Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Wie adviseerd mij??

Pagina's : [1] 2

mecho
05-08-2011, 11:58

Sallaam mensjes, Ik wil een paar kenissen uitnodigen voor Iftar volgende week. Maar zit een beetje te tobben om het menu. Van huis uit ben ik gewend dat er anderhalve eettafel vol staat met eten, maar dat vind ik te overdreven. Dit is ongeveer wat ik in gedachte had: - Standaard Harirra natuurlijk - Msammen - Gevulde wrap broodjes - Mini pizza's - Kippenpootjes of vleesspieces of allebei En als toetjes zelfgemaakte fruit gebakjes. Wat vinden jullie? te weinig? te veel?? Thanks voor jullie mening!!

maaltje
05-08-2011, 12:03
Het ziet er op zich wel goed uit, mits je de harirra niet te zwaar/dik maakt en van alles een beete doet. OP die manier kan men van alles wat eten voor ieder wat wils :). Ligt er ook aan hoeveel mensen je krijgt en of het grote eters zijn of niet...

NoLoveNoCry
05-08-2011, 12:04
lekker hoor, ik begin trek te krijgen, is helemaal voldoende! met een glaasje thee erbij of koffie.

Ome_Hassan
05-08-2011, 12:05
jij kan geen msemmen maken...dus probeer de show niet te stelen voordat je shi mislukte pizza's op tafel zet ofzo.

mecho
05-08-2011, 12:13

Het ziet er op zich wel goed uit, mits je de harirra niet te zwaar/dik maakt en van alles een beete doet. OP die manier kan men van alles wat eten voor ieder wat wils :). Ligt er ook aan hoeveel mensen je krijgt en of het grote eters zijn of niet... Nee ik maak mijn harrira niet zo dik, We zijn dan met 6 a 7 man Inshallah. Bednakt voor het meedenken!

mecho
05-08-2011, 12:15
jij kan geen msemmen maken...dus probeer de show niet te stelen voordat je shi mislukte pizza's op tafel zet ofzo. Hahahha jij hebt het over mijn eerdere topic van mijn mislukte msammen. Neeh daarna is het gewoon weer elke keer gelukt... Enne 5 fi 3aynik, ik kom echt bij je terug als die pizza's mislukt zijn!!!!! Normaal lukt het altijd

mecho
05-08-2011, 12:16
lekker hoor, ik begin trek te krijgen, is helemaal voldoende! met een glaasje thee erbij of koffie. Hahaha oke, natuurlijk kan dit alles niet zonder koffie en thee!!!

vrouw1986
05-08-2011, 12:19
Ja dat is meer dan genoeg, mss nog een vers sapje bij.. sommige lusten geen thee of koffie en water is maar flauwtjes tijdens het eten of niet? :p tip: kook voor het aantal mensen die op bezoek zullen komen.

Ome_Hassan
05-08-2011, 12:19
Hahahha jij hebt het over mijn eerdere topic van mijn mislukte msammen. Neeh daarna is het gewoon weer elke keer gelukt... Enne 5 fi 3aynik, ik kom echt bij je terug als die pizza's mislukt zijn!!!!! Normaal lukt het altijd :haha: stomp op mijn oog yek :lol:

mecho
05-08-2011, 12:27
:haha: stomp op mijn oog yek :lol: Hahahahah weet je hoe erg ik dat vind als dingen mislukken, mijn zusje doet dat ook baak bij me dan zegt ze, porbeer maar niet het mislukt ( terwijl ik het altijd maak) en ja hoor, op die dag mislukt het... Maar een vuist hahaha nee ( die krijg ik dan 2 keer zo hard terug) hooguit the look!!

Madame_Louisa
05-08-2011, 12:34
Een verse fruitsap,.en het menuutje is helemaal compleet

mecho
05-08-2011, 12:39
Oke thanks!!

Ome_Hassan
05-08-2011, 12:40

Hahahahah weet je hoe erg ik dat vind als dingen mislukken, mijn zusje doet dat ook baak bij me dan zegt ze, porbeer maar niet het mislukt ( terwijl ik het altijd maak) en ja hoor, op die dag mislukt het... Maar een vuist hahaha nee ( die krijg ik dan 2 keer zo hard terug) hooguit the look!! the look :haha: ik ga hier helemaal stuk hahahahahaa

mecho
05-08-2011, 12:46
Jah ken je dat die look van moeders. Niemand ziet het behalve degene voor wie het bestemd is, vrouwen zijn daar echt goed in, ze kijkt je 1 keer aan en klaar, je weet meteen waar ze het over heeft hahahaa. Althans ik kreeg vroeger altijd de look van mijn moeder en tantes, je weet meteen oke nu stil zitten en niet meer bewegen, discreet ademen, als je kan verdwijnen... Verdwijn!!

Ome_Hassan
05-08-2011, 12:51
Jah ken je dat die look van moeders. Niemand ziet het behalve degene voor wie het bestemd is, vrouwen zijn daar echt goed in, ze kijkt je 1 keer aan en klaar, je weet meteen waar ze het over heeft hahahaa. Althans ik kreeg vroeger altijd de look van mijn moeder en tantes, je weet meteen oke nu stil zitten en niet meer bewegen, discreet ademen, als je kan verdwijnen... Verdwijn!! dat is de look van clint eastwood :D

Pagina's : [1] 2