Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : E-Reader's

NoLoveNoCry
05-08-2011, 10:49

Hi Lady's welke e-reader is een goeie om te hebben. mijn man wil er graag eentje hebben, en ik wil het hem cadeau doen, ik heb absoluut geen verstand van deze dingen. mijn budget is rond 200 euro. Ik heb er 1 gezien van 159 bij de kijkshop, welke heeft deze??

Sweet_Sunrise
05-08-2011, 11:15
Toevallig een paar maanden geleden 1 gekocht van sony. dit is m geworden en nog altijd super tevreden. heb er ook beschermhoes bij met ledlampje. leest als papier, zelfs als zonlicht er op schijnt. is verkrijgbaar in meerdere kleuren foto is van google, maar dit is precies wat ik heb http://ladygadgets.blogo.nl/files/2011/01/hoes-sony-ereader1.jpeg

NoLoveNoCry
05-08-2011, 11:34
he thnxxx meid, zoiets zoek ik dus, volgens mij waren deze idd in de aanbieding voor 169 euro, nu zijn ze een stuk duurder boven mijn budget volgens mij 229 ofzo. deze wil hij heel graag hij had het over een sony. ik had zo eentje gehaald bij de kijkshop van 169 alleen mijn man vond het geen goeie want die e-reader slaat niet op waar je bent gebleven met het lezen, hij moet dus telkens gaan zoeken mijn man waar hij is gebleven en dat irriteert hem:hihi: weet je hoeveel die van jou heeft gekost??

Sweet_Sunrise
05-08-2011, 12:04
he thnxxx meid, zoiets zoek ik dus, volgens mij waren deze idd in de aanbieding voor 169 euro, nu zijn ze een stuk duurder boven mijn budget volgens mij 229 ofzo. deze wil hij heel graag hij had het over een sony. ik had zo eentje gehaald bij de kijkshop van 169 alleen mijn man vond het geen goeie want die e-reader slaat niet op waar je bent gebleven met het lezen, hij moet dus telkens gaan zoeken mijn man waar hij is gebleven en dat irriteert hem:hihi: weet je hoeveel die van jou heeft gekost?? Toen ik hem kocht was ie in de aanbieding bij de v&d volgens de folders, maar heb m toen nergens kunnen vinden. heb m gekocht bij de Dixons inclusief beschermhoes was ik 230 kwijt ofzoiets hoe was namelijk 49,95 ben er super tevreden mee. gaat overal mee naartoe op vakantie