en dit forum is volgens mij dat ik de kruistochten afschuwelijk vond.
Roof- en moordpartijen zonder weerga.

...
Wat is er gaande in Irak, Afghanistan en in Afrika? Roof van olie en grondstoffen, miljoenen doden. Oh wacht, dit is de zogenaamde "VOC mentaliteit".

06-08-2011, 02:21
DeNoren komen..
En ja ik heb al een kruis in mn huis
Zo een..
Mooi is ie hey


06-08-2011, 04:19
sufferds in het westen kunnen alleen maar islam en moslims als gevaar zien de laatste paar jaar en gaan voorbij aan het echte gevaar; milieu en/of economie.

slaap zacht.

06-08-2011, 05:43
praat het maar weer wat krom is weer recht! maak de islam maar weer zwart.
persoonlijk hoop ik dat er zulke aanslagen vaker zal gebeuren. zodat zulke politici geen enkel been meer hebben om op te staan.

06-08-2011, 05:51
Zonder dat zij het zelf doorhebben vormen zij de allergrootste bedreiging op deze wereld, onwetende mensen trappen in dit soort pietenpraat...niet wetend dat juist dit soort mensen de allergrootste terroristen zijn. Hoe durven deze rechtsextremistische sukkels zich nog te vertonen.

06-08-2011, 07:32

Citaat door jang0201:
Waarom zouden zij zich niet mogen vertonen op straat, jij loopt toch ook op straat! Jij bent geen haar beter dan die rechts extremistische sukkels! In een vorig topic wenste je homoos op stillettohakken nog gebroken enkels toe. Hypocriet ben je!
Ja, leuk ben ik hè? Ga eens als de wiedeweerga de definitie opzoeken van hypocriet, wil je?

06-08-2011, 09:25



Citaat door be_open:
praat het maar weer wat krom is weer recht! maak de islam maar weer zwart.
persoonlijk hoop ik dat er zulke aanslagen vaker zal gebeuren. zodat zulke politici geen enkel been meer hebben om op te staan.
goh... ziek

06-08-2011, 09:50

Citaat door izannn123:
OSLO (ANP) - De aanslagen die Anders Behring Breivik pleegde, mogen het debat over de dreiging die uitgaat van islamisten in Noorwegen niet overschaduwen. Dat heeft de voorzitster van de rechtspopulistische Vooruitgangspartij dinsdag gezegd.
,,Alle debatten die we voerden voor 22 juli zullen terugkomen. Al-Qaeda is er nog steeds", aldus Siv Jensen. Breivik schoot onder anderen 69 aanwezigen van een jeugdkamp van de regerende Noorse Arbeiderspartij dood, als onderdeel van zijn 'kruistocht' tegen de islam en het multiculturalisme.

http://www.limburger.nl/article/20110802/ANPNIEUWS02/308028717/1030

Kruistocht tegen islam gaat door...
Strijd tegen radicaal mohammedanisme gaat door

06-08-2011, 09:53

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13