Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : heyyy dames????

Pagina's : [1] 2

dordje22
05-08-2011, 13:15

Alles goed? BIj wie eeten jullie dit weekend of ontvang je zelf gasten? Ik ga vanmiddag naar mij schoonouders en zal mij schoonmoeder helpen, zelf ga ik daar mini pizza"s maken. Mij schoonzussen komen ook gezellig.

Madame_Louisa
05-08-2011, 13:17
Bij mama :-D

ProudMommy
05-08-2011, 13:19
Hey dordje hoe gaat het met je?

mercedez207
05-08-2011, 13:20
bsa7a dames! Mijn man is voor 2 dagen weg op zakenreis,is echt saaiiiiiiii thuis;( en vooral niet leuk! ik heb nog harira over van gisteren,ik ga er iets simpels bij maken,mr me schoonmoeder zal zo dadelijk wel bellen of ik bij haar ga eten.

Nieuwe_stap
05-08-2011, 13:22

Wij gaan denk ik morgen bij mn ouders, het ligt eraan want we moeten de babybed in elkaar zetten en de commode verplaatsen moet namelijk over een week bevallen en loop achter op schema........

HoneyBee
05-08-2011, 13:23
Ik heb zaterdag 9 man op bezoek en 7 kinderen. Ben nog even aan het kijken wat ik allemaal ga maken. :maf2:

Nieuwe_stap
05-08-2011, 13:23
bsa7a dames! Mijn man is voor 2 dagen weg op zakenreis,is echt saaiiiiiiii thuis;( en vooral niet leuk! ik heb nog harira over van gisteren,ik ga er iets simpels bij maken,mr me schoonmoeder zal zo dadelijk wel bellen of ik bij haar ga eten. Mijn man heeft ook vorig jaar in marokko gevast bij zn moeder, ik had t ook saai hier en zat alleen voor de tv met maghrab is niets aan, gelukkig voor jou maar 2 dagen.........

dordje22
05-08-2011, 13:24
Wij gaan denk ik morgen bij mn ouders, het ligt eraan want we moeten de babybed in elkaar zetten en de commode verplaatsen moet namelijk over een week bevallen en loop achter op schema........ aahh heerlijk om te lezen dat je bezig bent met de babykamer, waqfa sahla incha allah.

ProudMommy
05-08-2011, 13:25
Mijn man heeft ook vorig jaar in marokko gevast bij zn moeder, ik had t ook saai hier en zat alleen voor de tv met maghrab is niets aan, gelukkig voor jou maar 2 dagen......... een hele maand daar gevast? Waarom ben je niet meegegaan als ik vragen mag..

dordje22
05-08-2011, 13:26
Ik heb zaterdag 9 man op bezoek en 7 kinderen. Ben nog even aan het kijken wat ik allemaal ga maken. :maf2: tbarkallah. voor de kinderen is frietjes met kipstukjes voldoende. wens je veel succes in de koezina en laat weten hoe het was gegaan. ik zelf geef 14 aug een iftar voor de familie.

Nieuwe_stap
05-08-2011, 13:30
een hele maand daar gevast? Waarom ben je niet meegegaan als ik vragen mag.. Ik zou nooit in marokko willen vasten in die hitte en ik moest gewoon werken......was wel gezellig mn zussen waren vaak over de vloer en mn dochter dus t was gezellig alleen wanneer ik alleen moest eten was wel zielig.......geen ramadangevoel.

mercedez207
05-08-2011, 13:30
Mijn man heeft ook vorig jaar in marokko gevast bij zn moeder, ik had t ook saai hier en zat alleen voor de tv met maghrab is niets aan, gelukkig voor jou maar 2 dagen......... ohhh dat is wat minder.zat je dan heel de maand alleen>????? ja idd 2 dagen,en ik ga zo de deur uit, lkkr wandelen.vandaag is het mooi weer en blijft het droog! meestal (als ie op zakenreis gaat) ga ik nr me moeder,mr die is umrah gaan doen.Tis aan de ene kant ook lkkr,hoef ik niet uitgebreid te koken,ik ben al blij met een kommetje soep en een tosti erbij.Bovendien heb ik mijn kinderen om me heen : )

NoLoveNoCry
05-08-2011, 13:36

ik moet weekend werken, maar ik wurm mezelf er wel doorheen om naar mams te gaan. alleen weet ik niet wat ik ga maken als ik erheen ga, ik denk zelf een walnoten cake en wraps voor me zusjes en broertjes die vinden het heerlijk gevuld met kip, mexicaanse groenten en kruiden chilisaus en geraspte kaas.

zonnnetje
05-08-2011, 13:39
vandaag maak ik eten en heb aan me schoonmoeder doorgegeven niks te maken, ik neem alles van huis mee en gaan we daar eten insh'Allah :)

borgerokko
05-08-2011, 14:10
Gisteren bij schoonmama. Vandaag bij mama.

Pagina's : [1] 2